Hledat |
1.8 pokles vykonu?ked bolo chladnejsie, tak auto pri zatahu na dvojke od 4tis rpmn citelne nakoplo a chytilo druhy dych. to kopnutie bolo citit aj na trojke, bolo vyrazne. teraz ked tocim motor, tak priebeh zrychlovania je uplne linearny. Je to tym, ze je teplo alebo sa zaniesol motor? na starej honde 6G 1.4, ked som mal zaneseny motor, tak ostalo lenive, ked som ho vycistil mechanicky, tak znovu pri 4tis otackach zacala aj ta 1.4 chytat druhy dych... Vložil niio, 14. Červen 2013 - 9:55
|
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006
Do servisu nejdu jen kvuli vykonu, ale celkove si nechat proklepnout vuz, jsem objednan v AM servis Honda Brno, prohlidka vozu cca 450,- (napravy, brzdy, naplne, stav karoserie)
Diagnostika ridicich jednotek 484,- to se mi zda jako dobra cena za zjisteni jak na tom civic je, prece jen jistota mam ho mesic tak aby tam nebyl nejaky strasak.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Tak na to ti odpovím zcela přesně, jestli ti někdo nabízí svezení na vyzkoušení, tak to udělej a pak jeď do servisu. Vážně to chce nejdříve srovnání s auty a pak servis.
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006
Pristi stredu jdu do Hondy v Brne si ji nechat komplet zkontrolovat, tak uvidim kde je problem jestli v aute nebo ve me
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2013
v provozu od: 3.3. 2011
Já mám 1,8i vtec (r.v.2011) a podle mě je dynamika i v nižších otáčkách velmi dobrá, ale nemám srovnání se starším modelem před faceliftem.
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006
Moje 1.8 i-VTEC 2006 táhne odspodu jako kráva (už od 1500 ot./min), takže Ti nabízím svezení a srovnání, pokud se někde sejdeme.
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
To nevím, zda se tak chová 1.8 ivtec jen před faceliftem nebo i po faceliftu. Mám jen 1.8 před faceliftem a 1.4 ivtec po faceliftu. Napsal jsem to jen jako srovnání s auty které mám.
5D 1.8 Sport
mám od: 20.5. 2013
v provozu od: 16.9. 2006
Takze takto se chovaji pouze r.v.2006?
5D 1.8 Sport
mám od: 21.8. 2010
Podle mého soudu je problém 1.8 ivtec (r.v. 2006) v nízkých otáčkách ten, že se motor dlouho roztáčí. Když jezdím se svým druhým Civicem 1.4 ivtec (r.v 2011) (parádní spotřeba), tak mám z tohoto auta lepší pocit z dynamiky v nižších otáčkách a rychlostech cca do 80-tky, než právě s tou 1.8-kou. Výhoda většího objemu se ukazuje až se vzrůstající rychlostí od 80 a výše. Když se nad tím, tak zamýšlím, tak se mě pocitově jezdí v normálním režimu lépe právě s tou novější 1.4-kou (mimo dálnice a sprinty). Patrně to bude kratšími převody a jiným průběhem kroutícího momentu. Ta 1.4 ivtec je i zábavnější, nemá v zatáčkách takové problémy s přenosem váhy a podvozek i řízení mě příjde odladěnější, komunikativnější a i řízení není tak zbrklé. V práci jezdím se Scoutama 2.0 TDi a nikdy jsem neměl pocit nedostatku výkonu, jak zabere turbo, což je téměř hned, tak je to fičák. Kdybych chtěl dosáhnout podobné dynamiky se Civicem, tak bych musel pořád řadit 2 - 3, abych udržel krok, ale tak to prostě je, Civic je atmosféra.
5D 1.8 Sport
mám od: 24.3. 2013
v provozu od: 10.4. 2008
bývalý majitel
na 4tis mi to proste kopalo, ci uz na rovinke alebo aj do kopca. ale nebolo to jednorazove kopnutie ale ako keby skokovy narast vykonu,ktory linearne stupal az k cervenemu. predtym mi to bolo divne, ved ziadna ostra vacka tam nie je...tiez to ale asi mohlo byt aj tym, ze do 4tis to bolo lenive a potom sa to prebralo a teraz je to zive aj pred 4tis....
lenze na 1.4ke 6G nebola tiez ziadna ostra vacka a ked som ten motor zgeneralkoval, tak na 4tis sa zacalo tiez objavovat kopnutie, ako keby chytil druhy dych motor...