Hledat |
nosic kol - tazne zarizeniNa toto tu tema jeste nemame moznosti je vic, osobne jsem nakonec vypreferoval Wjenzek Alfa 3+1 z duvodu, ze zaklad je na 3 kole a 4 na tom prevest jdou pomoci nastavce, takze neni dlouhy jako 4kovy drzaky a muzu ho jen doporucit, i z hlediska zklapeni kol (coz u 4kovejch nebejva vzdy) dale jsem premejslel dost nad Siena 4, pripadne 3kovou verzi, ale 4ka je delsi jak Alfa 3+1, tezsi, k zakladu se musi dokoupit horni drzak na 1. kolo (nedodava se hned), distribuuje se to s 13pin zasuvkou, tj je potreba redukce, nedodavaji se zamky, takze jeste zamky a uz jsme minimalne o litra vys... drzak sam o sobe by mel byt i tezsi Vložil zitnyp, 18. Květen 2012 - 0:53
|
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Me se libi ze je az 4kolovej, ale je velkej jako bezny drzaky na 3. Ja ho kupoval z druhy ruky tenkrat asi za 4ku nebo tak nak
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 27.3. 2015
v provozu od: 28.1. 2011
Je to jak pises, potvrdil mi to i prodejce. 7-polova zasuvka tam nema dost kabelu, aby i couvaci svetlo mohla rozsvitit, tak v nosici u toho svetla neni ani zarovka
btw. ten wejnzek jsem vybiral podle fotek, co jsem tu videl u tebe. Kdyz uz jse to otestovane, nevypada to jako vosa na bonbonu, a neni to zas tak drahe jako thule, tak to byla jasna volba. Rovnou jsem nakoupil variantu pro 3 kola, i kdyz aktualne vyuziju jen 2. Casem se rodinka rozroste, tak at nemusim za par let resit vymenu nosice.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Mas 7mi nebo 13ti polovou zasuvku? Pokud 7mi polovou, tak ta neobsahuje couvaci svetlo. Mimojine to neni ani u drzaku / malych vleku do 750kg nutne. Pouze vleky O2 (tj. nad 750kg) musi mit podle dnesnich homologacnich predpisu couvaci svetlo, ale na to je pak potreba 13ti polova zasuvka.
PS: Wjenzek Alfa plus 3+1 mame taky
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 27.3. 2015
v provozu od: 28.1. 2011
Dik za reakci.
Tak mi nakonec nainstalovali pevnou kouli Galii, stejnak bych ji nesundaval a je to dalsi misto mozneho narazu krom narazniku.
Nosic jsem koupil Wjenzek Alfa plus 3+1, poprve vyzkousene ted o vikendu a bez zadnych problemu. Napasovat tam kola bylo nappoprve docela puzzle, ale pozdeji kdyz uz clovek vi, tak to jde.
Akorat netusim, proc na nosici neni zpatecni bila zarovka na couvani?
Obratim se na prodejce, to mi prislo dost divne.
Jinak senzory funguji dobre, jen s kouli pri couvani nepipaji.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Mam kouli od Hooku / GDW, na dva srouby, senzory me na samotnou kouli nepipaji, na drzak ti pipat budou.
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 27.3. 2015
v provozu od: 28.1. 2011
Tak mi moznou nespolupraci senzoru s kouli potvrdil i autorizovany servis, pry se to muze stat, ale pravdepodobnost je to pry mala.
Snad si nevytahnu cerneho Petra a bude to fungovat normalne.
V nejhorsim budu kouli sundavat pomoci 2 klicu cele.
5D 1.8 Sport
mám od: 27.3. 2015
v provozu od: 28.1. 2011
Ahojte chtel bych se optat, jak si s taznym zarizeni 'potykaji' parkovaci senzory?
Chtel bych si nechat namontovat pevne tazne od fy Galia (https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-honda-civic-5dv-2006-2011-pevny-cep-2-srouby-galia-p55958/)
Servis mi ale rikal, ze mi nemuze zarucit, ze kdyz tam budu tazne mit bez nosice kol, tak ze koule muze byt v dosahu senzoru a pri couvani mi to muze porad pipat.
Na jednu stranu mohu senzory vypnout tlacitkem, ale spis bych radsi variantu toho, ze by fungovali normalne.
Jsou to originalni poFL Honda senzory z vyroby.
Doukazou nejak rozpoznat, ze pokud zachyti odraz od koule, ktera se vuci autu nepohybuje, aby ji nejak neregistrovali a zbytecne nepipaly?
Pripadne mohu na zimu kouli odsroubovat 2ma srouby a v lete jezdit bez senzoru.
Jinak nosic koupim take tento https://nosice-kol.heureka.cz/wjenzek-alfa-plus-3-plus-1
dik za odpovedi
5D 1.4 Comfort
mám od: 14.10. 2012
v provozu od: 20.12. 2007
Sice ne na civicovi, ale na autě používám asi to nejlacinější co se dá sehnat(cca 800,-kč) a k plné spokojenosti. Pro ty co jedou 4-5x za rok na kolo asi postačující řešení. Zatím jsem na autě nezaznamenal ani sebemenší poškození laku, nebo čehokoliv jiného. Asi jediné co trochu otravuje je nemožnost otevřít 5. dveře.
majitel jiné generace
bývalý majitel
Barta mel nalepenou tistenou SPZ na predku sveho Maserati. Vymyslel si k tomu historku, ze tu originalni plechovou zrovna nekde ztratil, tak si tam jen na chvilku nalepil tistenou, aby nejezdil bez SPZ. Pravda je samo takova, ze tohle dela hodne lidi, protoze na nektere pekne auta se ten kus plechu proste nehodi nebo se pekne blbe montuje a ta samolepici tam padne lepe, samozrejme ze tohle Barta jako ministr dopravy nemohl priznat, protoze by vlastne vedomky a zamerne porusoval zakon.
No a protoze bezna luza zavidi i suche z nosu a miluje kdyz se nekdo za ziva stahuje z kuze, tak se toho chytli novinari a zaclo verejne lincovani. Takze zvitezila zavist nad rozumem a Barta dostal pokutu a prisel o ridicak, protoze jezdit bez SPZ, se zakrytou, spinavou, nebo neoriginani zakon nepovoluje. Tim se teda Barty nezastavam, jen si myslim, ze stat se to beznemu obcanu, tak to policajt neresi.
Na druhou stranu, kdyz se organ rozhodne, tak si najde cokoliv. Tohle mu bohuzel dava celkem velkou prilezitsot k sikanovani a ma na to pravo. Je to jen a jen o lidech.
Mimochodem, ja teda take pouzivam nalepovaci. V nasem pripade sice nejezdime s neoriginalni SPZ, protoze na aute originaly porad jsou, ale v nasem pripade zakryvame tu originalni znacku, takze vysledek je stejny jako u Barty.