Vylepšený podvozek po FL

PO FL v Hondě vylepšili podvozek.Zajímalo by mne, co je tam jinak, abych až budu v budoucnu řešit tlumiče, mohl podvozek předělat do módu po FL.Nevíte co je tam vše nové či jinak?Jde mi jen o kalkulaci zda se to vyplatí.

Vložil TECH, 30. Červenec 2011 - 16:46
 

2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Přesunuto, myslím, že neni nic složitého dát do hledání "eibach", aby člověk našel správné vlákno.


--
18. Srpen 2015 - 16:49
MartinU
příspěvků: 11
bývalý majitel

This comment has been moved here.

--
18. Srpen 2015 - 16:45
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

nexus_cz napsal:
Já našel u prodejců údaj -25mm/-25mm. Směju se Jinak neříkám že pro komfort snižovat, řešil jsem stabilitu (především přímý směr a rychlosti nad 110km/h), ne komfort. Mě ufajs přijde v pohodě a to jezdím po Praze.. :)

Resim to same a taky jsem nasel 2.5/2.5 - 3/3
2.5 jsem nasel na kontinentalnich webech kde pouzivaji metricky system, 3/3 jsem nasel na webech kde pouzivaji imperialni system a prepojitavaji z metrickeho.

na civinfu se o tom i nekdo rozepisoval ze ten prokit snizi presne o 2.5 Směju se

--
1. Březen 2014 - 14:51
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Na stabilite i ten Eibach urcite jenom prida, C8G- neCTR verze- maji proste nestastnou kombinaci tvrdych tlumicu a mekkych pruzin, takze mu tuzsi pruziny jenom pomuzou.
O tom snizeni vysky ted vazne nevim, klasicky ProKit je vzdycky prave 35/30, ale jde stejne vzdycky jenom o pribliznou hodnotu.
Kratsi pruziny (kvalitni, jako treba prave Eibach nebo H&R) neznamenaji, ze pujde auto pri propruzeni nadoraz, jenom ze pruzi na kratsi draze, auto ma nizsi pruzici "zdvih". To neni, jako kdyz se OEM pruzina urizne o kousek flexou.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
26. Únor 2014 - 21:45
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

Já našel u prodejců údaj -25mm/-25mm. Směju se Jinak neříkám že pro komfort snižovat, řešil jsem stabilitu (především přímý směr a rychlosti nad 110km/h), ne komfort. Mě ufajs přijde v pohodě a to jezdím po Praze.. Směju se

--
26. Únor 2014 - 18:04
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

S Pro-Kitem od Eibachu to ma sednout o tech cca 35/30, ne o zadnych 25 mm, v tomhle zadna chyba neni. A jestli to nekomu drelo o podbeh, pak urcite ne s originalnimi koly, ale s takovymi, co diky nizsimu ET a sve vetsi sirce nasledne drhnou o lemy. Pripadne uz byly puvodni tlumice KO a sedlo si to proste o dost vic, nez kdyby byly v poradku.
Kazdopadne i tyhle pruziny jenom odfiltruji nejake drobnejsi nerovnosti navic, diky nizsi vysce ale podvozek ztuhne. Myslet si, ze snizenymi (= tuzsimi) pruzinami zvysim komfort vozu neni spravna uvaha.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
26. Únor 2014 - 17:23
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

nexus_cz: však tak jsem to myslel, celý nový podvozek jak píše Petr.

--
26. Únor 2014 - 13:43
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

niz jsem tak o 1-2cm, premejslim, ze bych predek jeste trochu dal niz. Varianta je taky den otevrenych dveri v moste, coz by melo byt nekdy za mesic (termin jeste neni - byva to konec brezna), v moste ti to asi nikdo sice nepujci, ale lidi co by te svezlo bude urcite vic Směju se

467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

--
26. Únor 2014 - 12:28
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

Už jsem o tom přemýšlel, teď na něj ale nejsou finance, ale napadlo mě to! Směju se) Díky, možná na to dojde..

--
26. Únor 2014 - 12:22
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

tak kdyz by jsi jel kolem Hradce, tak si muzes zkusit XYZovej podvozek Mrk

467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

--
26. Únor 2014 - 12:19

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".