1.8 pokles vykonu?

ked bolo chladnejsie, tak auto pri zatahu na dvojke od 4tis rpmn citelne nakoplo a chytilo druhy dych. to kopnutie bolo citit aj na trojke, bolo vyrazne. teraz ked tocim motor, tak priebeh zrychlovania je uplne linearny. Je to tym, ze je teplo alebo sa zaniesol motor? na starej honde 6G 1.4, ked som mal zaneseny motor, tak ostalo lenive, ked som ho vycistil mechanicky, tak znovu pri 4tis otackach zacala aj ta 1.4 chytat druhy dych...
Vyjazdil som asi 3/4 VIFu...

Vložil niio, 14. Červen 2013 - 9:55
 

Ufík13
Obrázek uživatele Ufík13
příspěvků: 36
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006

Do servisu nejdu jen kvuli vykonu, ale celkove si nechat proklepnout vuz, jsem objednan v AM servis Honda Brno, prohlidka vozu cca 450,- (napravy, brzdy, naplne, stav karoserie)
Diagnostika ridicich jednotek 484,- to se mi zda jako dobra cena za zjisteni jak na tom civic je, prece jen jistota mam ho mesic tak aby tam nebyl nejaky strasak.

--
20. Červen 2013 - 6:46
PSebi
příspěvků: 237
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010

Tak na to ti odpovím zcela přesně, jestli ti někdo nabízí svezení na vyzkoušení, tak to udělej a pak jeď do servisu. Vážně to chce nejdříve srovnání s auty a pak servis.

--
20. Červen 2013 - 4:52
Ufík13
Obrázek uživatele Ufík13
příspěvků: 36
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006

Pristi stredu jdu do Hondy v Brne si ji nechat komplet zkontrolovat, tak uvidim kde je problem jestli v aute nebo ve me Směju se

--
19. Červen 2013 - 17:01
buldock
Obrázek uživatele buldock
příspěvků: 27
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2013
v provozu od: 3.3. 2011

PSebi napsal:
To nevím, zda se tak chová 1.8 ivtec jen před faceliftem nebo i po faceliftu. Mám jen 1.8 před faceliftem a 1.4 ivtec po faceliftu. Napsal jsem to jen jako srovnání s auty které mám.

Já mám 1,8i vtec (r.v.2011) a podle mě je dynamika i v nižších otáčkách velmi dobrá, ale nemám srovnání se starším modelem před faceliftem.

--
19. Červen 2013 - 16:37
Iček 11
Obrázek uživatele Iček 11
příspěvků: 754
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006

Moje 1.8 i-VTEC 2006 táhne odspodu jako kráva (už od 1500 ot./min), takže Ti nabízím svezení a srovnání, pokud se někde sejdeme.

--
19. Červen 2013 - 16:36
PSebi
příspěvků: 237
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010

To nevím, zda se tak chová 1.8 ivtec jen před faceliftem nebo i po faceliftu. Mám jen 1.8 před faceliftem a 1.4 ivtec po faceliftu. Napsal jsem to jen jako srovnání s auty které mám.

--
19. Červen 2013 - 9:34
Ufík13
Obrázek uživatele Ufík13
příspěvků: 36
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006

Takze takto se chovaji pouze r.v.2006?

--
19. Červen 2013 - 7:59
PSebi
příspěvků: 237
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010

Podle mého soudu je problém 1.8 ivtec (r.v. 2006) v nízkých otáčkách ten, že se motor dlouho roztáčí. Když jezdím se svým druhým Civicem 1.4 ivtec (r.v 2011) (parádní spotřeba), tak mám z tohoto auta lepší pocit z dynamiky v nižších otáčkách a rychlostech cca do 80-tky, než právě s tou 1.8-kou. Výhoda většího objemu se ukazuje až se vzrůstající rychlostí od 80 a výše. Když se nad tím, tak zamýšlím, tak se mě pocitově jezdí v normálním režimu lépe právě s tou novější 1.4-kou (mimo dálnice a sprinty). Patrně to bude kratšími převody a jiným průběhem kroutícího momentu. Ta 1.4 ivtec je i zábavnější, nemá v zatáčkách takové problémy s přenosem váhy a podvozek i řízení mě příjde odladěnější, komunikativnější a i řízení není tak zbrklé. V práci jezdím se Scoutama 2.0 TDi a nikdy jsem neměl pocit nedostatku výkonu, jak zabere turbo, což je téměř hned, tak je to fičák. Kdybych chtěl dosáhnout podobné dynamiky se Civicem, tak bych musel pořád řadit 2 - 3, abych udržel krok, ale tak to prostě je, Civic je atmosféra.

--
19. Červen 2013 - 5:10
Marcelino2
příspěvků: 95
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2013
v provozu od: 10.4. 2008

niio napsal:
na 4tis mi to proste kopalo, ci uz na rovinke alebo aj do kopca. ale nebolo to jednorazove kopnutie ale ako keby skokovy narast vykonu,ktory linearne stupal az k cervenemu. predtym mi to bolo divne, ved ziadna ostra vacka tam nie je...tiez to ale asi mohlo byt aj tym, ze do 4tis to bolo lenive a potom sa to prebralo a teraz je to zive aj pred 4tis....
lenze na 1.4ke 6G nebola tiez ziadna ostra vacka a ked som ten motor zgeneralkoval, tak na 4tis sa zacalo tiez objavovat kopnutie, ako keby chytil druhy dych motor...
hmm, to ma zaujma, lebo aj u mojho Civica 1,8, ktoreho mam len 3-ti mesiac sa prejavuje prudší nárast výkonu, niekedy až mierny "kopanec" , ale vždy v iných otáčkach - najčastejšie okolo 4000, ale teraz ked ide klima v rezime "auto" skoro nonstop, tak to obcas prudsie zaberie aj skôr - niekedy už na 3000, niekedy okolo 3500 ... hmm... ale tento efekt nenastáva vždy, väčšinou je nárast výkonu krásne plynulý a keďže benzíny som mal v 98% vždy max. 1,6-ky, tak sa mi zdá aj viac ako slušný ak idem sám - samozrejme v plnej záťaži(4 dospeláci + 100kg batožina) je to už horšie...
--
18. Červen 2013 - 21:55
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

na 4tis mi to proste kopalo, ci uz na rovinke alebo aj do kopca. ale nebolo to jednorazove kopnutie ale ako keby skokovy narast vykonu,ktory linearne stupal az k cervenemu. predtym mi to bolo divne, ved ziadna ostra vacka tam nie je...tiez to ale asi mohlo byt aj tym, ze do 4tis to bolo lenive a potom sa to prebralo a teraz je to zive aj pred 4tis....
lenze na 1.4ke 6G nebola tiez ziadna ostra vacka a ked som ten motor zgeneralkoval, tak na 4tis sa zacalo tiez objavovat kopnutie, ako keby chytil druhy dych motor...

--
18. Červen 2013 - 20:58

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".