Návod - diagnostika rádia

Test reproduktorů
Stiskněte a držte (dodržte pořádí) 1, 3, a potom stisknout zapínací tlačítko. Pustit co možná najednou. Poté můžete kontrolovat jednotlivě každý reproduktor stlačením tlačítka (vyhledávací/přeskočení)

Další diagnostické menu
Stiskněte a držte (dodržte pořádí) 1, 6, a potom stisknout zapínací tlačítko. Pustit co možná najednou, potom můžete dělat několik věcí.

Podržení [fm] na pár sekund zobrazí sílu signálu. Můžete změnit stanici stlačením >> nebo << a měnit hlasitost.

Stisk 3 zapne kontrolu displeje, kde se rozsvítí veškeré segmenty (jsou jich spousty!) a jde se ven s dalším stiskem.

stisk 4 mě plete, ukazuje to něco jako 00, 000 22 (domnívám se). Nemám žádnou představu o tom, co to dělá, a pokud je v mých silách říct, číslo 22 se nemění.

Stisk 5 zobrazí "vsp 000". Toto je opravdu zajímavé. Odvodil jsem, že vsp znamená rychlost vozidla, a čísla se mění když jedete. Nejdříve jsem si nebyl jistý co je na displeji, pak jsem si uvědomil že to ukazuje skutečnou rychlost (v kph) předtím, než rychloměr trochu přidává.

Pozn.: vše mi funguje, to nahoře je takový rychlopřeklad bez básnických úprav z http://www.civinfo.com/
Reproduktory se zkoušejí jen po kvadrantech - ty v předních dveřích hrají oba najednou.
Nezkoumal jsem schéma, asi je tam pro ně jediný přívod, a výhybka přímo ve dveřích pro ten vysokotónový.
Tuším to je až od výbavy Sport (6 repro). Na displeji je kvadrant reproduktorů označen obvykle R= zadní a pravý, L= levý F= přední.
Ta rychlost (vsp) je fakt kouzelná - důkaz že tacho klame záměrně. Porovnával jsem s GPS navigací, a sedí to perfektně. Je tam bohužel zobrazení s granularitou 2 až 3 km/h. Patrně zase důsledek převodu z mph. Takže máme k dispozici 2 tachometry Směju se, skutečný a optimistický...
Jo a samozřejmě je třeba mít klíček v I nebo II. Mám pocit, že mi ale ten diag.režim skončil buď s přepnutím do II nebo nastartováním? Vyskočit se z toho dá kdykoliv vypnutím rádia.

Vložil jc, 28. Květen 2007 - 17:45