Hledat |
Antikorozní ochranaZdravím ostatní nízko letící piloty! Rád bych se Vás poptal, jestli připravujete Civica nějak na boj se zimou… Nemyslím tím klasiku: zimní směsi, zimní gumy a spol…, ale zajímá mě, jestli jste u tak nového a moderního autíčka provedli nebo uvažovali o věcech jako nástřik podvozku a dutin karoserie. Měl bych na Vás malý dotazníček: A) Za kolik let plánujete Civička vyměnit za nějakého nástupce Předem díky za odpovědi a názory. Vložil Spider, 11. Říjen 2007 - 20:36
|
bývalý majitel
Podivej se do servisky.
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Na civica ja nejaka zaruka? Na mojom je trocha vidiet zo spodu hrdzu hned za plastom kde zacina kufor. Idem zhodit cely plast zadne kolesa a poriadne to osetrit a srieknem asi cely zadok hrubsie mozno to lepšie odhlučni.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
zlubos:
To je sice pravda, ale ani to nedělá z karoserie "nerez" stejně jako si někdo myslí jak je všemocný pozink.
Největší problém je koroze zevntiř ven (z dutin). Proto je nejdúležitější věc v ochraně karoserie proti korozi konzervace dutin voskem.
Když v roce 1996 vyjela Oktávka 1. generace, tak to byla první škodovka se zárukou 10 let na prorezivění kastle. A nebylo to jenom kvůli pozinku, ale právě kvůli vosku v dutinách.
A abych nechodil daleko od naší milované značky tak vzpomenu Civic 6G "anglána" (1996 - 2000).
Krátká verze (fastback) trpěla na korozi zadních lemů stejně jako jiné Hondy do té doby vyráběné.
Verze Aerodeck (kombi) však na korozi nikdy netrpěla a i dnes po 12 - 15 letech nepotkáte C6G kombíka se schnilými zadními lemy.
A proč?
Protože u kombíka už v továrně ošetřili dutiny zadních blatníků voskem. To byl jediný rozdíl od krátké verze. Žádné jiné konstrukční řešení, jiný plech nebo barva. Jenom vosk v dutinách navíc.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.10. 2009
Já bych se té koroze zase tolik nebál. Moderní auta jsou proti ní poměrně slušně chráněna. Před aplikací základního nátěru se karosérie fosfátuje a na to přijde ještě kataforéza, což je ponorné nanášení něčeho na bázi pryskyřice. Po vypálení vznikne na plechu mikro vrstva, která je tvrdá a odolná proti skoro všemu.
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
tak jsem včera umyl autíčko a plakal jsem. V zadních podbězích před koly se sloupal ten sajrajt co je na origo laku. Takže podběhy mám bílé i uvnitř. A to v hadici nemám žádný tlak. To auto je v druhé zimě a když jsem ho přivezl, spodek jsem celý přešel a kde se mi to nezdálo, přetřel jsem to. A že se mi to nezdálo na více místech. Ale podběhy jsem nechal, protože v nich bylo něco děsně lepkavého. Takže asi vyrazím do servisu a uvidíme co s tím. Jaké máte kdo zkušenosti, případně co doporučujete?
obdivovatel
ahoj,urcite nicemu neublizite nastrikem,jen vim z vlastni zkusenosti(uz jsem mel hodne aut rozparanych),ze tam kde by bylo treba aby se vosk dostal tak je z vyroby nacpana tesnici hmota pres kterou vosk neprotece.
a nastrik spodku vozidla je z vyroby osetren dostatecne a strikat (jak rikam ja)barvu na barvu je holy nesmysl,maximalne stoji za to oskrabat rez z hran ramen a zadni napravy a natrit.
timto radim jako kamarad,ne jako servis to bych si sr... do vlastniho hnizda
p.s. icku ja delam dudiny a spodek cca za 2tis i s materialem,pripada mi 3700 dost hodne.
bývalý majitel
Nebo si udělat výlet do Olomouce (resp.Plumlova) ---> http://tip.seznam.cz/olomoucky-kraj?id=2866
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Já jsem toho názoru, že (i dodatečné) vystříkání dutin voskem rozhodně není na škodu. Je to naopak nejlepší věc, kterou člověk může pro auto udělat, aby nerezlo.
Nejsem už tak moc zastáncem nástřiku podvozku. Tam se opravdu dá udělat víc škody než užitku.
Pokud je na spodku auta plastizol, tak je zbytečné nanášet další vrstvu. Pouze bych jednou za rok kouknul pod auto a opravil případná poškození toho ochranného nátěru.
5D 1.8 Comfort
mám od: 13.6. 2006
v provozu od: 13.6. 2006
Dávám to profesionálům - BOskovická DOpravní Společnost. Sehnali si k tomu dokumentaci a co půjde, tak to odmontují a po provedení nástřiku zase namontují. Dělali to manželce před 4 roky na Twingu a stálo to tenkrát cca 3.700,-- Kč. Dnes to bude dražší (inflace + DPH). Ale vyplatilo se to, auto nerezaví. Twingo má nyní 11 let.
bývalý majitel
vraj je to zbytocna robota, nedokazes to spravit tak, aby niekde neostalo hole miesto a prave tam ti to zacne kvitnut. kamarat si tak spravil CRVcko, aj tak mu to hrdza zozrala.
ja by som asi natrel len gumoasfaltom dolne lemy, kde sa opiera zdvihak, je to exponovany plech, dotukany od kamienkov a zacina tam hrdzaviet. ale by to zozrala hrdza uplne, to je otazka 10-15 rokov...