Hledat |
Extrémní cukání při rozjezduZdravím, hledal jsem na fóru jestli už tu nebylo něco podobného, ale nenašel jsem přímo svůj případ. Někdo mi řiká, že to bude spojka, někdo že zase špatné silentbloky na motoru, případně nějaká "reakční vzpěra" pokud to civic vůbec má teda Auto má najeto 201 xxxKm a olej v převodovce byl měněn při 190 xxxKm. Děkuji za jakékoliv nápady, zkušenosti nebo info. Vložil Rotar38, 25. Březen 2020 - 11:07
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Nemam rad nedokoncene vlakna bez riesenia. To je fakt na zlost.
Ked sa ale nad tymto zamyslim, tak by som tiez tipoval silenty motora. A ano civic priecne vzpery samozrejme ma a dve spodnu a vrchnu.
A dalsi silent co robi rad neplechu je olejovy na strane spolujazdca.
Vrchny priecny skontrolujes lahko, mas ho rovno pred ocami ( pri pohlade z predu na motor je vlavo tesne pod kapotou. Spodny len ked vlezies pod auto. Ale otestovat vies tiez lahko. Poziadaj niekoho aby ti proste pridal prudko plyn a ty medzitym pozeraj či sa motor nadmerne nehybe v priecnej osi. Sucasne skus pohybat motorom dopredu a dozadu aj rukou.
Olejovy silent je opät vlavo ( pri pohlade na motor z predu). Je to namontovane na nosnik vedla blatnika a druha cast pod hlavou motora nad napinakom drazkoveho remena. Ak je popukany a vytiekol z neho olej bude pravdepodobne kaput. Ak sa horne hlinikove rameno( ten hranaty vystupok smerujuci dole), ktore je pripevnene na vrch tohoto silentu dotyka spodnej casti silentu tak je tiez kaput.
Vymena nie je extra problem, so spravnym naradim si vymenis aj sam.
Snad jedna rada -priecne - ok, ak nemas vela penazi, tak dajme tomu aj druhovyrobu. Je to " len" hlinikove rameno a gumove vlozky v nom. Ale olejovy si radsej rovno lup original. Kopec tych nahrad ani nie su olejove totiz. Ak aj ano , proste nefunguju tak ako original a vibrácie idu dalej.
Ak ta omracuje cena v honde, tak skus vrakace alebo japoncov priamo.
Takto nejak vyzera ten olejovy
A takto priecne.
Pozor!!! Pre automat su ine, take cele cierne plastove. Idealne ak treba objednat tak podla vin a oem cisla.
Tieto obrazky su k manualnej prevodovke .
Na automat spodne priecne vyzera takto:
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
majitel
Zdravím, řeším ten samý problém ale u automatu takže vlastně taky manual(mam robotizovaný manuál) a stejný motor, povedlo se vyřešit?
3D 1.8 Sport
mám od: 4.6. 2014
v provozu od: 12.7. 2007
slavo
Mne to cukalo tesne pred prasknutím poloosi. Tiež som myslel že to bude spojka,ale po výmene poloosi to prestalo.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.5. 2017
v provozu od: 12.5. 2006
Mas zapnutou klimu? V lete mi taky tak trese s autem az poskakuje:-) zkus tam dat vervu a poradne to tocit, me to taky sem tam delalo, nevim jestli to byl blby benzin nebo tu byla netesnost sani? To mi taky rozvibruje auto snizi otacky o 300-400 vyskoci pri dobrzdeni, ale vyskytuje se to taky nahodile, na to se chystam v lete asi jako nemoznost zaradit 2Ku pri dobrzdeni ci jednicku do mirneho kopce, jde tam proste hure nekdy vubec
bývalý majitel
Pokud je hotovo, jaká byla celková cena? Díky
bývalý majitel
Muzu potvrdit, je to spojkou.
Original byla asi za 8tis. + prace. (u Danyho)
dodo
bývalý majitel
Spojka vychází někde kolem 5 000,- kč materiál + práce. Je výkonově, bohužel, pro naftu i benzin stejná
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
zotrvacnik so spojkou v origo servise 20tis kc
samotna spojka by ale vysla o dost menej
5D 1.8 Executive
mám od: 22.12. 2019
v provozu od: 17.7. 2008
A na kolik vyšla výměna? Abych věděl na co se přibližně připravit?
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Tocenie bez zaberu je uz extremne stadium, predchadza tomu trhany zaber nez je spojka k zotrvacniku pritlacena uplne.
Ja som mal tiez specificke trasenie/poskakovanie pred vymenou spojky (a zial aj zotrvacniku) skor po zohriati, netusim preco.