Diagnostika P0055 a C1555

Ahoj Hondaři,

jsem hrdým majitelem c8g 2,2 i-ctdi.

Včera jsem po zimě prováděl diagnostiku přes Torque a vyskočily na mě tyhle dvě hlášky:

Aktuální závada: C1555 - podvozek. O této chybě jsem toho na iternetu moc nedohledal. Můžete mi poradit, o co se může jednat?

Čekající závada: P0055 - Pohonná jednotka. O této chybě se toho dá dohledat už víc (Řada válců 1 Odpor snímače ohřívače 3
Vyhřívaná lambda sonda, řada válců 1, snímač 3 - odpor topného článku).

Měl jste s takovými chybami někdo zkušenost? Můžete mi poradit, čím by to mohlo být?

Děkuji a omlouvám se, jsem naprostý laik a začátečník.

Vložil kugl, 7. Březen 2017 - 8:23

LesiCR
Obrázek uživatele LesiCR
náhodný návštěvník

Diagnostiku si můžeš udělat originální Honda přímo z budíků (DTC diagnostický mód). Prostřední ukazuje digitálně, a kontrolky vyblikávají kód chyby v dané periférii. Honda to má u všech modelů asi od devadesátek.
Koukni na video a zapojení, ještě je to vidět v novinkách galerie.

--
12. Listopad 2024 - 7:54
luckinno
majitel

Nesvietila mi kontrolka motora, to len nahodou sme skusali appku Torque pro a pripojik som to k mojej honde a vyhodilo presne tieto 2 chyby. Mam civic 1,8 i-vtec 2008 r.v.

--
11. Listopad 2024 - 17:53
LesiCR
Obrázek uživatele LesiCR
náhodný návštěvník

No nevím, jaký máš rok a diagnostiku? Svítí ti MIL kontrolka a Check system?
Manuál HONDA ESM Diagnostické chybové kódy (DTC) řídícího systému neobsahuje chyby řady C a P0055 k motorizaci N22A jsem taky nenašel.

--
11. Listopad 2024 - 12:21
luckinno
majitel

Ahoj, prosimta vies ako si riesil tie chyby? Predne tieto dve chyby diagnostika vyhodila aj mne tak by som chcel vediet, co mam ocakavat. Dakujem.

--
10. Listopad 2024 - 18:40
kugl
5D 2.2
mám od: 2.3. 2016
v provozu od: 1.2. 2010

Myslím, že ne. Startování celou zimu na jedničku, ale můžu to taky ještě omrknout v Torque, ale myslím, že baterka je v cajku.

--
7. Březen 2017 - 12:28
JardaBar
Obrázek uživatele JardaBar
3D 2.0 Plus