Zastavující se stěrače

Hledal jsem ale nenašel. Od doby co se ochladilo, se mi pravidělně stává, že začnou blbnout stěrače. Pokud dám páčku do horní polohy (jednorázové setření) tak stěrače setřou například třikrát, pak se zastaví v půlce okna, popřípadě setřou i vícekrát a zastaví se někdy dole - jak mají, někdy zase úplně na kraji okna, jindy v půlce, jindy kousek od spodní části okna, prostě jak se jim chce. Občas se zase stane, že fungují zcela normálně, zvláště pokud se oteplí. Při stírání je slyšet cvakání relátka, tak mě napadlo, že by chyba mohla být v něm, že možná pozdě rozpojuje. Chci se zeptat, pokud někdo už něco takového řešil, případně jak se dostat k relátku stěračů? Zvlášť v tomhle počasí, je docela otrava, když stěrače nestírají jak mají... Díky

Vložil ratras, 24. Listopad 2013 - 22:51
 

xyorky
příspěvků: 139
majitel jiné Hondy
nexus_cz
Obrázek uživatele nexus_cz
příspěvků: 2438
bývalý majitel

K tomu zvuku, můj zněl tedy spíše jako takové chrčení (měl jsem podezření na motorek) a za vše mohl jen rez pod manžetou hřídelky stěrače.

http://8g.hondaclub.cz/node/237

Celé torpédo jsem sundaval zbytečně.. Směju se k tomuhle se dostaneš jednoduše po sundání stěrače, odhruntí nažety, očištění, namazání a bylo po problému s chrčením. Nicméně mi to stírá tak jak má, tj, asi 5 cm od každého sloupku nebo kolik to může být, s nedotíráním problém nemám.

Po tom co jsem to opravil jsem to našel i na netu, takže to asi nebude ojedinělé http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Squeaking_wipers&oldid=3170

--
25. Listopad 2013 - 14:58
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

pozicaj si nejaku funkcnu bateriu a vyskusaj to na nej. pri troche snahy sa kable urcite daju pripojit aj na bateriu, co ma standardne rozmery..

--
25. Listopad 2013 - 14:50
ratras
příspěvků: 46
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2013
v provozu od: 20.8. 2006

No je pravda, že baterie je původní. Cyklovač taky stírá jak se mu zachce. A taky při stírání se od stěračů někde pod kapotou ozývá vrzání, zní to jako tření gumy o sebe nebo tak něco. Ale nejde mi moc do hlavy souvislot nízkého napětí z baterie a stěračů. Při nastartovaném motoru přece dobíjí el. soustavu alternátor, takže napětí by mělo být tak jako tak dostačující...

--
25. Listopad 2013 - 14:08
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

niekto tu pisal, ze ked si na stieracoch nastavil cyklovac, tak ze mu nedodrzoval nastavenu dlzku cyklu, ale si stieral, ako sa mu zachcelo. dovodom bola slaba baterka. Bolo to ale dost davno uz, min pred rokom...

--
25. Listopad 2013 - 13:28
Dejv
Obrázek uživatele Dejv
příspěvků: 1522
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011

niio napsal:
niekde sa to tu uz riesilo, ze ked blbol cyklovac, tak na vine bola slaba baterka, aj ked navonok auto fungovalo a startovalo OK...

Cyklovač, vážně? A nebyl to spíš posilovač? O tom tady jsem zase četl já.
--
25. Listopad 2013 - 12:52
xyorky
příspěvků: 139
majitel jiné Hondy

Ja som riešil presne toto asi 2 roky dozadu a bol zlý motor stieračov, po výmene už ok. Som mal strach, že to bude riadiaca jednotka stieračov, ktorá je pekne mastná, lebo je to jeden diel spolu s poistkovou skriňou.

--
25. Listopad 2013 - 11:39
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

niekde sa to tu uz riesilo, ze ked blbol cyklovac, tak na vine bola slaba baterka, aj ked navonok auto fungovalo a startovalo OK...

--
25. Listopad 2013 - 10:31

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".