Ako startujete/vypinate motor ?

Ako startujete/vypinate motor?

Moznosti:
1. neutral, BEZ zmacknutej spojky.
2. nejaka zaradena rychlost, alebo neutral, a zmacknuta spojka.

Aky je spravny postup, aby auto vydrzalo co najdlsie?
(nazory, skusenosti, odborne rady)

Vložil funtomino, 24. Červenec 2009 - 9:25
 

Kubajsu
Obrázek uživatele Kubajsu
příspěvků: 486
bývalý majitel

Stačí jenom zmáčknout.

Spritmonitor.de

--
10. Červenec 2013 - 17:00
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Už se mi to dlouho nestalo, ale mám za to, že jsem následně vždy jen znovu zmáčkl "Start".


--
10. Červenec 2013 - 16:38
xkeiko
příspěvků: 11
5D 1.4 Comfort
mám od: 16.5. 2013
v provozu od: 26.5. 2013

Ahojte, chcem sa opýtať, civica mám chvíľu, sem tam sa mi stane, že mi ešte zdochne pri rozbehu (pomaly si naň zvykám Hlasitě se směju ) a zaujímalo by ma, či je potrebné dať potom kľuč do polohy I a naspäť do polohy II a až potom START alebo nechať v II a rovno tlačitko START?

--
10. Červenec 2013 - 15:42
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Vyrobce zase doslova doporucuje startovat az zhavici kontrolka zhasne, ja na Acco respektuju teda spis tohle. Navic se u vsech vozu obecne doporucuje natocit motor az po nabehnuti vsech kontrolek a budiku, tedy i ukazatelu hladiny PH a teploty chladici kapaliny. Kvuli vcasnemu a spravnemu nacteni hodnot ridici jednotkou motoru. Ono se to upravi i samo pozdeji behem jizdy, ale proc to nedelat tak jak je to pro motor optimalni Směju se

TECH napsal:
Při kladných teplotách imho není potřeba vůbec žhavit.Startuji okamžitě a okamžitě to VŽDYCKY chytne.To že se nemusí žhavit (CR verze nafty) jsem se kdysi dočetl na netu od jednoho odborníka, kde to přesně popsal, proč to není zas tak důležité aničemu to nevadí.Samozřejmě.pokud je záporná teplota, je lepší počkat až žhavení zhasne.

____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
6. Prosinec 2011 - 22:20
TECH
příspěvků: 726
bývalý majitel

Při kladných teplotách imho není potřeba vůbec žhavit.Startuji okamžitě a okamžitě to VŽDYCKY chytne.To že se nemusí žhavit (CR verze nafty) jsem se kdysi dočetl na netu od jednoho odborníka, kde to přesně popsal, proč to není zas tak důležité aničemu to nevadí.Samozřejmě.pokud je záporná teplota, je lepší počkat až žhavení zhasne.

--
6. Prosinec 2011 - 21:54
Hellboy
Obrázek uživatele Hellboy
příspěvků: 503
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008

Když zhasne kontrolka žhavení je to nekde i v manualu.

--
6. Prosinec 2011 - 13:59
hondacivic
Obrázek uživatele hondacivic
příspěvků: 47
5D 2.2 Executive
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 15.10. 2006

Ahojte.Me spise zajima v ktery moment startovat meho naftacka po zapnuni klicku?Ihned po zhasnuti kontrolky spirali zhaveni nebo cekat az zhasne oranzova kontrolka motoru?Jak startujete vy?

--
6. Prosinec 2011 - 3:12
Kubajsu
Obrázek uživatele Kubajsu
příspěvků: 486
bývalý majitel

Tak mě napadá; ubližuje nějak motoru, nebo něčemu jinýmu "chcípnutí"?

Spritmonitor.de

--
28. Červenec 2009 - 10:19
babo
příspěvků: 599
3D 2.0 Plus
mám od: 7.2. 2009

omg ty si moc necital co matulo pisal, ze? Směju se a co tym myslel...

BTW co mi niekto vysveltoval nie je vraj uplne to iste startovat na neutrale s vymacknutou spojkou a so zaradenou rychlostou a vyymacknutou spojkou... aj ked si nepamatam preco, ani sa mi to nezda

funtomino napsal:
jazid na dieseli na 500ot ? stale?
myslim ze na obe odpovede napises "Nie"...

--
27. Červenec 2009 - 10:18
funtomino
Obrázek uživatele funtomino
příspěvků: 754
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007

OT - presunut do FLAME...


--
27. Červenec 2009 - 9:10

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".