Lidicky, uz jste nekdo zkousel odstavit EGR ventil?
Pokud ano, byl nejaky rozdil ve spotrebe, vykonu a chovani auta?
Emise me nezajimaji
Podelte se pripadne o navod...
Já tam taky neměl skoro nic. Pak jsem si říkal, že to nemělo skoro smysl.
--
16. Květen 2019 - 18:58
gandalf8888
příspěvků: 168 5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Tak EGR vycisten, dano nove tesneni. Cistil jsem ho poprve v necelych 260t. km (mam benzin) a nikde zadny velky nanos, ze bych to musel slozite cistit (skrabat a ja nevim co), jen lehce zacernene potrubi i samotny ventil. Vycistil jsem to, co to slo. Vysledek asi za jizdy nepoznam, ale za ten dobry pocit to stoji . Nejhorsi bylo povolit matky, zbytek naprosto v pohode.
--
26. Duben 2019 - 19:38
Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy
Ne nic, jen to originál těsnění. Ono se zahřátím docela připeče k těm plochám.
--
13. Duben 2019 - 10:37
gandalf8888
příspěvků: 168 5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
příspěvků: 191 5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Ja som pri cisteni EGR tesnenie vobec nemenil. Ak chces, kup nove- idealne take to normalne, vo vyrezanom tvare tej stycnej plochy. To, co vidis na videu, je "tesnenie v paste"- vytuhne to na akoby gumu. Osobne nevidim dovod srat sa s tou pastou.
Btw pri vyberani EGR bude pre teba pohodlne dat dole "plug" sviecky- ked ho potom budes davat spat, utahuj ho opatrne, ja som pri tom strhol skrutku a potom dlho jazdil so sparkplugom provizorne pridrotovanym
--
12. Duben 2019 - 20:46
gandalf8888
příspěvků: 168 5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Chtěl bych si vyčistit EGR. S tím zároveň plánuji vyměnit těsnění. Čím to těsnění pak natřít, jak je vidět např. na tomto videu - https://youtu.be/yvZy7K6Lw_s?t=328 ? To potření se dělá kvůli samotnému těsnění a nebo jen kvůli tomu, aby se to v budoucnu lépe demontovalo? Díky za odpověď.
--
12. Duben 2019 - 18:39
cibadj
příspěvků: 12 5D 2.2 Executive
mám od: 1.11. 2013
v provozu od: 1.5. 2007
Prosím mám dotaz. Když se rozhodnu EGR zaslepit,nebude mi jednotka hlásit chybu? Pokud je tomu tak,odstraním to nějak sám nebo musím za někým kdo chipuje?
--
29. Září 2015 - 21:50
Stel
příspěvků: 237 5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
No když použiješ google najdeš určitě mnoho článků na toto téma.
--
27. Červenec 2014 - 22:35
Petr78
příspěvků: 1293 4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
Stel napsal:
Tak a EGR už se válí v koupelně a místo něj jsou nerezové záslepky. Protože bylo odstavení provedené společně s přečipováním, tak vliv na výkon nemůžu posoudit, ale mám lepší pocit z toho, že do sání už jde jen čistý vzduch. Už se těším až sundám celé sání a vyčistím do křišťálové čistoty.
By mě docela zajímalo, jakej vliv bude mít absence EGR na emise.
majitel jiné Hondy
Já tam taky neměl skoro nic. Pak jsem si říkal, že to nemělo skoro smysl.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Tak EGR vycisten, dano nove tesneni. Cistil jsem ho poprve v necelych 260t. km (mam benzin) a nikde zadny velky nanos, ze bych to musel slozite cistit (skrabat a ja nevim co), jen lehce zacernene potrubi i samotny ventil. Vycistil jsem to, co to slo. Vysledek asi za jizdy nepoznam, ale za ten dobry pocit to stoji . Nejhorsi bylo povolit matky, zbytek naprosto v pohode.
majitel jiné Hondy
Ne nic, jen to originál těsnění. Ono se zahřátím docela připeče k těm plochám.
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
A těsnění jste jen nasadil a nic víc? Žádne těsnící mazivo jste tam nedával?
majitel jiné Hondy
Já když čistil EGR, tak se mi to těsnění rozpadlo na několik kusů, takže jsem stejně kupoval nové.
https://civic8g.rajce.idnes.cz/EGR_ventil#
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Ja som pri cisteni EGR tesnenie vobec nemenil. Ak chces, kup nove- idealne take to normalne, vo vyrezanom tvare tej stycnej plochy. To, co vidis na videu, je "tesnenie v paste"- vytuhne to na akoby gumu. Osobne nevidim dovod srat sa s tou pastou.
Btw pri vyberani EGR bude pre teba pohodlne dat dole "plug" sviecky- ked ho potom budes davat spat, utahuj ho opatrne, ja som pri tom strhol skrutku a potom dlho jazdil so sparkplugom provizorne pridrotovanym
5D 1.8 Sport
mám od: 15.2. 2008
v provozu od: 15.2. 2008
Chtěl bych si vyčistit EGR. S tím zároveň plánuji vyměnit těsnění. Čím to těsnění pak natřít, jak je vidět např. na tomto videu - https://youtu.be/yvZy7K6Lw_s?t=328 ? To potření se dělá kvůli samotnému těsnění a nebo jen kvůli tomu, aby se to v budoucnu lépe demontovalo? Díky za odpověď.
5D 2.2 Executive
mám od: 1.11. 2013
v provozu od: 1.5. 2007
Prosím mám dotaz. Když se rozhodnu EGR zaslepit,nebude mi jednotka hlásit chybu? Pokud je tomu tak,odstraním to nějak sám nebo musím za někým kdo chipuje?
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
No když použiješ google najdeš určitě mnoho článků na toto téma.
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006
By mě docela zajímalo, jakej vliv bude mít absence EGR na emise.