Hledat |
slabý záťah, nechce sa mu za plynomZdravím majiteľky a majiteľov 8G , mam takú otázočku na vás. Ako sa vám pozdáva zrýchľovanie vášho civicu? Mne sa moje auto zdá byť strašne ale strašne lenivé pri zrýchľovaní. Proste noha na podlahu a nechce sa mu nejako isť za plynom len pomalý zrýchľuje . Nejaké nápady načo sa pozrieť alebo vymeniť ? Vzduchoví filter je novy aj olej len sviečky sú ešte po predošlej majiteľke, ale nechce sa mi veriť že by to bolo nimi spôsobené do takej mieri. Je aj vaša taká lenivá ? Lebo normálne včera mi na Felícii utekal s motorom 1.3 pri zrýchlení a ja 1.8 103 KW a ani som sa naň nechytal. Predošlá majiteľka používala CIVICA údajné len po meste. Že by si zvyklo na taký štýl jazdy ? Ja neviem ale neľúbi sa mi to. Dopredu vďaka za poskytnutie radi Vložil robopastuszek, 20. Červenec 2014 - 10:40
|
5D 1.8 Executive
mám od: 7.10. 2016
v provozu od: 1.8. 2008
Za mě taky VIF doporučuju. Leju ho do benzínu od koupě auta (ojeté) a Hondička jezdí jako drak pořád. Motorově naprosto ok. Dolívat olej? Co to je? Neznám Ale výměnu dělám (teď už nechávám dělat) každých 10-12 tisíc km. A to jezdím spíš v nižším spektru otáček, po městě 2-3 tis., na okreskách to někdy pošlu ke 4, opravdu výjimečně k 5 tisícům. Samozřejmě až při optimální teplotě motoru.
bývalý majitel
Laborování s VIFem lze řešit i tak, že si člověk zpočátku koupí ty jejich malé 125 ml lahvičky na jedno použití a pak si je plní sám. Takhle to mám nachystané pro příbuzné, které bych k manipulaci s plechovkou nedokopal a kteří tankují méně než jednou do měsíce. Jednou za půl roku nachystám 5 lahviček ...
Ale rozumím.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Rozumím. Prémiové palivo je pro mě prioritní hlavně z důvodu neobsahující líh který navazuje vodu.A také nemusím laborovat kde a kolik Vif nalít a ještě to vozit s sebou...
bývalý majitel
Lepší než prémiová nafta, kde člověk neví co tam přidali, je VIF do nafty nebo nějaký jiný čistič od slušného výrobce. Já používám do všech aut VIF (v mém případě do benzínu). Ale je ptořeba počítat s tím, že účinek je pozvolný a jedna nádrž nejspíš nebude znamenat citelnou změnu. Plechovka VIFu je podle mě dobře investovaných cca 300 Kč - teď před zimou bych asi do nafty rovnou koupil zimní verzi VIFu do nafty.
Ufon v naftě by měl jet jak drak - je to elektronicky přiškrceno, aby to mělo stejný výkon jako beznín, ale průběh kroutícího momentu je klasický turbomotor, takže pokdu řidič ví co dělá, tak nafta 2.2 by měla benzínové 1.8 být schopná na rovince ujet.
5D 1.8 Sport
mám od: 31.8. 2019
v provozu od: 13.2. 2012
Vyzkoušel bych premiovou naftu jestli ji tedy nebereš. Dneska ty biosložky to je radost.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Shi - ja mam dva jizdni styly 50/50 kdy jedu s davem a i auto mozna podtacim a druhy , kdyz se dostanu na okresku, kde jezdim jako splaseny a doluji z auta co to jde …
Jednu nadrz zkusim jezdit jako s benzinem, proste po prerazeni , aby byly otacky aspon na 2 tis ikdyz auto pojede pianko , tak uvidim co se stane
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
LesiCR …. zkusim kouknout na videa a manualy, kde jsou ty veci co pises a zkusim se na to kouknout
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Vyfuk je zatim origo z roku 2009, neprijde mi ze by vydaval divny zvuky
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Shi -Plne suhlasim.
Ako hovoril jeden moj kamarat "...motor se ma tocit vesele"
Pre nase r18-ky je ideal 3tis. Priemer pre beznu jazdu a 4000+ pre taku tu " svižnou".
Kremilek - vyfuk v poriadku?
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
náhodný návštěvník
Moje prověrka na zvýšenou spotřebu v 330tis s původním turbem - Rozpraskaný vlnovec u sání (za boxem filtru), čištění váhy vzduchu a MAP senzoru, preventivní čištění EGRu, kladky a částečně sání za EGRem, přechod od Benziny na OMV MAXMotion. Pročištění palivové a výfukové soustavy originálním VW Adetivem, jediné funkční (dle mně).