Hledat |
Nefunkční klimaAhoj, potřeboval bych poradit ohledně klimatizace. Zdálo se mi, že když vytočím motor a pustím plyn tak se my ozýval takový divný zvuk od řemenu. Vyměnil jsem kladku a napínák a i řemen, ale k žádnému zlepšení nedošlo. Teď klima nejde a zvuk zmizel. Relé mám mitsuba, dělal jsem i diagnostiku klimatizace manuálně v autě a vše funguje a ukazuje jak má. Kde může byt zakopaný pes? Setkal se s tímto už někdo? Jaké má příznaky špatná spojka klimatizace a nebo špatný kompresor? Předem děkuji všem za rady. Vložil Radus, 6. Červen 2016 - 15:15
|
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
Tak můj problém snad vyřeší výměna chladiče klimatizace. Měl jsem to v servisu a našli tam díru, tak ho radši vyměním něž to někde zavařovat (stejně to nevydrží). Pak se uvidí. Příští týden jdu na výměnu, tak uvidíme.
5D 1.8 Sport
mám od: 26.8. 2017
v provozu od: 28.8. 2017
Takto isto sa to správa aj mne stačí teplotu znížiť alebo zvýšiť a už to zase funguje normálne
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Díky sloe10, přesně tohle "splašení" automatiky mám na mysli. O hadičce nad pravým kolenem vím a tu jsem kontroloval. Kdybych zjistil nějakou závadu určitě to sem hodím.
bývalý majitel
V servisnom manuale je tento postup a u mna funguje:
1. Vypněte zapalování.
2. Stiskněte a podržte tlačítka AUTO a MODE a nastartujte motor.
3. Po nastartování motoru obě tlačítka uvolněte. Na displeji panelu řídící jednotky bude blikat číslo čidla a hodnota pro toto čidlo. Zaznamenejte si zobrazenou hodnotu.
4. Pokud chcete přejít k dalšímu snímači, stiskněte tlačítko A/C.
Tiez mam podobny problem, automatika sa po case rozhodne ze zacne fukat studeny vzduch a pomaly musim zvysovat teplotu aby som to ureguloval. Nejaky cas som tie senzory sledoval a teplota na senzore v interieri pomaly rastie az do 30 stupnov aj ked v interieri je pocitovo tak 20 (senzor sa zahrieva od pristrojovej dosky). Podla ludi na civinfo vsak senzor nie je problem, aj ked ukazuje vyssie hodnoty(je to sw osetrene). Pricina moze byt vraj odpojena hadica, ktora zabezpecuje prietok vzduchu cez cidlo(to nie je moj pripad), alebo vraj nejaka struna v jednotke ventilacie. Ja som uz rezignoval, kaslem na to, kym auto predam tak to nejak prezijem.
Tu je o tom popisane viac:
http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Climate_Control
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Z trochu jiného soudku, nemá někdo z Vás osobně odzkoušen tento postup Návod - test klimatizace na pofaceliftech, ideálně MY11?
Občas mám pocit, že automatika klimy nefunguje úplně ideálně a během delší jízdy musím korigovat zvolenou teplotu. Mám podezření právě na senzory.
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
vdaka za radu. Ja to skusim naplnit vzduchom kompresorom (ventil z pneumatiky sa da pekne natiahnut pre plnenie). a skontrolujem to s vodu a jarou.
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
Díky za tip. Zkusím jím to říct až tam pojedu
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Mě to bždy u C6G unikalo přes plnící ventilky (pérka). Po naplnění klimy by měl technik ten prostor zalít vodou jestli pérko těsní. Pokud ne, dotáhnout. Pokud ani tohle nepomůže vyměnit pérko.
5D 2.2 Sport
mám od: 20.6. 2014
v provozu od: 31.1. 2008
Ahoj mám podobný problém, už to hledám rok a zatím nic. Kapalina asi uteče přes zimu, protože v létě když je teplo to je OK, takže tipuju nějaké tesnění. Jednu příští týden znovu do Hondy tak uvidíme. Dám pak kdyžtak vědět.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Od toho je přeci ta reflexní kapalina, která ukáže kde je únik. Takhle ti to nikdo neřekne.