Hledat |
Nejde nastartovat :(Zdravím všechny, ještě než to nechám dát do servisu, tak se zeptám tady. Asi před týden jsem chtěl nastartovat a jen to škytlo, tak první co jsem udělal, že jsem šel pro kabely a dal baterku přes noc nabít. Druhý den úplně bez menšího zaváhání auto naskočilo. Jel jsem jízdu po okreskách asi půl hodiny tam a půl hodiny zpátky. UFO jsem pak zagarážoval. O týden později (včera) jsem k němu přišel, začal startovat ale motor jen točil,točil a točil... (narozdíl od minule kdy jen jednou škytnul). Tak jsem nechal přes noc dobít baterku, i když jsem si myslel že tím to teď nebude. A také že nebylo, stále stejný problém, jen točí. Na PP nesvítí žádné signální varování bo nic podobného. Nesetkal se někdo s nečím podobným? Díky za info Vložil Pythagoras, 9. Leden 2015 - 8:24
|
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Na úzké kontakty patří redukce - kovový rozříznutý váleček navlečený na úzký kontakt.
Zeptej se prodejce, jestli jsou ty redukce na baterce.
Já je tam měl.
Jinak se ty redukce dají normálně koupit:
http://www.aci.cz/univerzalni-dily-univerzalni-dily-autobaterie-prislusenstvi-bateriove-svorky-a-redukce_c6094226.html
Baterku doporučuju - opravdu silná baterka, která funguje bezvadně.
5D 1.8 Executive
mám od: 15.10. 2013
v provozu od: 11.7. 2006
Rozměry baterky odpovídají. Ale kolíky co mám teď jsou 17mm a 14mm. A na té Exide jsou 13mm a 11mm a zase aby tam nebyla nějaké vůle... To se možná radši podívám po jiné.
bývalý majitel
Jen si prosím změř obvod baterie dole a průměr kolíčků a nech si to u prodejce ověřit. Aby ti přišla správná, poslední měsíc proběhly nějaké změny tak abys neměl moc širokou základnu baterie nebo moc úzké/hubené kolíčky baterie.
5D 1.8 Executive
mám od: 15.10. 2013
v provozu od: 11.7. 2006
Tak jsem z toho jelen. Včera jsem to všechno zkontroloval jak jste psali. Čerpadlo slyším, pojistky jsou v pořádku a do motoru palivo tedy jde. I přesto to nešlo nastartovat, jen to točí...
Dneska ráno jsem měl jet k doktorovi a už jsem počítal s tím, že nenastartuji ale i tak to zkusím.A motor běží! Nedokážu si to vysvětlit, ale musí to pravděpodobně být teda baterkou. Kterou mám stále (třetí den) na nabíječce. Proto jsem pročítal forum a hledal kterou koupit. Když vyberu http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-45ah--390a--12v--ea456 tak to bude dobrá volba?
Díky
bývalý majitel
Proč by taky bylo čerpadlo vzadu, když je nádrž vpředu
První co bych udělal je kontrola příslušných pojistek, a potom pokud tedy nechceš strávit mládí rozebíráním a testováním, tak bych nechal udělat diagnostiku, která na 99% odhalí závadu. Jestli do servisu nemůžeš dojet, nebude myslím problém aby přijeli za Tebou.
bývalý majitel
foto čerpadla
bývalý majitel
Dejv: máš pravdu koncern to dává uplně pod sedačky honda to dává zpravidla mezi sedačky dopředu nebo do středového tunelu...na zvuku to nic nemění
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Z poza zadních sedaček? No nevím, ale tohle auto není VW group.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Pokud startér točí, tak to baterkou nebude.
Pokud je motor v pořádku, tak nastartuje i s baterkou, která má 12,3V na poprvé.
Tam nejsou potřeba kdovíjaké točky.
Jak zjistit jestli jde do motoru benzín?
Po neúspěšném startování vymontovat jednu svíčku:
pokud je suchá - benzín tam nejde (imobilizér, nárazové čidlo, vadné palivové čerpadlo,...)
pokud je mokrá - benzín tam jde, ale buď obsahuje hodně vody (to by ale aspoň občas škytlo) anebo svíčky nedávají jiskru (problém s ECU - ukázalo by se na diagnostice)
bývalý majitel
Sednes do auta zavres dvere abys mel ticho. Klicek das do spinacky a otocis, mel bys slyset takove vterinove bzuceni typicke nekde zpoza zadnich sedacek...cerpadlo taha benzin....pokud to slyset neni tak muze bejt k.o.