Přiznejte se, kdo máte automatické rozsvěcování světel?
--
Nějak mě nejde dát obrysovky, aniž bych ne-chcípnul motor Třeba při čekání u přejezdu => neustále svítím na proti-stojící vozítka.
--
Ajajaj, musím doupřesnit otázku: otázkou je míněno automatické rozsvěcování světel po nastartování vozidla.
Pro Ička: dá se namontovat i do comforta
příspěvků: 237 5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
S těmi světly máš nejspíš pravdu, ale to nemůžu soudit. Mám denní svícení řešené tímto (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sviceni-ahd-kit-i14c52), ale pokud je tma tak taky startuju se zapnutýma xenonama.
Co se týče klimy, tak za zrcátkem není žádné čidlo, které klima používá. Vedle volantu je průduch pro snímač teploty v kabině a u okna je bradavice, která je taky senzor klimy. Zaclonění čidla tak klimu nijak neovlivní. Když vjedeš do tunelu, funkci klimy to taky neovlivní.
co se týče AHD, tak nová verze (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sviceni-ahd-economi-kit-i191c52) je jak dělaná pro ufona. Možná to vypadá jako propagace, ale tohle řešení mi vážně vyhovuje a pán, který tohle vyvíjí je velice vstřícný a upravil mi ho ještě na míru v tom ohledu, že mám kvůli žhavení delší prodlevu mezi zapnutím klíčku a rozsvícením. Co se týče instalace, je potřeba napojit dva kabely od dálkových zárovek H1 přes diody (možná i bez nich, jak říkal ŽitnyP a asi má pravdu, ale stejně to neriskuju) a pomocí svorek se napojit na další 3 kablíky. Najdeš tu kompletní návod na fóru.
--
4. Říjen 2014 - 20:59
tukan1
příspěvků: 118 5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
S tým čidlom svetla je tiež jedno z riešení. Len myslím, že to má jeden detail: svetlá sa zapnú pri zapnutí kľúča do polohy II a bojím sa, že pri štartovaní budú dosť trpieť a rýchlo odchádzať žiarovky.
Coming home je dobrá funkcia, ale pri takomto veľkom zásahu do elektriky to je dosť riziko.
Ešte otázka - čo som tu čítal o tom zaclonení čidla, spomínali sa nejaké problémy s klimatizáciou (moc mi to do hlavy nejde síce), čo je na tom pravda?
Díky moc.
--
4. Říjen 2014 - 20:41
Stel
příspěvků: 237 5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
přímou zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale podle popisu zařízení to znamená, že se to musí napojit na dva dráty od žárovek, někam na stálé napětí, na 4 dráty od parkovaček, signál od dálek a v případě comming home ještě na centrál. Takže se to musí napojit 9 drátů v autě + zem a docela bych se bál to všechno udělat bez použití usměrňovacích diod aby se ti nerozsvěcovala třeba i palubovka a možná by se to nelíbilo tomu systému kterým se nastavuje jas přístrojovky. Sečteno, podtrženo dost velký zásah do instalace. Jestli do toho chceš jít, tak to vypadá jako funkční řešení denního svícení, ale jestli máš senzor světel, což máš a netrváš na comming home, zvolil bych řešení se zacloněním čidla světla, což tu určitě někde najdeš. Fungovat to bude stejně, jen zásah do elektroinstalace je nulový a náklady na úpravu někde poblíž nule.
--
4. Říjen 2014 - 20:27
tukan1
příspěvků: 118 5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
patrikkosco napsal:
...moze mi tu niekto povedat,ze ktory senzor mam presne zaslepit,aby sa mi svetla rozsvietili vzdy ked nastartujem auto a svetla mam na AUTO...ale chcem aby mi fungoval aj dazdovy senzor...skusal som zaslepovat,ale nejak to nefunguje...
Jestli myslíš jako lepící páskou, tak ten pod čelním sklem. Ale nic nelep, nebo ti zase bude blbnout klima.
--
19. Červen 2012 - 16:35
patrikkosco
příspěvků: 4 5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2012
v provozu od: 7.9. 2007
Hamlet napsal:
Tomy napsal:
Tak mi napadlo, neda sa najeko lokalizovat senzor, ktory svetla automaticky zapina a prelepit ho nenapadne paskou (alebo nieco podobne.) aby si myslel ze je stale sero a teda svetla automaticky stale svietili ?
Aj ked to neriesi spotrebu energie, ani nesetri ziarovky a ani to neriesi podsvietenie palubovky ... ale mozno je tu niekto, kto svetla zabuda zapnut a toto by prenho bolo provizornym riesenim - pytam sa na to ciste teoreticky, ako podotazku k opatovnemu otvoreniu temy
The power of dreams ...
Presne takto to mam urobene ja - nejaky bypass svetelneho senzora: ten si mysli, ze je stale tma a pri polohe packy AUTO zapne svetla vzdy.
Robili to este v Rakusku pri predaji auta. Ak to nevedia urobit tu u nas (myslim, ze pri troske snahy ano), treba skocit do Zistersdorf-u - kusok za hranice a urobia ti to na pockanie za nejake to OJRO.
Nevyhodou je, ze tam nie je ziadne oneskorenie a svetla svietia uz pri zapnuti zapalovania. Kedze mam vsak Xenony a dost silnu baterku, myslim, ze to nevadi nicomu. Otazkou je, ci by ti pri obyc. halogenoch nevadilo mat zapnute svetla uz pred startovanim.
Druha nevyhoda moze byt v tom, ze ked niekde stojis a povedzme, ze nieco nastavujes a pod. (mas zapnute zapalovanie), tak vysvecujes svetlami a ani o tom nevies.
...moze mi tu niekto povedat,ze ktory senzor mam presne zaslepit,aby sa mi svetla rozsvietili vzdy ked nastartujem auto a svetla mam na AUTO...ale chcem aby mi fungoval aj dazdovy senzor...skusal som zaslepovat,ale nejak to nefunguje...
--
19. Červen 2012 - 15:32
patrikkosco
příspěvků: 4 5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2012
v provozu od: 7.9. 2007
...moze mi tu niekto povedat,ze ktory senzor mam presne zaslepit,aby sa mi svetla rozsvietili vzdy ked nastartujem auto a svetla mam na AUTO...ale chcem aby mi fungoval aj dazdovy senzor...skusal som zaslepovat,ale nejak to nefunguje...
--
19. Červen 2012 - 15:31
Shady
příspěvků: 173
majitel jiné Hondy
Honzik a Adelka: ty světla bych moc chtěl a je mi jedno, co si kdo tady vo tom bude psát. Dáš mi prosím link nebo typ, kde se knim dostat??
Podle mně je tunning INDIVIDUALIZACE. Na rádoby chytrácké řeči nereaguji.
--
16. Srpen 2009 - 20:18
Tomy
příspěvků: 727 5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
14 tisic .. pche, to radsej budem svietit normalne )
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
S těmi světly máš nejspíš pravdu, ale to nemůžu soudit. Mám denní svícení řešené tímto (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sviceni-ahd-kit-i14c52), ale pokud je tma tak taky startuju se zapnutýma xenonama.
Co se týče klimy, tak za zrcátkem není žádné čidlo, které klima používá. Vedle volantu je průduch pro snímač teploty v kabině a u okna je bradavice, která je taky senzor klimy. Zaclonění čidla tak klimu nijak neovlivní. Když vjedeš do tunelu, funkci klimy to taky neovlivní.
co se týče AHD, tak nová verze (http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sviceni-ahd-economi-kit-i191c52) je jak dělaná pro ufona. Možná to vypadá jako propagace, ale tohle řešení mi vážně vyhovuje a pán, který tohle vyvíjí je velice vstřícný a upravil mi ho ještě na míru v tom ohledu, že mám kvůli žhavení delší prodlevu mezi zapnutím klíčku a rozsvícením. Co se týče instalace, je potřeba napojit dva kabely od dálkových zárovek H1 přes diody (možná i bez nich, jak říkal ŽitnyP a asi má pravdu, ale stejně to neriskuju) a pomocí svorek se napojit na další 3 kablíky. Najdeš tu kompletní návod na fóru.
5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
S tým čidlom svetla je tiež jedno z riešení. Len myslím, že to má jeden detail: svetlá sa zapnú pri zapnutí kľúča do polohy II a bojím sa, že pri štartovaní budú dosť trpieť a rýchlo odchádzať žiarovky.
Coming home je dobrá funkcia, ale pri takomto veľkom zásahu do elektriky to je dosť riziko.
Ešte otázka - čo som tu čítal o tom zaclonení čidla, spomínali sa nejaké problémy s klimatizáciou (moc mi to do hlavy nejde síce), čo je na tom pravda?
Díky moc.
5D 2.2 Executive
mám od: 28.1. 2013
v provozu od: 7.11. 2007
přímou zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale podle popisu zařízení to znamená, že se to musí napojit na dva dráty od žárovek, někam na stálé napětí, na 4 dráty od parkovaček, signál od dálek a v případě comming home ještě na centrál. Takže se to musí napojit 9 drátů v autě + zem a docela bych se bál to všechno udělat bez použití usměrňovacích diod aby se ti nerozsvěcovala třeba i palubovka a možná by se to nelíbilo tomu systému kterým se nastavuje jas přístrojovky. Sečteno, podtrženo dost velký zásah do instalace. Jestli do toho chceš jít, tak to vypadá jako funkční řešení denního svícení, ale jestli máš senzor světel, což máš a netrváš na comming home, zvolil bych řešení se zacloněním čidla světla, což tu určitě někde najdeš. Fungovat to bude stejně, jen zásah do elektroinstalace je nulový a náklady na úpravu někde poblíž nule.
5D 2.2 Sport
mám od: 22.8. 2014
v provozu od: 7.11. 2006
Má niekto skúsenosti s modulom T switch tempo?
http://www.lacneautoalarmy.sk/eshop/osvetleni/automaticke-spinace-svetel-trippling/automaticke-spinani-dennich-svetel/moduly-automat-rozsviceni-univerzalni/t-switch.html
Automatické rozsvietenie svetiel a funkcia Coming home. Chcel by som to dať dorobiť do auta.
Ďakujem za rady.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
imho, ja jezdil jeden cas se zakrytym papirem a klima me neblbla
patrikkosco: ti to vecer vyfotim, jestli nezapomenu
Petr Žitný
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Jestli myslíš jako lepící páskou, tak ten pod čelním sklem. Ale nic nelep, nebo ti zase bude blbnout klima.
5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2012
v provozu od: 7.9. 2007
...moze mi tu niekto povedat,ze ktory senzor mam presne zaslepit,aby sa mi svetla rozsvietili vzdy ked nastartujem auto a svetla mam na AUTO...ale chcem aby mi fungoval aj dazdovy senzor...skusal som zaslepovat,ale nejak to nefunguje...
5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2012
v provozu od: 7.9. 2007
...moze mi tu niekto povedat,ze ktory senzor mam presne zaslepit,aby sa mi svetla rozsvietili vzdy ked nastartujem auto a svetla mam na AUTO...ale chcem aby mi fungoval aj dazdovy senzor...skusal som zaslepovat,ale nejak to nefunguje...
majitel jiné Hondy
Honzik a Adelka: ty světla bych moc chtěl a je mi jedno, co si kdo tady vo tom bude psát. Dáš mi prosím link nebo typ, kde se knim dostat??
Podle mně je tunning INDIVIDUALIZACE. Na rádoby chytrácké řeči nereaguji.
5D 1.8 Executive
mám od: 6.8. 2009
14 tisic .. pche, to radsej budem svietit normalne
)
The power of dreams ...