Jen pro informaci. V sobotu 3.3. bude v Autosalonu na TV Prima test Hondy Civic Type R. Kdo to nestihne, ma pak moznost shlednout na jejich webu .
Tim ale nechci delat tomu poradu reklamu
Škoda, že "civilní! verze nemá taky kontrolku při sepnutí systému VTEC. U Type-R to fungovalo kolem 5.500 otáček a nárust výkonu byl hodně znatelný.
To preto, že u 1.8 funguje VTEC úplne inak, nespína sa pri určitých otáčkach ako u Type-R, ale naopak zapína úsporný režim podľa polohy plynového pedálu kdekoľvek v rozmedzí 1000-3500ot. Nad touto hodnotou už úsporný režim nie je, rovnako ako pri výraznom pridaní plynu. Už sa o tom podrobne diskutovalo, možno si to skús pohľadať.
Ale je fakt, že kontrolka VTEC-u signalizujúca úsporný režim by sa naozaj zišla.
Už jsem měl příležitost vyzkoušet si verzi Type-R. Co se týká podvozku, byl jsem fakt spokojené, protože u mé "civilní" verze bych ocenil lepší držení v zatáčkách na horším povrchu (hrbatý). Jestli je jiný zavěšení kol nebo jen jiný tlumiče a pružiny netuším. U Type-Ru jsem si uskakovaní zadku nevšimnul. A ty sedadla, ty teda jsou! V celku jsem byl velice spokojené. Škoda, že "civilní! verze nemá taky kontrolku při sepnutí systému VTEC. U Type-R to fungovalo kolem 5.500 otáček a nárust výkonu byl hodně znatelný. Jediná výtka bylo řazení a řízení - moc tuhý a ta spotřeba! Ale to je zřejmě u motorů s takovým výkonem normální
--
23. Červen 2007 - 11:47
stano
příspěvků: 57 5D 1.8 Executive
mám od: 31.8. 2006
2 Iček
Môj osobný test CTR-ka prebiehal vcelku pohodovo. Sám so si vybral trasu, akú som chcel. Aj jazdný režim, no a keďže som mohol kľudne nechať pracovať omedzovač, tak som išiel dosť často v režime otáčok nad 6000, čo je to "pravé orechové". Syn sa vzadu prozreteľne pripútal, inak by bol trochu dotlčený. Môžeš 100x o niečom čítať, ale kým to neskúsiš, nevieš. Z tohto pohľadu som spokojný. A som spokojný, že som kúpil 5D. Na bežné používanie sa mi CTR javil už trochu hodne trvdý. Možno to však bolo aj tým ovplývnené, že som cca 20 min. predtým jazdil s Legendom. To je úplne iná trieda, takže som musel podvedomky trochu porovnávať. A to sú tak odlišné auta, že to jednoducho ani nejde.
--
16. Červen 2007 - 18:24
Iček
příspěvků: 2643 5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
stano napsal:
2 Iček
Vonku nádherne , aspoň teda u nás a ty za PC? Pekné fotky si urobil. Ja som tiež pár pridal - a to toho CTR, na ktorom som jazdil, a na ktorom majú možnosť jazdiť tí, ktorí idú na akciu "Honda v mestách" - na Slovensku. Tá jazda stoji za to. Síce za 2O min. toho veľa nestíhaš, ale aspoň si urobíš obraz.
Dík za pochvalu fotek, Ty Tvé chválím zase já. Nesedím v obýváku, nýbrž na zahradě na terase u ateliéru, kousek od bazénku (2x4x1,2 m), ze kterého jsme v noci brali vodu, když jsme hasili s jc a Kolym ten hořící strom a kompost s PVC kompostérem. Na stole pod slunečníkem mám NB + CDMA a skoro to nevypínám. Co kdyby mi někdo napsal e-mail? Seču trávník a nebo plavu pár temp. Střídavě. A NB+CDMA beru všude, kam jedu. Měl jsem ho i v Luhačovicích (Tomík010 mi do něho stáhl asi 2 GB nádherných a zajímavých fotek z Japonska). Tak ták!
Doufám, že akce "Honda v městech" dorazí i na Moravu, do Slezska a do Čech. U prodejce v Brně každopádně zkusím zamluvit zkušební jízdu s Type-R. Osobně mi můj CivIček však stačí (na to jak jezdím a co najezdím) a ani bych ho neměnil, má totiž nového kamaráda a to bych mu nemohl udělat.
bývalý majitel
hondaclub.cz - Honda Civic Type R 8G
(je jich tam vic, ale tenhle je dneska vydany)
bývalý majitel
Tož já vím, občas si i s Kingem pišu...
příspěvků: 2241
4D Hybrid
mám od: 5.2. 2007
OT: Taky bych testoval
bývalý majitel
offtopic: To neni konkurence, to je sprizneny web s velmi silnymi vazbami
bývalý majitel
další testík na konkurenci
http://www.hondaclub.cz/default.asp?what=a&a_id=1356&s_id=11
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
To Koly: Ďakujem za informáciu!
příspěvků: 1398
bývalý majitel
To preto, že u 1.8 funguje VTEC úplne inak, nespína sa pri určitých otáčkach ako u Type-R, ale naopak zapína úsporný režim podľa polohy plynového pedálu kdekoľvek v rozmedzí 1000-3500ot. Nad touto hodnotou už úsporný režim nie je, rovnako ako pri výraznom pridaní plynu. Už sa o tom podrobne diskutovalo, možno si to skús pohľadať.
Ale je fakt, že kontrolka VTEC-u signalizujúca úsporný režim by sa naozaj zišla.
Popis fungovania
1,8 i-VTEC video
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
Už jsem měl příležitost vyzkoušet si verzi Type-R. Co se týká podvozku, byl jsem fakt spokojené, protože u mé "civilní" verze bych ocenil lepší držení v zatáčkách na horším povrchu (hrbatý). Jestli je jiný zavěšení kol nebo jen jiný tlumiče a pružiny netuším. U Type-Ru jsem si uskakovaní zadku nevšimnul. A ty sedadla, ty teda jsou! V celku jsem byl velice spokojené. Škoda, že "civilní! verze nemá taky kontrolku při sepnutí systému VTEC. U Type-R to fungovalo kolem 5.500 otáček a nárust výkonu byl hodně znatelný. Jediná výtka bylo řazení a řízení - moc tuhý a ta spotřeba! Ale to je zřejmě u motorů s takovým výkonem normální
5D 1.8 Executive
mám od: 31.8. 2006
2 Iček
Môj osobný test CTR-ka prebiehal vcelku pohodovo. Sám so si vybral trasu, akú som chcel. Aj jazdný režim, no a keďže som mohol kľudne nechať pracovať omedzovač, tak som išiel dosť často v režime otáčok nad 6000, čo je to "pravé orechové". Syn sa vzadu prozreteľne pripútal, inak by bol trochu dotlčený. Môžeš 100x o niečom čítať, ale kým to neskúsiš, nevieš. Z tohto pohľadu som spokojný. A som spokojný, že som kúpil 5D. Na bežné používanie sa mi CTR javil už trochu hodne trvdý. Možno to však bolo aj tým ovplývnené, že som cca 20 min. predtým jazdil s Legendom. To je úplne iná trieda, takže som musel podvedomky trochu porovnávať. A to sú tak odlišné auta, že to jednoducho ani nejde.
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Dík za pochvalu fotek, Ty Tvé chválím zase já. Nesedím v obýváku, nýbrž na zahradě na terase u ateliéru, kousek od bazénku (2x4x1,2 m), ze kterého jsme v noci brali vodu, když jsme hasili s jc a Kolym ten hořící strom a kompost s PVC kompostérem. Na stole pod slunečníkem mám NB + CDMA a skoro to nevypínám. Co kdyby mi někdo napsal e-mail? Seču trávník a nebo plavu pár temp. Střídavě. A NB+CDMA beru všude, kam jedu. Měl jsem ho i v Luhačovicích (Tomík010 mi do něho stáhl asi 2 GB nádherných a zajímavých fotek z Japonska). Tak ták!
Doufám, že akce "Honda v městech" dorazí i na Moravu, do Slezska a do Čech. U prodejce v Brně každopádně zkusím zamluvit zkušební jízdu s Type-R. Osobně mi můj CivIček však stačí (na to jak jezdím a co najezdím) a ani bych ho neměnil, má totiž nového kamaráda a to bych mu nemohl udělat.