Hledat |
Vylepšený podvozek po FLPO FL v Hondě vylepšili podvozek.Zajímalo by mne, co je tam jinak, abych až budu v budoucnu řešit tlumiče, mohl podvozek předělat do módu po FL.Nevíte co je tam vše nové či jinak?Jde mi jen o kalkulaci zda se to vyplatí. Vložil TECH, 30. Červenec 2011 - 16:46
|
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Přesunuto, myslím, že neni nic složitého dát do hledání "eibach", aby člověk našel správné vlákno.
bývalý majitel
This comment has been moved here.
bývalý majitel
Resim to same a taky jsem nasel 2.5/2.5 - 3/3
2.5 jsem nasel na kontinentalnich webech kde pouzivaji metricky system, 3/3 jsem nasel na webech kde pouzivaji imperialni system a prepojitavaji z metrickeho.
na civinfu se o tom i nekdo rozepisoval ze ten prokit snizi presne o 2.5
bývalý majitel
Na stabilite i ten Eibach urcite jenom prida, C8G- neCTR verze- maji proste nestastnou kombinaci tvrdych tlumicu a mekkych pruzin, takze mu tuzsi pruziny jenom pomuzou.
O tom snizeni vysky ted vazne nevim, klasicky ProKit je vzdycky prave 35/30, ale jde stejne vzdycky jenom o pribliznou hodnotu.
Kratsi pruziny (kvalitni, jako treba prave Eibach nebo H&R) neznamenaji, ze pujde auto pri propruzeni nadoraz, jenom ze pruzi na kratsi draze, auto ma nizsi pruzici "zdvih". To neni, jako kdyz se OEM pruzina urizne o kousek flexou.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Já našel u prodejců údaj -25mm/-25mm. Jinak neříkám že pro komfort snižovat, řešil jsem stabilitu (především přímý směr a rychlosti nad 110km/h), ne komfort. Mě ufajs přijde v pohodě a to jezdím po Praze..
bývalý majitel
S Pro-Kitem od Eibachu to ma sednout o tech cca 35/30, ne o zadnych 25 mm, v tomhle zadna chyba neni. A jestli to nekomu drelo o podbeh, pak urcite ne s originalnimi koly, ale s takovymi, co diky nizsimu ET a sve vetsi sirce nasledne drhnou o lemy. Pripadne uz byly puvodni tlumice KO a sedlo si to proste o dost vic, nez kdyby byly v poradku.
Kazdopadne i tyhle pruziny jenom odfiltruji nejake drobnejsi nerovnosti navic, diky nizsi vysce ale podvozek ztuhne. Myslet si, ze snizenymi (= tuzsimi) pruzinami zvysim komfort vozu neni spravna uvaha.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
nexus_cz: však tak jsem to myslel, celý nový podvozek jak píše Petr.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
niz jsem tak o 1-2cm, premejslim, ze bych predek jeste trochu dal niz. Varianta je taky den otevrenych dveri v moste, coz by melo byt nekdy za mesic (termin jeste neni - byva to konec brezna), v moste ti to asi nikdo sice nepujci, ale lidi co by te svezlo bude urcite vic
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
Už jsem o tom přemýšlel, teď na něj ale nejsou finance, ale napadlo mě to! ) Díky, možná na to dojde..
příspěvků: 2249
bývalý majitel
tak kdyz by jsi jel kolem Hradce, tak si muzes zkusit XYZovej podvozek
Petr Žitný - LinkedIn