Hledat |
Svolavacka - servoV pátek 03. 11. 2006 sdělila Honda Deutschland, že u modelů části ročníku 2006 může dojít k přerušení účinnosti elektrického posilovače řízení, tyká se to cca 3.000 modelů, které povolává k bezplatné kontrole, popř. výměně do svých servisů. Tento problém způsobuje vadná řídící jednotka, která řídí a kontroluje činnost serva. Dotčeny tímto opatřením jsou vozy vyrobené mezi 17. 08. 2005 až 31. 01. 2006 (2.800 Civiců a 190 Hybridů). V produkci po tomto datu bylo servořízení již upraveno, takže nic podobného majitelům nehrozí. Ve sdělení výrobce se říká, že je v Evropě zatím známo 17 připadů, které byly zjištěny stížnostmí majitelů, avšak bez jakýchkoliv následků. Volně přeloženo podle http://www.auto-motor-und-sport.de/d/131201 Vložil Iček, 12. Listopad 2006 - 22:55
|
majitel jiné Hondy
Ok tak držim palce
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2012
v provozu od: 1.4. 2007
jo zitra jedu na diagnostiku ,tak snad to jde zjistit
majitel jiné Hondy
Třeba na Accorda byla svolávačka na prasklé svody a platila do 7 let stáří a do 150tis. km., takže bych to zkusil, třeba tam alespoň zavolat...
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2012
v provozu od: 1.4. 2007
JEDINE ZE BY MI NEKDO STAHNUL 1500 KM PAC MAM 101300KM I ZARUKY BYCH MEL JEN JESTE NEMA 5LET MA PRODLOUZENOU ZARUKU ALE TY KM ...
majitel jiné Hondy
Hele a byl jsi s tím v Hondě? Možná je na to platná svolávačka (někdy to bejvá limitované km a třeba lety) a třeba by ti to vyměnili bezplatně, ale to ti řeknou až přesně podle VIN. Nechat si tam dát nějakou jetou RJ je dost divný, i když u auto ESA bych se nedivil, byl jsem tam jednou a pak rychle pryč. Rok výroby se už neuvádí, klidně to může být i model 2006, 06/2007 je datum registrace.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2012
v provozu od: 1.4. 2007
Zatim jen sznamovani
ee ta je zmerena a dobijeni taky , nema nekdo predstavu co to muze stat,nebo o naky z bouracky
5D 2.2 Sport
mám od: 28.5. 2008
v provozu od: 28.5. 2008
DOHCVTEC
Podívej se v jakém stavu máš baterku, ono to dělává když máš pod 12V.
5D 1.8 Sport
mám od: 8.4. 2009
ja som to mal v mojom aute cize mY09
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2012
v provozu od: 1.4. 2007
Zdary,jsem novej majitel C8G ,bohuzel me to potkalo po druhem dni jezdeni ,kupoval jsem to v auto-esa zitra musim na diagnostiku a pak uvidime .. ,prej mi vymeni jen pouzitej dil kdyz je to jety auto jsem zvedavej jak mi tam daj pouzitou RJ ....co vubec nechci a ani nevim kolik stoji nova na kterou mi prej prispejou ... jinak servo vypovedalo zatim jednou tak uvidim ...je mozny ze to bylo jen jedorazovy ??? ,opravdu divny je ze je to rocnik 06/2007 a problem mely jen do 2006 jestli jsem to cetl spravne ,tak ja uz nevim.Predem dekuji za postrehy
5D 1.8 Sport
mám od: 27.7. 2006
Takze hlasim aj ja k tym co sa prejavila chyba u posilnovaca riadenia. Prvy krat sa to stalo asi tak pred 2 tyzdnami, rano som nechal zahriat auto a ked som do nho sadal tak som sa dotkolo volantu a zacala svietit kontrolka. Ani neviem ako ma napadlo ze mam vypnut motor a vsetko bude ok. Potom v praci som si precital v manuali ze ak sa to stane raz tak nic ale ked viac krat tak treba do servisa. Potom som si tuto tematiku nastudoval tu na fore a ked sa mi to stalo druhy krat teraz v pondelok tak uz ma to nezaskocilo ale nasralo. Uz som mal naplanovanu navstevu servisu na dalsi stvrtok ale ked sa mi to stalo treti krat dnes a to pocas jazdy, nastastie na 1ku tak ma to fakt napalilo a zajtra na 3 idem do servisu. Len im rano zavolam ze nech o mne vedia. Takze som zvedavy ako rychlo nahradny diel budeme cakatt a ako dlho bude trvat oprava a co vlastne ukaze diagnostika kde to zajtra nahodia na pocitac.