Hledat |
Civic 8G sedan vs. Skoda OctaviaSkusil som sa pohrat s konfiguratorom na strankach Skody a vysledok ma celkom prekvapil: H.Civic sedan 1.8 ES: 599000Kc Dynamika by mala byt prakticky rovnaka, Octavia vsak ma o liter vyssiu spotrebu, v meste skoro o dva. Navyse potrebuje 98 na dosiahnutie slubovanych parametrov. Naopak ma vyhodu podstatne vacsieho kufru. Razvor ma o 12cm (!) vacsi Civic, ci to znamena vyrazny rozdiel vo vnutornom priestore je otazne. Este zaujimavejsie mi ale prislo toto: H.Civic sedan Hybrid: 649000Kc Dynamika znovu takmer rovnaka, Hybrid ma priemernu spotrebu o pol litra nizsiu, v meste viac ako o liter. Octavia ma znovu vyhodu vyrazne vacsieho kufru a v tomto pripade aj variability, kedze Hybrid nema sklopne sedadla. Otazna je samozrejme overenost hybridnej technologie, s tym spojeny tazsi odpredaj a otazka vymeny baterii. O rozdiele v kultivovanosti chodu na druhej strane asi netreba hovorit. Kazdopadne je pre mna sokujuci fakt, ze Civic Hybrid je lacnejsi ako zrejme najpredavanejsi diesel na tunajsom trhu, ak ho dovybavime v porovnatelnej vybave. Oprava: Pridal som k Octavii 2.0FSI stresne okno, ked Civic sedan ES ho ma tiez. Vložil Koly, 7. Říjen 2006 - 22:39
|
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
to Koly: ja by som to pričítal marktetingu firiem. Totiž mám pocit, že Honda svojou niekedy až extrémne bohatou štandardnou výbavou (a preto i vyššou cenou) sa snaží osloviť ľudí určitej ekonomickej úrovne. Ceny sú od 470 000.- do 650 000.- (138 %). Octaviu si ale môžeš kúpiť za 420 000.- Kč, ale i za 840 000.- (207 %)Kč. Škodovka tým chce obsiahnuť čo najširšie spektrum obyvateľstva.
majitel jiné Hondy
XOslic:
černý interiér myslím nejde.
Palubní počítač (informační displej) je velmi jednoduchý:
přepínáš mezi: celková ujetá vzdálenost, TRIP A, TRIP B (na obojím ujetá vzdálenost a průměrná spotřeba), venkovní teplota. Dojezd ani okamžitou spotřebu neukazuje.
Mimochodem u dojezdu: nádrž má opravdu papirovych 50 litru, kdyz jsem pred 14 dnama spolehal, ze tam musi byt neco navic, zustal jsem nemile prekvapen
Oproti 5D ani verze ES nemá VSA (což je mně osobně fuk)
Výborný je rádio s integrovaným měničem na 6 CD s mp3.
Jediná slabina je nízký kufr. Objem stačí, ale je poměrně plochý.
obdivovatel
a este jedna vec...co sa tyka palubneho pocitaca, ake funkcie ma, je plnohodnotny, alebo nie? /berme za plnohodnotny ten v 5D/ . uz zacinam byt zvedavy, ja viem, ale krati sa cas na vyber auta a ked som videl toho sedana, tak sa mi vazne zapacil, len nemam cas este behat po dealeroch, to sa potom uz len preveziem:-)
obdivovatel
Turin:dakujem za odpoved.neda sa klasicky sedan objednavat aj s ciernym vnutornym potaho, alebo len ten sedy? /aj ked ten sa mi paci viac/... a maju aj v 5-dverovych veriach take iste skusenosti s tym vyhladovanim potahov?
majitel jiné Hondy
XOslic: Co se týká kvality... Zatím všecko v pohodě.
majitel jiné Hondy
Jo je to Turek. U ridicových dveří mám štítek HONDA TURKYIE. Oproti pepovasovi mám šedý interiér a jiné potahy (apoň podle fotek).
Moje obava z výdrže potahů sedadel se po 3/4 roce ukazuje jako oprávněná. Manšestr se skutečně ohlazuje, hlavně na loketních opěrkách je už skoro nahladko.
Jinak na cestách jsem 4D už potkal víckrát(myslím, že si to pamatuju dobře): 2x tmavomodrý, 1x vínový, 1x stříbrný, 2x šedozlatý, 1x zlatý.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
Turin Ventilační mřížky patří k výdechům klimatizace, jejíž čtyři režimy se nastavují tlačítkem MODE na panelu klimatizace. Pokud je klimatizace v režimu AUTO, řídí si vše sama. Sedana jsem ještě nepotkal.
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
xOslic Ano je to tak 4D je montovaný v Turecku(japonská výstupní kontrola) a Hybrid je v Japonsku vyráběný. Také je pravda, že na fotografii se auto nezdá tak velké. Každý komu jsem ho předváděl, tak byl velmi překvapen tvarem, velikostí, prostorností, interiérem a barevnám sladěním. Dominantní na voze je velké čelní sklo a krátká motorová kapota. Prostě se to musí vidět.
obdivovatel
tak dnes som konecne narazil na civic sedan v krasnej vinovo cervenej farbe a mozem povedat, ze to auticko mi ucarovalo:-) vyzera nazivo podstatne lepsie ako na fotografiach...len som nemal moznost si zadnut donutra, ale veru lutujem toho, interier vyzera na fotkach podstatne fadnejsi a aj moc*korejsky*/myslene hlavne vdaka farbe plastov/, ale mylil som sa:-) viem, ze su tu dvaja majitelia, chcem by som sa opytat, ci je pravda, ze sa sedan vyraba v Turecku a druha vec, ci sa to nejako prejavuje na kvalite, lebo som teraz cital test v AR a tam bolo povedane, ze hybrid je na tom co do materialov lepsie, lebo je vyrabany v Japonsku...
majitel jiné Hondy
Ja ho mam. Je to konkurence a neni. Ja jsem treba ortodoxni benzinista, takze o 02 sem ani neuvažoval. Tu kalkulaci jsme si ale udělal taky. 4D ES se koupil za 570. Civic má podle mně hezčí vnitřek, pusobí lehce, je tichej, je dost silnej, žere málo, uvnitř je víc místa nez v accordu (až na spolujezdce vpředu), ale má nízkej kufr. Octavia2 působí oproti tomu robustně a hřmotně, drnčí v ní diesel, kterej je silnej, žere ještě míň, má to kufr jak kráva a je jich všude mraky. Spoustu lidí nenapadne koupit nic jinýho než O2, protože to auto vypadá jako střední třída. V podstatě je to ale nejdražší nižší střední. Je to škoda. Civik má zase spoustu blbinek a super volant.
Civiků sedanů zatím moc nepotkávám.
4D Nighthawk