Hledat |
Chybné servo (posilovač řízení)Nestalo sa tiez neikomu teraz v zime, ze mu nejde po nastartovani servo? Rano nastartujem, podotykam auto bolo v garazi kde je plus 6 stupnov, vydem von. Zavriem garaz a nasledne servo prestalo ist. Rozsvietil sa mi oranzovy volan s vykricnikom na displayi a volantom islo velmi tazko pohnut. Vypol som motor, nastartoval znovu a servo sa rozbehlo. Vložil funtomino, 7. Leden 2009 - 11:46
|
5D 1.8
mám od: 1.5. 2016
v provozu od: 8.8. 2008
A jak je cena nevíš ?
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009
Jak že nevie,? Vymeniť riadiacu jednotku posilňovača riadenia nič iné ti nepomôže.
5D 1.8 Executive
mám od: 7.10. 2016
v provozu od: 1.8. 2008
Ahoj, bohužel i mě už tahle chyba potkala. Zatím celkem 3x a bylo to pokaždý ráno, samozřejmě když bylo chladno. Stačilo kus popojet znovu nastartovat a ok. Ale je to nepravidelně. Za jízdy se mi to naštěstí nestalo. Baterie je originál Honda, úplně nová, i jsem ji přeměřil. Testoval jsem to a když zapnu el. příslušenství, větrák, světla, rádio, napětí se dostane někam na 11,2V a auto startuje na škrtnutí - servo naběhne v pořádku. Baterie podle mě tu chybu nezpůsobuje. Co s tím dělat, je ve hvězdách, zřejmě nikdo pořádně neví
5D 1.8
mám od: 1.5. 2016
v provozu od: 8.8. 2008
Zdravím tak mám stejný problém, za jízdy vypnuli servo, byla to malá rychlost asi 40km/h ale i tak nečekané, vypnutí motoru nepomohlo až vypojeni a znovu zapnutí baterie. Dnes ráno do práce chvíli po nastartování , vypnu zapnu motor vše ok. Baterie se mi zdala trošku slabší nedavno trošku delší startování, dnes večer nabiju. Je tu někdo komu problém zmizel úplně jen dobitim nebo výměnou silnější baterie ? Nebo někdo nechal vyměnit RJ ? Jaka byla cena a dělá to servis v rámci nějaký záruky i po záruční době ? Díky a Hondam zdar
3D 1.8
mám od: 28.1. 2015
v provozu od: 10.10. 2007
Tak chlapi, díky za rady. Je to asi 3 týdny co jsem baterku přeměřil a dobil, opravdu tam byl vidět nějaký ten úbytek. Asi 10 dní po té, my auto startovalo úplně v pohodě bez jakýchkoliv problémů s posilovačem, ale po té to znovu začalo. Nejdřív méně, ale teď už to dělá zase skoro každé ráno
Co vy na to, myslíte si že už to je na odborníka? Popřípadě někoho doporučit kdo by si s tím věděl rady?
Díky předem
Knaphi
bývalý majitel
Navíc nikdy nevíš, kde se kus co jsi koupil válel a jak s ním bylo zacházeno.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
I přesto bych doporučoval baterku proměřit a preventivně dobít.
Moje Exedi Premium měla po létě o pár desetinek Voltů méně, tak jsem jí před zimou "provařil" a otáčení startérem se zrychlilo.
3D 1.8
mám od: 28.1. 2015
v provozu od: 10.10. 2007
V březnu jsem tam dával Exide Premium EA456, stou by problém být neměl.
bývalý majitel
Co si tam dal za baterku?
3D 1.8
mám od: 28.1. 2015
v provozu od: 10.10. 2007
Zdravím,
tak se nám znovu pomaličku hlásí zima a mě bohužel znovu při startování hlásí chybu posilovač řízení (ten volant s vykřičníkem) . Přes léto jsem to neřešil, protože nebyl co, ale s klesající teplotou se znovu problém vrátil. Zkoušel jsem všechno co jste mi tu radili (výměna, dobití baterie atd.) a nic bohužel nepomohlo . Je tady někdo kdo měl podobný problém a podařilo se mu ho vyřešit? Bohužel už mě nic nenapadá a asi poslední možností je zkusit vyměnit řídící jednotku serva. Ještě zkusím teď při přezouvání dobít po létě baterku, ale moc tomu nevěřím.
PS: Můj problém je popsaný v historii tohoto vlákna.
Předem díky za jakoukoliv radu...
Knaphi