Hledat |
BOUCHÁNÍ OD PRAVÉHO PŘEDNÍHO KOLABOUCHÁNÍ OD PRAVÉHO PŘEDNÍHO KOLA,PROSÍM PORAĎTE NĚKDO CO BY TO MOHLO BÝT V SERVISE CHTĚJÍ STÁLE VYMĚŇOVAT DÍL PO DÍLE TEĎ V MRZECH TO TAK NEBOUCHÁ,JEN OBČAS,ALE JINAK PŘI VYMETENÍ KAŽDÉHO VÝMOLU A HRBOLU,ALE KDYŽ VYMETU DÍRU NEBO KANÁL TAK NIC.MYSLÍTE,ŽE BY TO MOHLO BÝT ŘÍZENÍ,KTERÝ STOJÍ NĚKOLIK DESÍTEK TISÍC KORUN JAK MI V SERVISE BYLO ŘEČENO?DÍKY ZA RADY Vložil pajakany, 8. Prosinec 2012 - 16:32
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Tady jsem to teď řešil https://8g.hondaclub.cz/forum/klepanie-od-prednej-napravy
5D 1.8 Executive
mám od: 27.10. 2017
v provozu od: 9.6. 2007
Chalani obnovujem temu, využil som servisnú kampaň, dal som si skontrolovať auto,keďže tiež pocujem čudné zvuky, tuším s pravej prednej strany, no a zistili ze mam spadnute horne dorazy tlmicov, sami si ale neboli istý ci to môže spôsobovať to buchanie hm, tak ci onak treba to vymenit, tlmice, capy inak vsetko ok tak poprosím radu, ktoré sú s tych lepsich. Vdaka
bývalý majitel
Ví někdo, co je na tom pravdy, že by se dorazy měnily i po záruce? Asi mám jeden lehce spadlý.. nic nemlátí, ale občas vrže při točení plného rejdu (parkování). Případně lze použít univerzál dorazy Monroe?
5D 1.8 Executive
mám od: 25.9. 2011
v provozu od: 24.11. 2005
Taaakže koupena sada uložení v Honda Šmucler, do druhého dne bylo k vyzvednutí, cena komplet 5.600,- . Kayaby přišly dnes cena 4.096,- . Postřeh je, ze originál ložisko je od skf - made in germany. Jinak jsem překvapen z toho, ze nebýt nálepek genunie honda parts na obalech, tak by jsem ani neřekl, že se jedna o originální díly. pravda ovšem je že vse sedí, např. manžety na dorazech a na těle pistnice tlumiče sedí opravdu přesně. Zítra namontuju a uvidím snad změnu.
5D 1.8 Executive
mám od: 25.9. 2011
v provozu od: 24.11. 2005
Tak taky řeším bouchání, rovnou výměním i tlumiče. V tlumičích mám jasno, budou to Kayaby, ale z uložení jsem nějaký nesvý. Dorazy se dle Honda Šmucler prodávají pouze v setu s ložiskem, kdy soucasti setu není horní uložení. Sakumprask uložení s dorazy vyjde na 5400 na celou nápravu. Řešil to někdo druhovyrobou, viz Elit a set loziska tlumice Skf a k tomu univerzální doraz od Monroe.
5D 1.4 Comfort
mám od: 10.5. 2012
v provozu od: 12.6. 2007
Keď pozrieš ten obrázok,tak vidíš na tom doraze pri vrchu taky prsteň ako keby a to je vlastne vtlačene tam hore to toho uloženia. Novšie modely s tým už hádam nemajú problém,len tie 2006-2007 myslím. Ale keď kúpiš novú sadu dorazov,tak tie by mali byt už lepšie a nevypadávať. lebo im inak nič nie je,akurát nedržia tam,kde by mali a potom to robí ten nepríjemný buchot a človek hľadá čo ma kde voľné
bývalý majitel
takze ten doraz je tam iba nejako nalisovany/natlaceny do sedla pruziny (to co sa dokaze otacat)?
5D 1.4 Comfort
mám od: 10.5. 2012
v provozu od: 12.6. 2007
Takže včera som mal konečne čas pozrieť na to bližšie,čo to buchoce. A bol som prekvapený,ale tak isto bol vypadnutý ten doraz ako na druhej strane. Pritom tento doraz je novší. Nevadí,poriešil som to tak isto ako na druhej strane zatial a prichytil ten doraz silikónom a je kľud
Čiže aj zakladateľ témy by mohol pozrieť,či mu nelieta ten doraz na tlmiči skôr,ako mu "mechanici" vymenia všetko dobré
Niio
Pýtaš sa,že ako to búcha.Búcha to tak,že je to voľné a keď prejdeš po nerovnosti to nadskočí a spraví to taký ŤUK Pretože ono keď to vypadne z toho uloženia hore,tak je to úplne voľné a drží to len na prachovke
bývalý majitel
jj, tak tom mam kupene nahradne v pivnici.
a co sa stym stane, ze to zacne klepat? ved ked sa to cele zmontuje na tlmic, tak by tam nemala byt vola.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Doraz je díl č. 9
Měl by být z takové tvrdé pěny a není to součást tlumiče - kupuje se samostatně.