Extrémní cukání při rozjezdu

Zdravím,

hledal jsem na fóru jestli už tu nebylo něco podobného, ale nenašel jsem přímo svůj případ.
U Ufa mi začal trápit problém při rozjíždění. Když se rozjíždím tak celé auto neskutečně cuká a klepe jako kdybych se rozjížděl třeba na dvojku. Včera jsem se rozjížděl ve městě do mírného kopce a myslel jsem, že už tam auto nechám rozsypané na kusy.
Když auto ale při rozjezdu vytočím někam ke 3 tisícům a spojku pustím rychleji, tak jsou cukání citelná velmi málo, ale přece jenom takhle se nechci neustále rozjíždět Hlasitě se směju
Jinak s řazením nepociťuji nějaký větší jiný problém, ne vždy tam jde dvojka uplně snadno, ale to je jak pozoruji docela běžný problém.

Někdo mi řiká, že to bude spojka, někdo že zase špatné silentbloky na motoru, případně nějaká "reakční vzpěra" pokud to civic vůbec má teda Smích

Auto má najeto 201 xxxKm a olej v převodovce byl měněn při 190 xxxKm.
Je to 1.8 VTEC 103kw.

Děkuji za jakékoliv nápady, zkušenosti nebo info.

Vložil Rotar38, 25. Březen 2020 - 11:07
 

jarson
Obrázek uživatele jarson
příspěvků: 132
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007

Nemam rad nedokoncene vlakna bez riesenia. To je fakt na zlost.
Ked sa ale nad tymto zamyslim, tak by som tiez tipoval silenty motora. A ano civic priecne vzpery samozrejme ma a dve spodnu a vrchnu.
A dalsi silent co robi rad neplechu je olejovy na strane spolujazdca.
Vrchny priecny skontrolujes lahko, mas ho rovno pred ocami ( pri pohlade z predu na motor je vlavo tesne pod kapotou. Spodny len ked vlezies pod auto. Ale otestovat vies tiez lahko. Poziadaj niekoho aby ti proste pridal prudko plyn a ty medzitym pozeraj či sa motor nadmerne nehybe v priecnej osi. Sucasne skus pohybat motorom dopredu a dozadu aj rukou.
Olejovy silent je opät vlavo ( pri pohlade na motor z predu). Je to namontovane na nosnik vedla blatnika a druha cast pod hlavou motora nad napinakom drazkoveho remena. Ak je popukany a vytiekol z neho olej bude pravdepodobne kaput. Ak sa horne hlinikove rameno( ten hranaty vystupok smerujuci dole), ktore je pripevnene na vrch tohoto silentu dotyka spodnej casti silentu tak je tiez kaput.
Vymena nie je extra problem, so spravnym naradim si vymenis aj sam.
Snad jedna rada -priecne - ok, ak nemas vela penazi, tak dajme tomu aj druhovyrobu. Je to " len" hlinikove rameno a gumove vlozky v nom. Ale olejovy si radsej rovno lup original. Kopec tych nahrad ani nie su olejove totiz. Ak aj ano , proste nefunguju tak ako original a vibrácie idu dalej.
Ak ta omracuje cena v honde, tak skus vrakace alebo japoncov priamo.
Takto nejak vyzera ten olejovy


A takto priecne.


Pozor!!! Pre automat su ine, take cele cierne plastove. Idealne ak treba objednat tak podla vin a oem cisla.
Tieto obrazky su k manualnej prevodovke .
Na automat spodne priecne vyzera takto:


Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
Spritmonitor.de

--
5. Březen 2025 - 22:12
Sustrak
příspěvků: 1
majitel

Zdravím, řeším ten samý problém ale u automatu takže vlastně taky manual(mam robotizovaný manuál) a stejný motor, povedlo se vyřešit?

--
4. Březen 2025 - 20:35
blcha
Obrázek uživatele blcha
příspěvků: 2
3D 1.8 Sport
mám od: 4.6. 2014
v provozu od: 12.7. 2007

slavo
Mne to cukalo tesne pred prasknutím poloosi. Tiež som myslel že to bude spojka,ale po výmene poloosi to prestalo.

--
3. Říjen 2020 - 11:36
trpajz
Obrázek uživatele trpajz
příspěvků: 38
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006

Mas zapnutou klimu? V lete mi taky tak trese s autem az poskakuje:-) zkus tam dat vervu a poradne to tocit, me to taky sem tam delalo, nevim jestli to byl blby benzin nebo tu byla netesnost sani? To mi taky rozvibruje auto snizi otacky o 300-400 vyskoci pri dobrzdeni, ale vyskytuje se to taky nahodile, na to se chystam v lete asi jako nemoznost zaradit 2Ku pri dobrzdeni ci jednicku do mirneho kopce, jde tam proste hure nekdy vubec Kleju

--
28. Duben 2020 - 8:06
Milos57
Obrázek uživatele Milos57
příspěvků: 115
bývalý majitel

Pokud je hotovo, jaká byla celková cena? Díky

--
4. Duben 2020 - 11:53
dodo
příspěvků: 300
bývalý majitel

Muzu potvrdit, je to spojkou.
Original byla asi za 8tis. + prace. (u Danyho)

dodo

--
25. Březen 2020 - 23:25
Kmet
Obrázek uživatele Kmet
příspěvků: 46
bývalý majitel

Spojka vychází někde kolem 5 000,- kč materiál + práce. Je výkonově, bohužel, pro naftu i benzin stejná Brečím

666 Když do pekla, tak na krásném koni 666

--
25. Březen 2020 - 20:29
poloboh
příspěvků: 191
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008

zotrvacnik so spojkou v origo servise 20tis kc

samotna spojka by ale vysla o dost menej

--
25. Březen 2020 - 19:16
Rotar38
příspěvků: 2
5D 1.8 Executive
mám od: 22.12. 2019
v provozu od: 17.7. 2008

A na kolik vyšla výměna? Abych věděl na co se přibližně připravit?

--
25. Březen 2020 - 16:29
poloboh
příspěvků: 191
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008

Tocenie bez zaberu je uz extremne stadium, predchadza tomu trhany zaber nez je spojka k zotrvacniku pritlacena uplne.
Ja som mal tiez specificke trasenie/poskakovanie pred vymenou spojky (a zial aj zotrvacniku) skor po zohriati, netusim preco.

--
25. Březen 2020 - 15:57

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".