Rád bych znal názor zkušenějších.
V mé dávné Fabii (16V 74kW) mi docela vyhovovalo, že při zařazení jedničky auto pomalu jelo, aniž jsem musel dávat nohu na plyn, dokonce i do mírnějších kopečků, obojí bylo příjemné ve věčně plazících se kolonách.
U Civica když zařadím jedna a nepřidám plyn, tak mí motor zacuká a chcípne, i když spojku pouštím sebeopatrněji.
Dá se to nějak ošetřit, případně upravit v servisu?
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Tiež som si všimol fakt, že 1.8 má pri extrémne nízkych otáčkach (pod cca 1000) sklon vibrovať a zdochnúť. Je to dosť rozdiel oproti môjmu predchádzajúcemu autu (Fiat Punto 1.2 16V), ktoré sa zbieralo z voľnobehu podstatne istejšie. Pritom už okolo 1500ot. sa má Civic čulo k svetu, rozhodne viac ako Fiat. Rozbeh bez plynu však vyžaduje cvik a pri nepozornom rozbiehaní nie je problémom trapas zo zdochnutým motorom - tu sa práve skrýva zmysel štartovacieho tlačítka, ktoré umožňuje rýchle nahodenie motoru
Ak by toto bola v podstate jediná daň za vysokootáčkový charakter (pritom bez pomoci časovania ventilov - VTEC je použitý na ekonomický režim), myslím že je to viac než akceptovateľné.
majitel jiné Hondy
Mně to jde taky.
Na jedničku to jede 7ičkou a na 2ku dvanáct kmh.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Jízda na 1. PS mi šla ve všech situacích hladce (z kopce, po rovině, do kopce, v městském provozu i ze dvora na silnici). Jde to!
Nezapomínejte na návrhy míst a termínů pro 2. sraz 8G 2008
ve vlákně Příprava 2. srazu HONDA CIVIC 8G v roce 2008 - NÁVRHY TERMÍNŮ A MÍST připadajících v úvahu
Ono se to nezdá, ale čas kvapí a koncem října 2007 se s námi už žádné ubytovací zařízení o termínu na rok 2008 bavit nebude, to už budou obsazení! Tomu věřte.
obdivovatel
??? ...no ono to jde na kazdou rychlost
bývalý majitel
Tak na jedničku bez plynu dnes a denně jezdím když dojíždím k semaforům na kterých je červená.Zpomalím, zařadím za jedna a courám Jinak šlo by to i na dvojku, ale ta jede moc rychle.
obdivovatel
??? ...jak uz napsal asterix z ictdi to jde uplne snadno
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006
No vždyť tak to dělám .-)
Ale právě proto, že si nechci zvyknout, jsem se ptal na to, jestli se s tím nedá něco udělat...
5D 1.8 Executive
mám od: 27.4. 2006
v provozu od: 1.2. 2009
PD: Tak z toho garážového stání vyjížděj s trochou plynu a reguluj to spojkou, lepší to asi nebude, budeš si muset zvyknout Ten můj systém funguje na popojíždění v koloně... btw dvojka je cca 12 km/h
5D 1.8 Executive
mám od: 7.12. 2006
No, tohle asi funguje, ale myslím jen na rovině, a neřeší to rozjezd bez plynu (u mně třeba výjezd z podzemního garážového stání), ani tu zpátečku...
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Holky a hoši, jel jsem 28. srpna/augusta 2007 kolem 17:00 hod. po D5 a D1 (z Rozvadova do Brna) a u Chodova je zúžená dálnice do 1 pruhu ve směru na Brno (stavební práce na D1). Už pod Pankráci (asi v Braníku ještě na D5) jsme jeli "krok sun krok", tj. 3 minuty na místě a pak 10 m popojeď na 1. stupeň. Co to asi dělalo ičkovi-VTEČkovi v mé 1.8? Asi mu to moc k duhu nešlo a tak tam, kde se dalo předpokládat(?), že se bude stát déle, tam jsem motor a světla vypínal. Bylo to dost náročné na "bednu", tudíž na rovinkách jsem zkoušel popojet na jedničku bez plynu a šlo to!!
Zajímá mě názor vás expertů na to občasné vypínání a následné startování motoru? Představuji si, že po vypnutí musí zákonitě na chvílí stoupnout tlak v chladícím systému motoru a že by to mohlo při delším opakování vest až k poškození motoru. Ano?
Děkan!