Hledat |
Horuci zadny elektronDnes, po prejdeni asi 15km mi zasvietila kontrolka tlaku v pneumatikach (Check tyre pressure) ,myslel som ze bud som chytil nejaky srob,alebo pusta niektora pneumatika,pokracoval som do ciela cesty(cca 5km),tam som skontroloval gumy,naoko vsak bolo vsetko v poriadku. Cestou spät som sa zastavil na benzinke,ze premeriam tlak v pneumatikach. 3 kolesa boli ok (2.2)ale z laveho zadneho som nedokazal odkrutit krytku ventilu ani kombinackami,asi bola pripecena,hlinikovy disk mal teplotu na dotyk asi 70-80°C,takisto aj brzdovy kotuc.Vsetky ostatne disky boli studene.Zrejme sa zohrial vzduch v pneumatike a preto zasvietila ta kontrolka tlaku. Do servisu sa dostanem az v pondelok,utorok,lebo teraz budem 3 dni v praci. Chcem sa spytat,ci niekto uz riesil nieco podobne? Myslite ze mozem autom jazdit tri dni do prace?(cca 7km tam 7km spät) Vložil Jonky, 19. Březen 2015 - 20:29
|
bývalý majitel
Dakujem za info,objednal som ju tu http://www.autodielymt.sk/plastilube-univerzalni-mazaci-pasta-ate_1236434.html dokonca je to Ate,takze od jednej firmy ako brzdy.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Doporučuju tuto vazelínu. Je přímo na brzdy: http://www.autokseft.cz/ATE-Plastilube-univerzalni-mazivo-75-ml-AT-700015-03990210022-nd108118
Mažou se s ní vodící čepy a všechny místa, kde se destička dotýká třmenu, brzdiče a pístku. Ale všude dávej tu vazelínu v tenké vrstvě a jenom tam kde má být. Když bude jinde, tak na sebe akorát bude chytat bordel, kterej zase zapříčiní zadrhávání destiček.
Destičky musí ve třmenu chodit volně. Pokud nebudou, tak jejich uložení musíš ubrousit. Většinou stačí jenom lehce obrousit vrstvu barvy.
Silikonová vazelína se používá na pístek a já jí dávám i pod jeho prachovku a do drážky, kde ta prachovka sedí.
Brzdy stačí čistit a mazat 1x-2x za rok (třeba při přezouvání).
Pak budeš mít jistotu, že jsi pro brzdy udělal maximum a nikdy s nimi nebudeš mít žádný problém.
Tak ať se daří.
bývalý majitel
Dakujem vsetkym za rady,bol som z toho dost vyplaseny,nabuducu stredu ma caka vymena zadnych kotucov aj brzdovych dosticiek ATE(dnes mi ich priniesol kurier). Taktiez dam nahodit letne elektrony 17" a obut nove gumy ContiSportContact 5,takze sa na to dost tesim . Chcem sa len spytat tych co to robia,ked uz budem mat tie nove brzdy,cím a ako casto ich treba mazat,aby sa to nezopakovalo zas? Z toho co som tu cital mi vychadza ze grafitova alebo silikonova vazelina,dajmetomu ze 5x za rok? Na presne miesta,kde sa to ma mazat sa samozrejme spytam servisaka,viem ze to nemozem dat hocikam,aby sa to nedostali medzi brzdice a disk.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Asi tak
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Polejváš horké kolo a brzdy vodou, startuješ se zařazenou rychlostí a jiné specialitky.
Po tobě bych teda auto nechtěl......
bývalý majitel
Pravda. Toto jsou přední. Zadní TRW celkem 1693Kč. 719Kč - kotouče, 974Kč - desky.
Autodily-online.cz
bývalý majitel
TRW by ma stali komplet zadne kotuce + dosticky 68€ v tom istom e-shope.a to sa mi zdalo nejak podozrivo malo
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
To je ale cena za zadní kotouče+desky?
bývalý majitel
Já dával TRW a cena včetně desek byla 2273 Kč. A spokojenost. Mám je na předku i vzadu.
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
dobrá volba - i cenově ..