Vážení,
obracím se o radu.V 5D 2.2 při projíždění zatáčky tím stylem, že držím plyn a současně přibrzdím, abych dostal zadek lehce do skluzu dojde vždy k tomu,že auto poslouchá jen brzdový pedál a plynový vůbec nerespektuje.(nepomůže ani vypnuté ESP).Na druhou stranu, toleruje současné brzdění a meziplyn při podřazování a brzdění současně.
Nejspíše jde o fci řídící jednotky, která nedovolí při současném brzdění mít motor v tahu. V Hondě mi to nedovedli vysvětlit.Ptám se, pozoroval někdo podobný problém?chovájí se stejně i benzínová auta(1.4, 1,8, 2,0)?
S díky Kalli
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
presne to sa deje aj na typer, to som pisal neikde aj ja.
a skusal som to este vcera na dvojke, na benzinaku ziadnom asi honda neodpaja plyn pri stlacene brzde. Fakt ani na tej CRV 2.0 nie.
Cize to bude funkcia len pri 2.2 diesel
5D 2.2 Sport
mám od: 27.4. 2009
Veru, je to tak. 2.2 aj pri vypnutom VSA nedovoli brzdu a plyn sucasne.
Ukrutnik: ked sa najblizsie stretneme, mozes si to na mojom aute skusit.
Mne to vsak nesposobuje ziadne tazkosti, kedze brzdu a plyn sucasne nepouzivam.. ked uz mam auto mierne v zakrute v smyku a trosku mi zacina odchadzat predok nabok, pritiahnem zadok rucnou. Inak - 2.2 nie je az taka hrozne nedotacava, ako by som cakal kvoli tomu tazkemu predku.
bývalý majitel
Pri prejazde pod plynom a sucasne striedave brzdenie lavou nohou mi sposobilo akurat kratkodobe znefunkcnenie brzdoveho posilnovaca ako som pisal. Ale ak sa vam podari auto dostat do smyku (co aj je ucelom toho co ste skusali - pokial som vas spravne pochopil - cize vyvolat kontrolovany smyk pri prejazde zakrutou) tak VSA vam plyn uberie. S VSA napriklad nemozem ani dostatocne rychlo vystartovat pri sprinte - vtedy mi pri presmyknuti kolies uberie plyn tak ze sa tvari ze ide zhasnut.
Ale ak pri verzii 2.2 nepomoze ani vypnutie VSA, vyzera to naozaj tak ze riadiaca jednotka motora nepovoli mat stlacenu brzdu a zaroven motor v zabere.
Na 1.8 mi plyn mimo smyku so zapnutym VSA neuberalo. Samozrejme bavime sa len o situaciach ked je motor v zabere a sucasne skusate brzdit, cize NIE SO STLACENOU SPOJKOU.
Ako to vidim ja, u dieselovej verzie asi soudruzi neuvazovali s prejazdom zakrut stylom rallye
5D 2.2 Executive
mám od: 23.5. 2007
to Koly.
Opravdu -rozjezd do kopce bez ručky se sešlápnutou brzdou-OK
-meziplyn při podřazování -OK
-kratičké ťuknutí levou na brzdu při motoru pod plynem -ještě OK
-přibrzdění levou při motoru pod plynem- první 1-2 sec . nic, pak to zastavuje skoro samo ( nikdy jsem neřídil auto s brzdovým asistentem, ale
asi tak si představuji, že se projevuje - až skoro neúměrně síle na brzdový pedál -subjektivní pocity).No a následuje díra, kdy už
nebrzdíš, máš sešlápnutý plynový pedál(podotýkám - byl sešlápnutý celou dobu, takže odpadá reakční doba elektroniky na jeho sešlápnutí)
no a auto nejede.
Opravdu přeju všem benziňákům, aby to tak neměli.
Zdraví Kalli.
příspěvků: 1398
bývalý majitel
No ale pri tom rozjazde stojím na brzde kľudne aj 5s. Dám za 1, pridám plyn, púšťam spojku, pridávam jemne plyn a súčasne uberám brzdu, tak aby som sa plynule rozbehol. Neviem v akej situácii to môže byť viac zrejmé. Skúšal si to takto? Inak som si dosť istý, že som niekedy skúšal aj brzdiť ľavou a šlo to v pohode.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Meziplyny i přidávání při rozjezdu je ok, to co se chová divně je, když při jízdě brzdím levou. Zdá se, že pokud je brzda stisknutá buď větší silou nebo déle tak ECU ubere plyn. Nevím ale jak bych to otestoval aby byl výsledek průkazný. Možná že ECU plyn přidává stále ale brzdy jsou silnější (i při malém stlačení).
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Tak to čumím, pri 1.8 ide súčasne pridávať plyn a brzdiť celkom isto. Úplne bežne sa do kopca rozbehujem tak, že stojím na brzde, pridávam plyn a púšťam spojku (miesto zaťahovania ručnej brzdy). Ak ste zvyknutí dávať pri brzdení medziplyny, nemali by ste s tým mať problém a myslím, že je to najjednoduchší spôsob ako to otestovať. Môžte to teda skúsiť? Som prekvapený, že sa takto zrejme chová diesel a bol by som šokovaný, ak by to tak bolo aj v prípade CTR.
bývalý majitel
Skusil som na svojom, uplne rovnaky efekt. Po par stlaceniach brzdy pod vacsim plynom brzdovy pedal uplne stuhne ako keby vysadil posilnovac. Ale po chvilke uz brzda reagovala uplne nornalne... Celkom by ma zaujimalo co to ma byt...
bývalý majitel
Panove drzte se tematu. Na podvozky tu mame jina vlakna. Diky.
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009
problem je, ze vacsina konkurencie spravi auto co sa menej naklana ako civic 5D a nerovnosti tlmi o triedu lepsie. Podla mna ked uz tuhy podvozok v beznejsom aute, clveku vyhovuje, ked citi ako kopiruje cestu, ale nezmena to, ze kazdy zly spoj asfaltu na ceste ma cloveku vyrazit zuby, na co je prave 5D fakt specialista. A konkurencia ani nepotrebuje adaptivny podvozok, uz aj GOLF V GTI sa moc nenaklanal, nebol ani prilis nedotacavy a tlmil znamenite (a zvlada to slusne aj take clio sport atd)
hamlet: presne tak, ked sa tam da lepsi kvalitny podvozok, tak je VTi vazne super. Vo vseobecnosti ma ale snad dnesne TYPE S lepsi podvozok ako mal priemerny civic 6g.