Hledat |
ze by lozisko ?Cafte ! Pocujte odbornici, viete mi nejako popisat ako by sa prejavilo odchadzajuce lozisko ? Asi pred mesiacom mi zacalo auto trochu hucat, ale prikladal som to nie uplne nafukanym gumam ( ked som ich fukal mali 1,9 ... ). Po nafukani na 2,3 vpredu a 2,2 vzadu, sa ten zvuk zmenil, ale neprestal. Takze mam podozrenie ze hluk zposobeny makkymi gumami zmizol a ostalo tam nieco, co mozu byt loziska. Zaujima ma to silno, lebo za 2 mesiace ma moj ufon 3 roky a tym padom pa-pa zaruka a kupovat loziska za vlastne sa mi moc nechce. Este jedna vec, ako vedlajsi produkt pozorovania, na makkych gumach pocas jazdy v BA neskripe pristrojova doska ani vyduch klimy. Po nafukani zacne vrzgat raz jedno, raz druhe Vopred dakujem za pomoc !! Vložil pepec, 9. Srpen 2009 - 19:57
|
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Brzdy to nebudú v zatáčke som pribrzdil a stále to robilo také čuchanie akoby plech o plast ...
A ten podivný zvuk akoby ložisko pri zatáčaní sa nemení ani žiadne trasenie. Ten zvuk nie som si istý či nejde od zadného kolesa... skôr mi to príde ako valivý odpor od kolies len to jedno má iný zvuk ... myslel som že keď prezujem na letné pneu že to prestane ale mám pocit že čím ďalej tým viac sa to ozýva a v utorok mám odchod do Írska
bývalý majitel
V mém případě - tedy kdy šlo opravdu o přední ložiska, prý vzácnost - to nebyl ani tolik zvuk, spolujezdkyně nikdy nic neslyšela, ale já jako řidič jsem to slyšel i cítil, asi i trochu ve volantu, vždy to zesílilo při zatočení na kteroukoliv stranu. Takové lup lup lup. Mimochodem, ložiska máme na každé straně jedno, ale dvouřadé, s vnitřním kroužkem (objímkou) také dvojitým, děleným. A práve tady byly vidět vyzobané nerovnosti. Kuličky byly netknuté.
bývalý majitel
najpravdepodobnejsie je to lozisko, ak si niekde chytil jamu, alebo ta niekto oprel o koleso na parkovisku, tak sa mohol ohnut naboj kolesa a lozisko sa rychlo opetrebovalo. pri brzdeni ti netrasie auto? zdvihni koleso na zdvihak, zabezpec auto proti posunutiu a zatlac kolmo na pneurukou a skus otacat, mal by si citit zadrhavanie
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
taky se mi při zatáčení zdá, že jde někde od kol divný zvuk, více slyšitelný je to při zatáčení doleva
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
No neviem neviem dnes pri zatočení do pravej (plný) a následne som sa pohol tak akoby plech o niečo čuchal len on nemá dôvod ani kde ale aj tak ten podivný zvuk za jazdy a už sme sorry
bývalý majitel
Těžko radit - já měl vpředu ložiska zle vyzobaná, po cca 150tis.km. Máš taky jeden ze starších kousků, Alda mi totiž nechtěl věřit, že bych fakt měl ložiska v A byly. Měl na to teorii o zlé sérii Rozhodně se ale projevovala hlučnost zvlášt v zatáčkách, na rovině tolik ne. Brzdy tedy vylučuješ?
5D 2.2 Executive
mám od: 25.11. 2011
v provozu od: 15.5. 2006
Ja počujem zas od kolies hlavne od ľavej strany (je bližšie) nejaké zvuky akoby hučanie z vonku od kolies. Zmeral som si geometriu tak je mierna rozbiehavosť lenže tie zvuky boli aj minulý rok odvtedy geometria bola robená 2x a teraz sa mi to zdá byť hlučnejšie v zátačkách žiadna zmena akurát na ľavej strane bude asi voľna platnička
Žeby ložisko alebo kĺb ?
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
To mam trosiiicka od ruky, a uz som si zvykol a na jar to asi vyzeniem na geometriu takze mi ho snad zrovnaju tam
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov
příspěvků: 1893
bývalý majitel
pepec: na srovnání volantu do roviny můžu doporučit Hondu Příbram, jsou tam na to fakt machři.
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
Mali, ako pises, mne to uhadli az na treti krat, po tom co mi dali auto po oprave, a ani to neni uplne v strede. Ale to uz bolo davno a asi som si zvykol.
Pepec
8G 1,8 SPORT Royal Blue Pearl
lovec UFOnov