Hledat |
Reálný nájezd 2.2 i-CTDI?Ahoj, plánuji koupit UFO s 2.2 i-CTDI motorem a zajímalo by mně jaký je jeho reálný nájezd než se to začne sypat? Na co si připravit peníze na případné opravy atd.? Děkuji Vložil Widlajz, 25. Září 2014 - 8:33
|
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
Přidám svoje zkušenosti:
EGR po 80tkm nevypadal ze by potreboval cistit, nicmene jeho cisteni je rutinni prace, ktera s dobrym naradim nezabere vic nez dve hodiny, kdyz vis co delas a vycisti se proste technickym benzinem.
Nafta konkretne u civica ma jednoduzsi vymenu filtru, kdyz jsme u te udrzby. S dalsim vybavenim naftaka, ktera by mela delat problemy jsem problem nemel a neresil. Co se tyce zminovanych 22k za dva roky do spojky, jsem spis prasatko nez svedomity ridic, co se tyce razeni a rychle akcelerace, jen jednicku si hlidam aby nedostala spojka zahul, mam preladenou jednotku na cca 130kw a za uplynule dva roky jsem nezaznamenal zadny problem. Samozrejme kdyz si nekde dam mensi drag race, tak spojka zasmrdi, ale to asi kazda a stejne nemam pocit ze by chtela klouzat. Nutno podotknout ze jezdim na 18" kolech, ktere tomu asi taky moc nepomahaji.
5D 2.2 Executive
mám od: 13.12. 2013
v provozu od: 20.6. 2007
už jsem vysypal hodně peněz do civica, ale nikdy to nebylo nic spojenýho s naftovým motorem... i kdybych měl 1.8/1.4 tak by se to muselo udělat...musim zaklepat... myslim si že benzín/nafta je čistě osobní preference. Máma má například dieslovou e46 z roku 98, má najeto 300tisíc a dělala se akorát dvouhmota a spojka... když s tim člověk umí jezdit a chovt se k tomu tak turbodiesel bude levnější na údržbu než benzín.
bývalý majitel
Nejak se tu porad potvrzuje pravidlo, ze o nakladnosti provozu diky "nutnym" opravam a o nevyhodach dieselu vseho druhu tady predvadi vzdycky ti, co s zadnym turbodieselem nejezdi.
Sbirej informace od majitelu. Ne od tech, co tu chytraci, aniz by neco vedeli jinak, nez ze "se o tom povida".
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Tak to nesmis brat. Benzin je obecne tissi a mene komplikovanej.
U naftaku jsou to zhavice, turbo, vstriky, dvouhmota, egr atd atd...proto se to fakt musi propocitat, protoze kazda zavada se pak vraci az za hooodne km.
Jinak samozrejme na dalnici ma nafta vyhodu pruznosti atd...
obdivovatel
Díky za odpovědi, až se objeví nějaká dobrá nabídka tak po něm skočím. Já jsem naftovej typ, ale chápu benziňáky, že se snaží prosadit "nafta do kamen".
bývalý majitel
U mna vymena za 100 euro, komunikacia = vyklikat na eshope. A nie je to vec, co sa ti pokazi zo dna na den. Ja som so smykajucou spojkou najazdil este par 10tok tisic km, takze vymena sa da pekne naplanovat. Netreba tu strasit ludi v kazdom vlakne, ze diesel privedie svojho majitela na mizinu a bude jedavat iba suchy chleba a aj to iba kazdy druhy den. Kazde auto ma svoje muchy a 1.8 ich ma tiez dost, staci preklikat toto forum. S jeho najazdom nema co riesit.
bývalý majitel
Pokud si to vyměníš sám a máš čas čekat, tak ano, pokud si to sám nevyměníš a nemáš čas, tak si připlatíš řekněme 5tis za výměnu a jsi na 21500,- za předpokladu, že bereme kurz ČNB (což paypal nedělá) a že umíš komunikovat se zahraničím.
bývalý majitel
Bud nefunguje kalkulacka mne alebo tebe . Tu mi to prepocitalo na cca 16500 vasich ceskych kacek za komplet sadu ako som pisal, takze mu este ostane aj na zmrzlinu .
bývalý majitel
No skvělé, takže za 2 roky vlastně ušetříš akorát na ten setrvák, to se vyplatí!
bývalý majitel
a ted si hod ten prumerny litr a pul spotreby navic do kalkulacky a vyjde ti, ze pri 40tis km rocne usetris cca 22tis korun (kdyz pocitam 37kc/l). To uz je docela hodne.