Ahojte,
v poslednej doe pozorujem ze sa auto chova cudne. Pokaral som ho ale nepomohlo tak sa obraciam sem s prosbou o pomoc.
Problem:
Pri 1700-2000rpm ked zosliapnem plyn az na dlazku tak auto ako keby najprv zacalo tahat potom skrat ze nic asi sekundu a nasledne zacne tahat normalne.
Pozorujem to najma na 2. prevodovom stupni a nezalezi na tom ci je motor studeny alebo teply pripadne na tom ako je vonku.
Nejake tie poznamky:
- Motorizacia: R18A2 (114ooo km)
- Auto ma dost paliva - tankujem tam kde vzdy a nebol nikdy problem
- Auto ma novy olej aj vzduchovy a olejovy filter
- Nesvieti ziadna chybova kontrolka
- Auto ma odpojeny teplomer vonkajsej teploty
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Já neřekl lambdu vyměnit, ale zkontrolovat. Bude tam už širokopásmová a ta nejde kontrolovat měřením napětí v rozsahu 0,1 - 0,9V. Tu ti vyhodnotí zda-li je či není v pořádku jen ŘJ motoru prostřednictvím diagnostiky. A navíc vyměnit lambda sondu není tak jednoduché jako vyměnit zapalovací svíčky. Jde dost špatně povolit a většinou ji přitom zničíš..
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Tak som to aj myslel ze bola vypnuta.
Nemam pocit ze sa to zhorsuje.
Sviecky boli no take zrele na vymenu co ti poviem neviem to definovat poriadne. Nove su tam cca 500km.
Ako prve ma tiez napadla lambda. Skusim vymenit lambdu a uvidim.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Chce tím říct, aby byla "OFF" protože jen tak je vypnuta a nesnižuje výkon a rychlost akcelerace.
Začal bych palivovým filtrem, kontrolou tlaku paliva, vyčtením paměti závad a kontrolou skutečných hodnot - lambdasondy, doby vstřiku, kontroly hodnot teplotních senzorů. Chce to napíchnout a projet a za jízdy vše projít. S tím budeš muset za někým kdo to má, nejspíš servis.
Jak vypadyly staré svíčky a nebo díval jsi se už na ty nové, nejsou černé od sazí? Také by mohlo zlobit některé ze zapalovacích traf, ale to bys měl v paměti závad najít jako výpadky zapolování konkrétního válce.
Ale vždy také záleží jak moc velké to cuknutí je a jestli je horší než bylo dřív. Hodně aut dnes má při prudké akceleraci cca tak 1 sec prodlevu, než se "něco začne dít", a je to v podstatě normální a nemožné to nějak odstranit. Hlavně u elektronicky ovládaných plynových pedálů.
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Momentalne OFF. Ale mam pocit ze aj ked bola v Automatickom rezime ze to robilo.
bývalý majitel
V jakym rezimu je klimatizace, ON/OFF/AUTO?
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Hej hej sviecky su nove.
To naozaj nvm.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
aspon v mym manualu pisou kontrolu kazdy 40tkm, priapdne serizeni, coz me rika ze bych na ne mel mrknout, ale tohle bude spis svickama pokud jsou puvodni, tak pri seslapnuti bude chvili bohata smes, kterou uz neupalej
Petr Žitný - LinkedIn
bývalý majitel
a serizeni ventilovych vuli probehlo ? Dela se pri 100kkm.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
svicky jsi menil? Nejaky takovyhle pocuknuti bejva vlivem svicek.
Petr Žitný - LinkedIn