Ahojte,
ospravedlnujem sa, ak davam zlu otazku. Da sa podla "niecoho" zistit, ci ma Civic filter pevnych castic (DPF)? napr VIN kodu?
- ak odpocitam moznost pozriet sa do motorovej/podvozkovej casti
- ak odpocitam verzie predavane na Slovensku oficialne ta nema DPF (UK, GER verzia ma DPF)
- ak odpocitam kontrolku na palubovke
500 km je normalny interval. DPF by som cistit nedaval, ak funguje. Skor odporucam spravit prevenciu ako kontrolu a pripadny repas vstrekovacov, aby sa DPF nezanasal.
--
13. Březen 2018 - 14:41
igor1790
příspěvků: 8 5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Mě taky to regeneruje na každých 500 km , auto je dovoz z Německa 210 000 km uz.. přemýšlím o čištění DPF cca. 8000 kč
--
13. Březen 2018 - 11:52
sloe10
příspěvků: 125
bývalý majitel
Kolko mate najazdene s DPF filtrom? Ja mam 270000 a zatial vsetko slape.
--
9. Březen 2018 - 23:31
juraj.dunda
příspěvků: 92 5D 2.2 Sport
mám od: 1.6. 2014
v provozu od: 1.10. 2008
to mi nevie nikto poradit nechce sa mi verit ze to nikto este nemenil.
--
11. Říjen 2015 - 18:41
juraj.dunda
příspěvků: 92 5D 2.2 Sport
mám od: 1.6. 2014
v provozu od: 1.10. 2008
Čaute páni mám takú otázku je rozdiel medzi stredným dielom výfuku na 2.2 bez A Z dpf. Alebo má bez dpf nejakú trubku namiesto toho zázračného filtra.
--
9. Říjen 2015 - 19:57
RiCk
příspěvků: 180
bývalý majitel
Ten biely dym, tiez sa mi to stalo, tesne po servisnej prehliadke. Ja si myslim ze to bolo naftou, odtvedy som uz netankoval na Lukoil, lebo aj tak spotreba bola vyssia a regeneracia ovela castejsia. Takze to vyzera na podobny pripad aj u teba. Normalne by regeneracia pri dlhodobej jazde mala byt kazdy cca 700-1000 km. Hlavne tomu obcas riadne vypec a nejazdi dlhodobo EKO ak mas DPF, ver mi nestoji to za to.
--
23. Září 2015 - 17:15
Gonda
příspěvků: 363 5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Mozno blba nafta. Ja regenerujem cca kazdych 1000 km.
--
21. Září 2015 - 16:42
bryndza1
příspěvků: 2 5D 2.2 Executive
mám od: 15.7. 2015
v provozu od: 1.1. 2007
Caute, mozno mi budete vediet poradit. Nejazdim casto po meste, len sem tam, ked je to nutne. Siel som trasu KE-BA, pocas ktorej sa mi niekolkokrat stala nasledujuca vec: Bezne na dialnici som sa snazil jazdit ECO (4LED), cca 125 na 6ke, aktualna spotreba sa pohybovala okolo 4-5l/100km. Z nicoho nic mi ale ledky zhasli a spotreba sla na cca 7-10, pripadne ked som to drzal na 4-5 zacal som spomalovat. Udrziaval som konstantnu rychlost, po cca 10 minutach sa vsetko vratilo do normalu. Po odjazdeni cca 200-300km, stale konstantnou rychlostou, to ale urobilo znova, opat som sa snazil udrziavat konstantu rychlost, neist menej ako 60km/h. Bol som nuteny zastavit na cervenu, kde pri rozbiehani sa vyvalil kudol bieleho dymu. Je mi jasne ze sa jedno o regeneraciu dpf filtra, problemom ale je, ze sa to na moj vkus deje nejako casto, pri 500km jazde to urobi cca 3x. Diagnostika ukazala uspesnu regeneraciu. Neviete co by s tym mohlo byt? Dakujem
--
16. Září 2015 - 14:09
kpso
příspěvků: 145 5D 2.2 Executive
mám od: 20.4. 2007
v provozu od: 14.1. 2008
to MARTOCH:
Súhlasím, že štýl jazdy má na DPF vplyv.
Keď jazdím viac krát za sebou dlhšie trasy a dialnice, frekvencia
regenerácie je aj 1200 KM.
Ak som na dialnici, regeneráciu ani nazaregistrujem.
A čo sa týka ceny nového DPF filtra HONDA?
Myslím, že je to okolo 4 tis. €
A potreba výmeny? Prečo, keď to funguje a je OK.
Ak si CV kupoval v ČR, nak máš výhodu, nemusíš to riešiť.
Rozdiel je v tom, že pri prudkej akcelárcii
možno trochu"dymíš"!
Od Rakúska na západ museli splňat dízly Euro5 , aj CV od 2006.
U nás to začalo platiť neskôr.
--
1. Duben 2013 - 10:21
Martoch
příspěvků: 172
bývalý majitel
KPSO:
však to buď rád, že ti tak dobře slouží
ale mě zas řekli ve dvou servisech, že životnost je ovlivněna taky stylem jakým kdo jezdí, takže se prej doporučuje měnit i kolem 120.000Km, sice to není taková pálka jako se tady někde psalo, ale těch 30.000Kč to bude!
bývalý majitel
500 km je normalny interval. DPF by som cistit nedaval, ak funguje. Skor odporucam spravit prevenciu ako kontrolu a pripadny repas vstrekovacov, aby sa DPF nezanasal.
5D 2.2 Comfort
mám od: 1.12. 2017
v provozu od: 27.1. 2008
Mě taky to regeneruje na každých 500 km , auto je dovoz z Německa 210 000 km uz.. přemýšlím o čištění DPF cca. 8000 kč
bývalý majitel
Kolko mate najazdene s DPF filtrom? Ja mam 270000 a zatial vsetko slape.
5D 2.2 Sport
mám od: 1.6. 2014
v provozu od: 1.10. 2008
to mi nevie nikto poradit nechce sa mi verit ze to nikto este nemenil.
5D 2.2 Sport
mám od: 1.6. 2014
v provozu od: 1.10. 2008
Čaute páni mám takú otázku je rozdiel medzi stredným dielom výfuku na 2.2 bez A Z dpf. Alebo má bez dpf nejakú trubku namiesto toho zázračného filtra.
bývalý majitel
Ten biely dym, tiez sa mi to stalo, tesne po servisnej prehliadke. Ja si myslim ze to bolo naftou, odtvedy som uz netankoval na Lukoil, lebo aj tak spotreba bola vyssia a regeneracia ovela castejsia. Takze to vyzera na podobny pripad aj u teba. Normalne by regeneracia pri dlhodobej jazde mala byt kazdy cca 700-1000 km. Hlavne tomu obcas riadne vypec a nejazdi dlhodobo EKO ak mas DPF, ver mi nestoji to za to.
5D 1.8 Sport
mám od: 5.2. 2006
v provozu od: 14.2. 2015
Mozno blba nafta. Ja regenerujem cca kazdych 1000 km.
5D 2.2 Executive
mám od: 15.7. 2015
v provozu od: 1.1. 2007
Caute, mozno mi budete vediet poradit. Nejazdim casto po meste, len sem tam, ked je to nutne. Siel som trasu KE-BA, pocas ktorej sa mi niekolkokrat stala nasledujuca vec: Bezne na dialnici som sa snazil jazdit ECO (4LED), cca 125 na 6ke, aktualna spotreba sa pohybovala okolo 4-5l/100km. Z nicoho nic mi ale ledky zhasli a spotreba sla na cca 7-10, pripadne ked som to drzal na 4-5 zacal som spomalovat. Udrziaval som konstantnu rychlost, po cca 10 minutach sa vsetko vratilo do normalu. Po odjazdeni cca 200-300km, stale konstantnou rychlostou, to ale urobilo znova, opat som sa snazil udrziavat konstantu rychlost, neist menej ako 60km/h. Bol som nuteny zastavit na cervenu, kde pri rozbiehani sa vyvalil kudol bieleho dymu. Je mi jasne ze sa jedno o regeneraciu dpf filtra, problemom ale je, ze sa to na moj vkus deje nejako casto, pri 500km jazde to urobi cca 3x. Diagnostika ukazala uspesnu regeneraciu. Neviete co by s tym mohlo byt? Dakujem
5D 2.2 Executive
mám od: 20.4. 2007
v provozu od: 14.1. 2008
to MARTOCH:
Súhlasím, že štýl jazdy má na DPF vplyv.
Keď jazdím viac krát za sebou dlhšie trasy a dialnice, frekvencia
regenerácie je aj 1200 KM.
Ak som na dialnici, regeneráciu ani nazaregistrujem.
A čo sa týka ceny nového DPF filtra HONDA?
Myslím, že je to okolo 4 tis. €
A potreba výmeny? Prečo, keď to funguje a je OK.
Ak si CV kupoval v ČR, nak máš výhodu, nemusíš to riešiť.
Rozdiel je v tom, že pri prudkej akcelárcii
možno trochu"dymíš"!
Od Rakúska na západ museli splňat dízly Euro5 , aj CV od 2006.
U nás to začalo platiť neskôr.
bývalý majitel
KPSO:
však to buď rád, že ti tak dobře slouží
ale mě zas řekli ve dvou servisech, že životnost je ovlivněna taky stylem jakým kdo jezdí, takže se prej doporučuje měnit i kolem 120.000Km, sice to není taková pálka jako se tady někde psalo, ale těch 30.000Kč to bude!