Diagnostika rádia

Test reproduktorů
Stiskněte a držte (dodržte pořádí) 1, 3, a potom stisknout zapínací tlačítko. Pustit co možná najednou.
poté můžete kontrolovat jednotlivě každý reproduktor stlačením tlačítka (vyhledávací/přeskočení)

Další diagnostické menu
Stiskněte a držte (dodržte pořádí) 1, 6, a potom stisknout zapínací tlačítko. Pustit co možná najednou, potom můžete dělat několik věcí.

Podržení [fm] na pár sekund zobrazí sílu signálu. Můžete změnit stanici stlačením >> nebo << a měnit hlasitost.

Stisk 3 zapne kontrolu displeje, kde se rozsvítí veškeré segmenty (jsou jich spousty!) a jde se ven s dalším stiskem.
stisk 4 mě plete, ukazuje to něco jako 00, 000 22 (domnívám se). Nemám žádnou představu o
tom, co to dělá, a pokud je v mých silách říct, číslo 22 se nemění.

Toto je opravdu zajímavé. Stisk 5 zobrazí "vsp 000".
Odvodil jsem, že' vsp ' znamená rychlost vozidla, a čísla se mění když jedete. Nejdříve jsem si nebyl jistý co je na displeji, pak jsem si uvědomil že to ukazuje skutečnou rychlost (v kph) předtím, než rychloměr trochu přidává.

Pozn.: vše mi funguje, to nahoře je takový rychlopřeklad bez básnických úprav z http://www.civinfo.com/
Reproduktory se zkoušejí jen po kvadrantech - ty v předních dveřích hrají oba najednou.
Nezkoumal jsem schéma, asi je tam pro ně jediný přívod, a výhybka přímo ve dveřích pro ten vysokotónový.
Tuším to je až od výbavy Sport (6 repro). Na displeji je kvadrant reproduktorů označen obvykle R= zadní a pravý, L= levý F= přední.
Ta rychlost (vsp) je fakt kouzelná - důkaz že tacho klame záměrně. Porovnával jsem s GPS navigací, a sedí to perfektně. Je tam bohužel zobrazení s granularitou 2 až 3 km/h. Patrně zase důsledek převodu z mph. Takže máme k dispozici 2 tachometry Směju se, skutečný a optimistický...
Jo a samozřejmě je třeba mít klíček v I nebo II. Mám pocit, že mi ale ten diag.režim skončil buď s přepnutím do II nebo nastartováním? Vyskočit se z toho dá kdykoliv vypnutím rádia.

PS. admini, pls přesuňte to do návodů, kam jinam, že Mrk

Vložil Fanda, 27. Květen 2007 - 11:25
 

Turin
Obrázek uživatele Turin
příspěvků: 151
majitel jiné Hondy

Ve 4D funguje DIAG taky. Zapis na displeji je VSP 000HZ 000KM. Hz budou asi otacky kola, je to tak 2/3 hodnota km. Krok mam normalne po 1 km/h a hodnoty presne sedi s GPS. Proc je na normalnim rychlomeru o 5 procent vic mi unika..

--
29. Květen 2007 - 19:04
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Tak jo. Je to jinde.

--
28. Květen 2007 - 20:23
Hori
příspěvků: 186
3D 2.0 Plus
mám od: 10.12. 2010

jc
prosím tě - kliknu "tam" a jsem "novinky" - asi mají být "návody" - jinak perfekt

--
28. Květen 2007 - 19:20
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Je to tam.

--
28. Květen 2007 - 17:46
tommykk
příspěvků: 357
5D 1.8 Sport
mám od: 4.11. 2006

Funguje to, potvrzuji... A ta rychlost je odstupnovana po 3 km/h.

--
27. Květen 2007 - 19:06
Sau
příspěvků: 566
náhodný návštěvník

Potvrzuju že to fakt funguje Směju se Odpoledne pojedu autem pryč tak zkusím aj tu rychlost Směju se Ta sa mě líbí asi najvíc, sa mě to dycky lůbilo na jiných autoch, že jde ze servisního menu vyvolat skutečná rychlost a netušil sem že to jde aj u Civicu Směju se Super ! Směju se

...only the good die young...

--
27. Květen 2007 - 11:56
Fanda
Obrázek uživatele Fanda
příspěvků: 857
bývalý majitel

Stisk 3 zapne kontrolu displeje, kde se rozsvítí veškeré segmenty (jsou jich spousty!) a jde se ven s dalším stiskem.
stisk 4 mě plete, ukazuje to něco jako 00, 000 22 (domnívám se). Nemám žádnou představu o
tom, co to dělá, a pokud je v mých silách říct, číslo 22 se nemění.

Toto je opravdu zajímavé. Stisk 5 zobrazí "vsp 000".
Odvodil jsem, že' vsp ' znamená rychlost vozidla, a čísla se mění když jedete. Nejdříve jsem si nebyl jistý co je na displeji, pak jsem si uvědomil že to ukazuje skutečnou rychlost (v kph) předtím, než rychloměr trochu přidává.

Pozn.: vše mi funguje, to nahoře je takový rychlopřeklad bez básnických úprav z http://www.civinfo.com/
Reproduktory se zkoušejí jen po kvadrantech - ty v předních dveřích hrají oba najednou.
Nezkoumal jsem schéma, asi je tam pro ně jediný přívod, a výhybka přímo ve dveřích pro ten vysokotónový.
Tuším to je až od výbavy Sport (6 repro). Na displeji je kvadrant reproduktorů označen obvykle R= zadní a pravý, L= levý F= přední.
Ta rychlost (vsp) je fakt kouzelná - důkaz že tacho klame záměrně. Porovnával jsem s GPS navigací, a sedí to perfektně. Je tam bohužel zobrazení s granularitou 2 až 3 km/h. Patrně zase důsledek převodu z mph. Takže máme k dispozici 2 tachometry Směju se, skutečný a optimistický...
Jo a samozřejmě je třeba mít klíček v I nebo II. Mám pocit, že mi ale ten diag.režim skončil buď s přepnutím do II nebo nastartováním? Vyskočit se z toho dá kdykoliv vypnutím rádia.

PS. admini, pls přesuňte to do návodů, kam jinam, že Mrk Měl jsem trochu problém s formátováním - to asi pokus o zobrazení tlačítek "seek"

--
27. Květen 2007 - 11:31

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".