Hledat |
První auto (dilema) - 1.4 i-VTEC nebo 1.8 i-VTEC?Zdravím místní komunitu, zvažuji nákup svého prvního auta a Civic se mi líbí už mnoho let. Našel jsem si za 215 000,- model z roku 2011 s motorem 1.4 i-VTEC - najeto 78 235 km - ufík je v dobrém stavu, byl pravidelně servisovaný (každý rok) v orig servisu v Plzni. (smucler) Jenže jak jsem začal pročítat recenze, tak jsem zjistil, že všichni preferují motor 1.8 s tím, že 1.4 je slabá... Tedy zvažuji jestli nevzít tuto 1.8 , která má ale horší výbavu. Co si o tom myslí místní komunita? Několik podobných dilemat jsem zde už našel, ale obvykle se zabývali starší a slabší 1.4 i-DSI vs 1.8 Ufíkem budu jezdit denně do školy a odpoledne do práce - cca 30km městem Vložil xdanik, 24. Červenec 2016 - 19:24
|
bývalý majitel
Aneb jak na vlka.....
5D 1.8 Sport
mám od: 1.3. 2015
v provozu od: 1.9. 2006
Je to vec nazoru.
Ja by som zasa uz nic bez vyhrievanych sedaciek nechcel, nieje nic lepsie ako si ohriat prdel v teplej sedacke po celodennej ture na biku, natoz ked clovek zmokne pripadne sa vracia uz vecer a je zima.
Aut. stierace su tiez perfektne, kozeny volant tiez potesi lebo vydrzi dlho. Tempomat neodmyslitelna vec, reci typu ze automat mi nechyba, ved dialnicu su aj tak vzdy ucpace,, su pekne odveci.
Motor urcite 1.8i, realna spotreba bezne 6-7L a ide to celkom dobre. A dizel je tiez dobry a spolahlivy, ale samozrejme vzdy plati ako bolo o to auto starane, mozes zobrat tri na vlas parametricky rovnake/ stare ufa a aj tak rovnake nebudu. Takze pri kupe to treba vzdy poriadne omrknut, vsetko postlacam popotahovat, vyskusat , popocuvat a nepodlahnut emociam.
bývalý majitel
Sériová výbava Sport navíc obsahuje: tempomat, stěrače s dešťovým senzorem, kožený volant, vyhřívaná sedadla, hliníkové pedály, 6 reproduktorů, 17“ kola z lehkých slitin a pneu 225/45 91Y R17, přední mlhovky, automatická světla, alarm
Cert vem vyhrivany sedacky, ale tempomat nebo destovy senzor jsou hodne prakticky veci.
bývalý majitel
Ja tedy nevim ale vyhrev se mi zda jako pomerne standardni civilizovana vec, jedou jsem to resil v jinem aute a ty vyhrevove potahy sou vysmech, tak to vyhodit rovnou do popelnice...
O comfort sem se nikdy nezajimal ale predpokladam ze asi nema auto dual klimu, tempomat ani auto sterace, vsechno veci na ktere se pomeren dobre zvyka
Vzit olitanou 1.8 v exec proti 1.4 v holobytu je nesmysl, to nema smysl vzit nic ale vzhledem k mnozstvi 1.8 sport na trhu si myslim ze se vyplati si chvilku pocihat neuspechat to pripadne si nejakou kacku priplatit a vzit si tu nejlepsi variatu.
Pred rokem a pul jsem prodaval svoji 1.8 sport v bezvadnem stavu s cca 50 nebo 60k km(uz si to presne nepamatuju) za 220tis takze verim tomu kdyz clovek hleda da se najit zvlast u tak tuctoveho auta jako je ufo, byt to nejaky veteran nebo exkluzivita ktere jsou v CR jen dve tak bych asi kompromis udelal ale v pripade ufa netreba delat kompromis.
bývalý majitel
ja naopak nevidim dovod ist vyslovene za vybavou Sport. radsej comfort v dobrom stave, ako sport v zlom. ako som pisal, sport nema vo vybave nic naviac, co by stalo za to, resp. sa nedalo do comfortu instalovat svojpomocne.
bývalý majitel
Blbost, comfort nekupuj je to holobyt
Kup bud sport coz je uz takova normalni lidska vybava a nebo exec kde muzes mit jeste kozene sesle a panoramu u o jetiny takovy rozdil ve vybave neni takze bych sel po tom nejlepsim co muzes mit.
bývalý majitel
1.8 nie je ziaden trhac asfaltu, neviem si teda predstavit, aku nedynamiku ma 1.4. jednoznacne 1.8 motor.
vybava comfort je uplne dostacujuca, vyhrievanie sedadiel si kupis v lidli, ale skor doporucujem priplatit a kupit si robustnejsiu vyhrievaciu podlozku, co sa skor zohreje a vydrzi. tempomat mi nechyba, aj tak su dialnice preplnene a stale treba brzdit. Po facelifte mal uz aj comfort dvojitu koncovku vyfuku. automaticke stierace mi tiez nechybaju....
bývalý majitel
Zadny dilema, 1,4 je naprostej kram kdyz se ji slapne na krk tak zere a nejede, vhodny tak pro nekoho na s lehkou nohou na popojizdeni po meste ale pro to jsou asi lepsi auta nez zrovna ufo.
1.8 je jeden z nejlepsich motoru co se do ufa daval, tichej, bez poruchovej, ma slusny vykon a zaroven se s nim da jezdit i za 6l mimo toho ho ma vecina aut takze sehnat na nej dily at novy nebo z vrakace nebude problem.
1.8 je jasna volba!
Neporovnaval jsem konkrenti auta protoze jsou to jabka s hruskama, zamer se na 1.8 a najdi si nejakou hezkou je jich tu spousta, jestli muzu doporucut galaxy gray je moc hezka barva kterou jen tak nejake auto nema.... az se mi po ni styska
5D 1.8 GT
mám od: 21.10. 2008
v provozu od: 26.7. 2010
Chce to oba vyzkoušet. Ono zaleží čím jsi jezdil před tím. Jestli 1,3 felicií, tak 1,4 v civicu pro tebe bude žihadlo.
pokud nějakou 100 konovou 1,6 tak to bude stejné s malým přídavkem dravosti. 1,8 je o krok dál. Otázka je, zde ji chceš a potřebuješ.
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
k tomu, co napsal Martin (2bep) není třeba nic dodávat . Projeď obě a pak hledej dál, z mého subjektivního pohledu je 1,8 jasná volba, ale je možné, že 1,4 může uspokojit. Pokud jde o náklady, tak i spotřeba dokáže být při rozumném používání u 1,8 pod 7l/100km. A protože přepokládám dle úvodu nižší věk než důchodový, tak vyhřívání sedaček rozhodně nelze považovat za rozhodující ..
A klidně jednotlivé vozy představ tady na foru, určitě nějaké informace proběhnou