Hledat |
o momente a vykonestale mi nie su jasne niektore suvislosti ohladom momentu a vykonu. Co to vlastne ten moment je? Ako sa prejavuje, ked je ho vela a naopak malo? Niekde som cital, ze rychlost, akou narazim do stromu je vykon a ako daleko ten strom posuniem, tak to je moment. Vložil niio, 24. Duben 2014 - 12:01
|
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
podle mě točit turbo benzín do 7000 je zbytečné (akorát se tím zvyšuje tření a ničí už tak víc namáhaný olej), a co jsem viděl tak končí většinou u 6000 a redline je u 6500.
bývalý majitel
a co sa predavaju teraz tie downgradovane turbobenziny v nizsej strednej triede, tie maju ake parametre a max otacky? normalne tocia do 6-7tis?
bývalý majitel
Nemusí to být jen super sporty, jelikož dle nařízení EU musí automobilky splňovat průměrnout (fleetovou) hodnotu CO2, tedy za všechny automobily a to je kámen úrazu, pokud máte v nabídce V6, V8, V10, V12 potřebujete někde průměr CO2 snížit.
V současné době platí limit 160 g/km, od roku 2015 to bude 130 g/km, a od roku 2020 by měly emise CO2 z automobilů klesnout na 95 g/km.
Pokud si navíc přičtete daňové úlevy nebo poplatky ze služebních aut, například v UK, auta s vysokým CO2 budou v některých zemích takřka neprodejné a automobilky je ani prodávat nebudou, jelikož pokud nebudou plnit CO2, budou z každého gramu navíc platit (viz odkazovaný článek):
Za jeden gram přesahující flotilový limit zaplatí automobilka 5 eur (135 Kč) z každého prodaného vozu, za dva gramy 15 eur (405 Kč), za tři 25 eur (675 Kč) a za každý další gram 95 eur (2565 Kč). Abychom zůstali u Volkswagenu: přestože by překročení flotilového limitu měly na svědomí amaroky a touaregy, platil by výrobce pokutu i za každý golf, polo a up. Loni dodal do EU 1,64 milionu vozů, a pokud by za každý z nich musel odvést čtyři stovky, přišel by si Brusel zcela bezpracně na 664 milionů korun.
Vše je hezky rozvedeno zde: http://svetmotoru.auto.cz/clanek/servis/4732/tema-padesat-odstinu-ce-o-dve.html
majitel jiné Hondy
Většina ještě ne, ale už se to bohužel rozšiřuje i do tohoto segmentu. A aby se splnily čím dál přísnější emisní limity, tak downsizing a oturbení je cesta i tady.
5D 1.8 Sport
mám od: 25.4. 2009
v provozu od: 25.4. 2009
Praveze vacsina supersportov preplnanie nepouziva (dneska je to mozno uz 50:50). Neviem, ci si mal cest s niecim takym jazdit, ale na turbo si ani nespomenies ked sedis v tom aute.
bývalý majitel
Ale kdepak, objem ničím nenahradíš Jenom poslední dobou se turba rozšiřují furt dál, protože mají papírově nižší spotřebu...
bývalý majitel
ale bez turba z toho benzinu proste uz viac nedostanes. mne sa tiez paci si to odpracovat, ale chce to mat aj patricnu silu pod kapotou supersporty su vsetky preplnovane,ze?
bývalý majitel
Ne, pokud není jediné kritérium zábavy co nejlepší čas... Mě se třeba právě líbí ta nutnost "si to odpracovat", aby otáčky neklesly pod těch cca 4500...
bývalý majitel
podla priebehu vykonu a momentu v c8g benzine je najlepsie radit tak, aby otacky boli v rozmedzi 4500(max mom)-6500 (max vyk). teda najidealnejsie je ich drzat stale na 6500, ale ked uz sa ma radit, tak aby nespadli pod 4500...
a uplne najlepsia sportova volba je benzin s turbom?
bývalý majitel