Už se tu řešilo lecos, ale proč mi to ukazuje okamžitou spotřebu za roh (max. čárek) když jedu s neutrálem na volnoběh? Případně ten sloupec lítá (bez plynu!) ode zdi ke zdi. Divné, že? Brzdím-li motorem, je to OK, včetně ECO LEDek. Ve Feldě jsem měl trip computer, který se nenechal zmást, snímal impulzy od vstřikovacího ventilu. Mimochodem, mám pocit, že tu víc lidí přešlo na 8G z Feldy. Holt jim tak nějak právě končí slušná (ekonomická) bezproblémová životnost, co?
Co mne ale trápí více, je nemožnost vynulovat průměrnou rychlost. Znáte nějaký způsob? Těch stálých cca 35km/h (no jo no, převážně Praha) je deprimujících. Mám lehký pocit, že se to dávno také někde řešilo, leč jsem to nedokázal najít. Možná ani na tomto webu. Přece to nebude jako počitadlo celkových km? Tedy prům.rychlost od uvedení do provozu?
Schválně, jak Vy ostatní používáte A/B počítadla? Já sám B jako skutečně denní, obvykle nuluju před ráno jízdou. Uplynulý čas přehazuju občas ze závislosti na klíčku na "B". Blbé je, že se ten čas vlastně takto vynuluje i při krátkém stání, třeba na pumpě. Ten zmíněný felďácký trip comp (z Rožnova-děkujeme!) si čas vynuloval až při vypnutí klíčku na víc než asi 20 minut,a po dosažení 2hod. jízdy signalizoval vhodnost přestávky.
Včera mě ale příjemně překvapil ten indikátor námrazy. Z manuálu a z prodejce jsem měl pocit, že to prostě signalizuje tupě jen dosažení 0 C. Asi to ale bude spíše vyhodnocovat nějaký gradient změny teploty. Večer jsem to poprvé zahlédl, a po odeznění jsem zaostřil na teploměr, který ukazoval +3 C. Takže to by mohlo být OK, že to signalizuje nad nulou. Nakonec Japonci mají také pěkné zimy - na severu, a tedy zkušenosti. Dealer mne totiž v rámci instruktáže tvrdil, že korekce teploty slouží právě k nastavení signalizace námrazy...
"A" si šetřím na sledování tankování, zrušil jsem ale závislost na doplnění nádrže - obvykle si údaje píšu dozadu na účtenku od pumpy, a jaxi bych tam pak už po vynulování neměl co psát. Vím, jak se zde probírala spotřeba, já si na to upravím takovou excelovskou tabulku - měl jsem to právě pro tu minulou Feldu, kde trip comp ukazoval i celkový průtok paliva, daly se tak trochu odhalovat i čerpací stojany, které šidily. Anebo naopak Tady asi budu muset jít přes ujeté km a udávaný průměr l/100km. No on to už excel dopočítá za mě-zase zpět ty litry atd. Možná tam i nějak zakomponuju údaj o dojezdu.
Jasně - mám to teprv 10 dní a dvakrát tankováno, tak jsem ještě hravej
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Nulovani prumerne rychlosti se nastavuje v setingu compu. Volby jsou:
- nulovani spolu s resetem tripu A
- nulovani spolu s resetem tripu B
- ignorovani nulovani
Kazdopadne prumerna rychlost a zaroven cas po ktery je mereni provadeno je v compu jenom jedenkrat.
5D 1.8 Executive
mám od: 8.2. 2006
Prumerna rychlost, stejne take doba jejiho mereni je v pocitaci pouze jedna a nuluje se pouze s tripem A. Pri prepnuti na trip B je stale k dispozici jen a pouze ten prvni udaj.
Ja pouzivam B-cko na dlouhodoby prumer spotreby a A-cko je prilezitostni meridlo s resetem kdykoliv je potreba a take mam zapnuty reset pri tankovani, takze kdyz na to kaslu(kdyz jsem liny se o to starat, coz je vetsinou ), tak vidim na B-cku celkove prumery za pomerne dlouhe obdobi odpovidajici kilometrum z tripu B a na A-cku za obdobi od posledniho cerpani, a to je u me velmi kratke obdobi
Martin
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
Neni tady ani jeden, v Japonsku se totiz ten nas vubec neprodava
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Skoč tam někomu do Civika, je jich tam mraky, ne?
e_czech@volny.cz
5D 1.8 Sport
mám od: 5.9. 2006
v provozu od: 5.9. 2006
bývalý majitel
Ano, tak jest. Dnes jsem v ramci tankovani ověřil. Ale že tady z toho dělám politikum, dal bych téměr ruku do plamene, že v tom tlustém 500str. manuálku to prostě neřeší. Škoda. Nakonec z logiky multidisplej tripu by zde měly/mohly být průměrné rychlosti obě, A i B, ne? OK, takže změna: A budu nadále používat jako denní, a holt B si nechám na sledování spotřeby atd. Čímž mám i pořešené dilema, zda nechat auto reset s tankováním. Ten holt u B není.
5D 1.8 Sport
mám od: 1.11. 2006
Průměrná rychlost jde vynulovat na tripu A.
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
Prumerna rychlost jde urcite vynulovat. Jen ti nereknu jak, protoze to mam ted ke svemu Kivikovi asi 9000 km
bývalý majitel
Průměrná rychlost, podobně jako dojezd (tady to je ale logické mít jiný dojezd s A než s B ), nebo zapnutí pásů nemá verzi A nebo B. Také se s nimi nenuluje (s B určitě ne, A uvidím). To bude fakt průměrná rychlost forever? Za dobu existence auta? Co tam máte ostatní? Já snad vznesu ofiko dotaz na Hondu.
bývalý majitel
Musím oponovat. Nejde to. Alespoň ne s tripem BAcko si pohlídám, až budu tankovat - bude ruční reset. Mam-li nastavenou "obrazovku" průměrné rychlosti a udělám nulování, vynuluju si ten B trip.