Hledat |
Stačí na STK dojezdová sada nebo pořebuju rezervní kolo?Ahoj, mám jeden dotaz. Stačí na STK dojezdová sada nebo pořebuju rezervní kolo? v techničáku mám dopsanou rezervu Vložil lukyn.flexfit, 22. Říjen 2017 - 10:35
|
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
A co máš napsáno ve velkém TP. Máš tam napsáno že je vozidlo vybaveno rezervním kolem a jeho rozměr?
5D 1.8
mám od: 12.3. 2017
v provozu od: 10.1. 2006
STK dopadla ok!! stačila opravná sada
majitel jiné generace
A já bych se zeptal jak tedy ta STK dopadla...
majitel jiné Hondy
OK, to jsem přehlídl, mea culpa
příspěvků: 2249
bývalý majitel
blablabla, cti poradne a posilej to cely (http://www.zakruta.cz/povinna-vybava/)
Bod 2.c
(2) Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M a N s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
b) městské autobusy, zásahové požární automobily a komunální vozidla, která jsou provozována na omezeném území v operativním dosahu servisních služeb svého provozovatele,
c) vozidla, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí; u vozidel kategorie N2, N3, M2 a M3 vybavení prostředky pro bezdemontážní opravu může být nahrazeno patřičným smluvním vztahem, na jehož základě bude zajištěna oprava poškozené pneumatiky nepřetržitě na celém území České republiky; toto ustanovení platí pro vozidla kategorie M1 a N1 uvedená do provozu před 15. září 2009 pouze se souhlasem výrobce nebo pro vozidla kategorie M1 a N1 stejného typu jako vozidla, která se uvádí na trh jako nová bez náhradního kola v souladu s touto vyhláškou. Toto ustanovení platí obdobně i na přípojná vozidla v soupravě s vozidly kategorie M a N.
Petr Žitný - LinkedIn
majitel jiné Hondy
Tak citace z vyhlášky:
1. Vozidla kategorií M a N musí být vždy vybavena:
e) náhradní kolem, tedy ráfkem s pneumatikou, které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.
2. Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M a N s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
příspěvků: 2249
bývalý majitel
Storm: ale prd, to je podminka pro runflaty, kde nemusis mit pak ani tu opravnou sadu.
Petr Žitný - LinkedIn
majitel jiné Hondy
Podmínkou ale ještě je, aby auto bylo vybaveno indikací defektu a to mají třeba až faceliftové modely, což odpovídá u civica tomu roku 2009.
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Tak jsem volal na STK a řekli mi, že od r.v 2009 je jedno co máte napsáno v TP. Pokud tam je dojezdové kolo tak můžeš mít i dojezdovou sadu, ale funkční
bývalý majitel
Tak to je hloupé, protože na STK je bude zajímat co je ve velkém techničáku a pokud tam není informace o dojezdové sadě, ale je tam, že to má mít rezervu, tak nejspíš budou prudit - zejména je-li to STK někde, kde mají dost zákazníků a můžou si je nasírat.