Hledat |
VSA(ESP) kontra tempomatNení to zase takový problém, jen nová zkušenost.Asi jste si už všichni (Comfort promine) pohráli s tempomatem (mimochodem, ovládání a chování mi přijde podstatně logičtější než třeba u Oktávky). Rychlost si tempomat pamatuje do vypnutí motoru a asi i tempomatu levým tlačítkem. Normálně ale poslední rychlost zůstává v paměti i při přeřazení aj. No a co se mi stalo: před pár dny jsem se zapnutým tempomatem vjel na D1 za deště do louže. Asi tam byl slabý aquaplaning, velmi lehce jsem to cítil asi i díky VSA - trochu problikl trojuhelníček. Pochopil bych i to, že mi okamžitě shodil tah motoru. Nojo, ale nebezpečí pominulo, zmáčkl jsem RES a nic. Zas jsem si tam musel rychlost znovu uložit. Kdoví jak by se to zachovalo při jízdě pod nožním plynem? Vložil Fanda, 2. Srpen 2007 - 13:46
|
5D 1.8 Sport
mám od: 12.6. 2013
v provozu od: 17.9. 2008
Nastavenie danej rychlosti po prvy krat sa robi spodnym tlacitkom (SET/DECEL), da sa ale nastavit aj tym vrchnym tlacitkom (RES/ACCEL), ale musi sa stlacit rychlo dva x za sebou
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
prostě jsem to tak dělal. Za tu dobu co ho používám si to snad pamatuju. Zapnout ho a pak aktivovat kolíbkou nahoru.
Příklad - jel jsem s tempo, před vesnicí odřadit na čtyři, při tacho 54 kolíbka nahoru, za vesnicí rozjezd na 100 a znova kolíbka nahoru. Všechno špatně ale takhle to fungovalo.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Ty máš v příručce napsané, že první zapnutí - kolíbka nahoru?? To bych se dost divil.
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Nemyslím že by problém byl mezi sedačkou a volantem. Já nikdy neřešil čím vypínám tempomat. Prostě jsem najel na požadovanou rychlost, kolíbka nahoru a noha z plynu. Pak už jsem to jen dolaďoval nahoru nebo dolu. V obci na padesát, pak jsem to rozjel, na dálnici 140, to ještě pomahačům nevadí a obci zase na padesát. Někdy jsem ho vypnul tlačítkem, někdy řazením. Fakt jsem to neřešil. Proto jsem taky měl zafixováno, že to nemá paměť.
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
....
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
Martine, je to presne jak pises, myslim, ze chyba byla v nespravnem pouzivani
příspěvků: 5047
bývalý majitel
to pekáč: To máš podle mě nějak divně zapamatované. Jelikož kolíbka nahoru je zvyšování nastavané rychlosti tempomatu/případně opětovná aktivace tempomatu na posledně stanovenou rychlost, pokud došlo k jeho deaktivaci např. brzdou.
Toto nefunguje, pokud došlo ke chcípnutí motoru. Po každém nastartování je tempomat zresetován a jeho prvotní zapnutí na danou rychlost musí proběhnout kolíbkou dolů.
5D 1.4 Sport
mám od: 18.8. 2011
v provozu od: 18.8. 2011
Tak jsem ráno cestou do práce testoval. Byl a jsem šokován. Teď to funguje téměř přesně tak, jak je to popsané v příručce. Jediný co nejde, je první zapnutí - kolíbka nahoru. Pak to jde včetně paměti. Jsem z toho jelen. Dřív jsem prostě bez ohledu co jsem dělal s pedály nebo tlačítky držel rychlost danou okamžikem zapnutí kolíbky nahoru. Jediný kdy držel paměť, bylo při předjíždění kdy jsem zrychlil a pak pustil plyn.
Koukal jsem na ty záruky, máte pravdu je to na tři roky. Takže OK.
Díky za konzultace
bývalý majitel
To by chtelo pichnout na diagnostiku, jinak to jsou jen dohady.
Je tam videt i historie proc doslo k vypnuti tempomatu (brzda, spojka, tlacitko..)
bývalý majitel
Honda ma standardni zaruku 3 roky, krome priplatkove delsi doby nebo prodlouzenych zaruk v urcitych konkretnich pripadech.
____________________________________________
Civic Type-R 8G