Spotřeba proudu v klidu

Tak dlouho po tom patrám a měřím a pořád mi to nějak nesedí spotřeba proudu v klidu (myslím tím to když vytahnu klíč ze spinací skřiňky) při mém měření mi vyšlo 0,46 A to je 5,65 W a to si myslím že je moc když třeba auto stojí týden. Měření je provedeno na dieslu a byl bych rád kdyby tady dali měření jak naftové tak i benzínové modifikace.

Vložil Hellboy, 12. Leden 2015 - 14:43
 

Hellboy
Obrázek uživatele Hellboy
příspěvků: 503
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008

Tak pánové má zbrklost že jsem nepočkal delší dobu.
Vše měřeno bez klíčku v zapalování a každé otevřené dveře i kapota zvýší odběr.

Vše zavřeno bez alarmu ........................0,01 A
Vše zavřeno s alarmem střda se.................0,01 až 0,02 A
Otevřeny pravé dveře...........................0,16 A
Otevřeny oboje přední dveře....................0,30 A
Otevřeny všechny dveře a kapota................0,38 po 3 minutach 0,24 A

Takže zamčené auto s alarmem si veme 0,123 W když vycházím z toho že baterka má 12,3 V

--
15. Leden 2015 - 17:18
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Tak to jsem netušil. Zkusil jsem to taky a funguje to u mě stejně.

--
13. Leden 2015 - 19:53
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

to Storm: Ano, minimálně MY11 Sport to tak má. Když máš zvednutou haubnu a zamkneš, tak slyšíš jen centrál. Když pak dovřeš kapotu, tak i 3x bliknou blinkry.


--
13. Leden 2015 - 19:24
M-666-M
Obrázek uživatele M-666-M
příspěvků: 45
5D 2.2 Sport
mám od: 21.10. 2012
v provozu od: 13.11. 2006

Multimetrom.

--
13. Leden 2015 - 18:14
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

2bep napsal:
Prvně budeš muset "nafekovat" zavřenou kapotu (mělo by stačit dovření jejího zámku). Jelikož ikdyž zamkneš auto a máš otevřenou haubnu, tak se jen zamkne centrál, ale alarm čeká na dovření kapoty. Pak můžeš onen odběr měřit dejme tomu v 10min interavlech a uvidíš zda je konstantní nebo postupně klesá na nějakou finální nízkou konstantní úroveň.


U sériového alarmu je v zámku kapoty nějaké čidlo, které kontroluje zavření?

--
13. Leden 2015 - 17:49
Hellboy
Obrázek uživatele Hellboy
příspěvků: 503
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008

to: M-666-M
máš o víc neš jednu desetinu A menší odběr. Čim jsi to měřil klešťovým ampérmetrem nebo multimetrem ?

--
13. Leden 2015 - 17:44
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Prvně budeš muset "nafekovat" zavřenou kapotu (mělo by stačit dovření jejího zámku). Jelikož ikdyž zamkneš auto a máš otevřenou haubnu, tak se jen zamkne centrál, ale alarm čeká na dovření kapoty. Pak můžeš onen odběr měřit dejme tomu v 10min interavlech a uvidíš zda je konstantní nebo postupně klesá na nějakou finální nízkou konstantní úroveň.


--
13. Leden 2015 - 17:31
Hellboy
Obrázek uživatele Hellboy
příspěvků: 503
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008

Dobře tak to takhle nasimuluji. I když moc tomu nevěřím je zapojeno alarm,radio,přistrojovka a jednotka bezklíčkového odemykání.

JSEM ZVĚDAV CO NAMĚŘÍM

--
13. Leden 2015 - 17:23
M-666-M
Obrázek uživatele M-666-M
příspěvků: 45
5D 2.2 Sport
mám od: 21.10. 2012
v provozu od: 13.11. 2006

Moja hodnota je 0,33A na 2,2CTDi. Zistil som, že ak sa vytiahne poistka 15A nachádzajúca sa v motorovom priestore označená ako poistka vnútorného osvetlenia, tak ostane hodnota nulová. Problém je v tom, že nejde potom alarm ani centrál ani spomínané vnútorné osvetlenie. Ak sa však dá kľúčik do zapalovania, vnútorné osvetlenie ide. Pískám si
Toľko môja skúsenosť zatiaľ.

--
13. Leden 2015 - 17:13
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

No to těžko nasimuluju u činžáku a odpojenou baterii nenechám když na auto nevidím... Směju se

--
13. Leden 2015 - 15:03

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".