Seriovy airbox s filtrem a cele sani vubec je spis hodne dobry kompromis pro vysoky vykon vozu, nizkou hlucnost, kultivovany projev motoru, snadnou vymenu filtru a kdovi co jeste. Jine sani vubec nemusi byt hned automaticky horsi alternativa, potiz je spis v cene takoveho systemu, aby vubec nejakou zmenu prinesl (350 € a vic za nejaka 3% vykonu- kdyz dobre, vetsi "zazraky" cekat nejdou). Plus dalsi nevyhody jako ta udrzba, cena, .. . Na druhou stranu se snad nikdy u takoveho sani (je rec o tom kvalitnim a drahem, primo pro konkretni vuz a motorizaci) zase snad nikdy nekona nejaky propad vykonove krivky v zadnem bodu jejiho rozsahu pod prubeh serie, neco prinest muze a zvlast pri dalsim ladeni vozu (vyfukovy system atd.). Projev ale muze byt horsi nez u serie, ja jsem mel treba lehky propad v pasmu cca 3100-3300 ot/min, ted s jinym cat-backem to temer zmizelo.
Podle me je ale potreba hledat neco opravdu osvedceneho pro konkretni vuz, aby neslo v lepsim pripade jenom o zvukovy efekt, casteji ale i o ztratu vykonu motoru. Pouhou bavlnenou "sportovni" filtracni vlozku do OEM airboxu nema cenu zminovat vubec, ta neprinese vubec nic.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
--
1. Květen 2013 - 21:03
Karaz
příspěvků: 158 1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
U Hond je seriové sání vychytané téměř k dokonalosti a jakýkoliv zásah nebo úprava celkově nezlepší chování motoru a může ho i zhoršit.
Jediný spolehlivý přínos sportovního sání je jiný zvuk.
Kvalitní spočítané a otestované sání (jehože cena tomu taky odpovídá) většinou přinese mírné zvýšení výkonu (do 5 koní) ve vysokých otáčkách, ale v nižšíh se může motor chovat hůř než se serovým sání.
Oni tam ty rozonátory sání nejsou pro parádu.....
Každý kdo experimentoval se sportovním sání nakonec zjistil a uznal, že seriové je nejlepší varianta.
Opravdu se nevyplatí investovat do sportovního sání. Pokud teda netoužíte po tom brutálním zvuku při plném plynu nebo nejezdíte závody
--
30. Duben 2013 - 19:09
2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Bully má přímé sání někde dole od mlhovek a na H-C to dělají obdobně. Prostě "vykolenovat" tak, aby si nabíral vzduch vně motorového prostoru.
--
30. Duben 2013 - 11:45
kremilek007
příspěvků: 1340 5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
no, myslím , že tady až tolik lidí co kuchali sání není, ale kdo ví ... (Bully ???...) ... bych ještě zkusil se zeptat na H-C , tam je to samý tuner (myšleno v dobrém) co ze starých "jebek" se snaží vydolovat maximum a ještě víc, určitě ti jsou taky schopni dobře poradit
--
30. Duben 2013 - 11:39
Karaz
příspěvků: 158 1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
Tak jelikož neni vzduchový filtr Mann C2240 skladem,nabídli mi filtr od společnosti Ashika s číslem 20-04-439. Nemáte s díly této firmy nějaké zkušenosti. Resp. bude ten filtr kvalitní?
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
A proč ho chceš? Předpokládám že to je bavlněný filtr, který se inpregnuje olejem.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Čau a zkoušel někdy někdo tento filtr? https://www.asc-tuningimports.cz/product/civic-8g-_06--11_/saci-kity/afe-power-magnum-flow-drop-in-vzduchovy-/586
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Debaty o spojce jsem přesunul do odpovídajícího vlákna: Prokluzující spojka, problém s otáčkami.
bývalý majitel
Seriovy airbox s filtrem a cele sani vubec je spis hodne dobry kompromis pro vysoky vykon vozu, nizkou hlucnost, kultivovany projev motoru, snadnou vymenu filtru a kdovi co jeste. Jine sani vubec nemusi byt hned automaticky horsi alternativa, potiz je spis v cene takoveho systemu, aby vubec nejakou zmenu prinesl (350 € a vic za nejaka 3% vykonu- kdyz dobre, vetsi "zazraky" cekat nejdou). Plus dalsi nevyhody jako ta udrzba, cena, .. . Na druhou stranu se snad nikdy u takoveho sani (je rec o tom kvalitnim a drahem, primo pro konkretni vuz a motorizaci) zase snad nikdy nekona nejaky propad vykonove krivky v zadnem bodu jejiho rozsahu pod prubeh serie, neco prinest muze a zvlast pri dalsim ladeni vozu (vyfukovy system atd.). Projev ale muze byt horsi nez u serie, ja jsem mel treba lehky propad v pasmu cca 3100-3300 ot/min, ted s jinym cat-backem to temer zmizelo.
Podle me je ale potreba hledat neco opravdu osvedceneho pro konkretni vuz, aby neslo v lepsim pripade jenom o zvukovy efekt, casteji ale i o ztratu vykonu motoru. Pouhou bavlnenou "sportovni" filtracni vlozku do OEM airboxu nema cenu zminovat vubec, ta neprinese vubec nic.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
This comment has been moved here.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
U Hond je seriové sání vychytané téměř k dokonalosti a jakýkoliv zásah nebo úprava celkově nezlepší chování motoru a může ho i zhoršit.
Jediný spolehlivý přínos sportovního sání je jiný zvuk.
Kvalitní spočítané a otestované sání (jehože cena tomu taky odpovídá) většinou přinese mírné zvýšení výkonu (do 5 koní) ve vysokých otáčkách, ale v nižšíh se může motor chovat hůř než se serovým sání.
Oni tam ty rozonátory sání nejsou pro parádu.....
Každý kdo experimentoval se sportovním sání nakonec zjistil a uznal, že seriové je nejlepší varianta.
Opravdu se nevyplatí investovat do sportovního sání. Pokud teda netoužíte po tom brutálním zvuku při plném plynu nebo nejezdíte závody
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Bully má přímé sání někde dole od mlhovek a na H-C to dělají obdobně. Prostě "vykolenovat" tak, aby si nabíral vzduch vně motorového prostoru.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
no, myslím , že tady až tolik lidí co kuchali sání není, ale kdo ví ... (Bully ???...) ... bych ještě zkusil se zeptat na H-C , tam je to samý tuner (myšleno v dobrém) co ze starých "jebek" se snaží vydolovat maximum a ještě víc, určitě ti jsou taky schopni dobře poradit
1.8
mám od: 19.2. 2011
v provozu od: 20.7. 2007
http://www.simota.cz/simota/eshop/2-1-Intake-systemy-universalni/0/5/2646-Kit-sani-SIMOTA-CARBON-FIBER-universal má něco takového funkční smysl ,když chci ke krátkému sáni KN Thyphoon dostat studený vzduch na místo stávajíci neodstíněné/tepelně neodizolováného filtru simota ? příjde mi to jednoduší než složitě kolenovat filtr až někam k mlhovkám :/
bývalý majitel
Tak jelikož neni vzduchový filtr Mann C2240 skladem,nabídli mi filtr od společnosti Ashika s číslem 20-04-439. Nemáte s díly této firmy nějaké zkušenosti. Resp. bude ten filtr kvalitní?