Hledat |
Zastavující se stěračeHledal jsem ale nenašel. Od doby co se ochladilo, se mi pravidělně stává, že začnou blbnout stěrače. Pokud dám páčku do horní polohy (jednorázové setření) tak stěrače setřou například třikrát, pak se zastaví v půlce okna, popřípadě setřou i vícekrát a zastaví se někdy dole - jak mají, někdy zase úplně na kraji okna, jindy v půlce, jindy kousek od spodní části okna, prostě jak se jim chce. Občas se zase stane, že fungují zcela normálně, zvláště pokud se oteplí. Při stírání je slyšet cvakání relátka, tak mě napadlo, že by chyba mohla být v něm, že možná pozdě rozpojuje. Chci se zeptat, pokud někdo už něco takového řešil, případně jak se dostat k relátku stěračů? Zvlášť v tomhle počasí, je docela otrava, když stěrače nestírají jak mají... Díky Vložil ratras, 24. Listopad 2013 - 22:51
|
majitel jiné Hondy
http://8g.hondaclub.cz/forum/stierace-automatika-cyklovac-senzor-stieracov-zabrzdeny
bývalý majitel
K tomu zvuku, můj zněl tedy spíše jako takové chrčení (měl jsem podezření na motorek) a za vše mohl jen rez pod manžetou hřídelky stěrače.
http://8g.hondaclub.cz/node/237
Celé torpédo jsem sundaval zbytečně.. k tomuhle se dostaneš jednoduše po sundání stěrače, odhruntí nažety, očištění, namazání a bylo po problému s chrčením. Nicméně mi to stírá tak jak má, tj, asi 5 cm od každého sloupku nebo kolik to může být, s nedotíráním problém nemám.
Po tom co jsem to opravil jsem to našel i na netu, takže to asi nebude ojedinělé http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Squeaking_wipers&oldid=3170
bývalý majitel
pozicaj si nejaku funkcnu bateriu a vyskusaj to na nej. pri troche snahy sa kable urcite daju pripojit aj na bateriu, co ma standardne rozmery..
5D 1.8 Sport
mám od: 16.5. 2013
v provozu od: 20.8. 2006
No je pravda, že baterie je původní. Cyklovač taky stírá jak se mu zachce. A taky při stírání se od stěračů někde pod kapotou ozývá vrzání, zní to jako tření gumy o sebe nebo tak něco. Ale nejde mi moc do hlavy souvislot nízkého napětí z baterie a stěračů. Při nastartovaném motoru přece dobíjí el. soustavu alternátor, takže napětí by mělo být tak jako tak dostačující...
bývalý majitel
niekto tu pisal, ze ked si na stieracoch nastavil cyklovac, tak ze mu nedodrzoval nastavenu dlzku cyklu, ale si stieral, ako sa mu zachcelo. dovodom bola slaba baterka. Bolo to ale dost davno uz, min pred rokom...
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Cyklovač, vážně? A nebyl to spíš posilovač? O tom tady jsem zase četl já.
majitel jiné Hondy
Ja som riešil presne toto asi 2 roky dozadu a bol zlý motor stieračov, po výmene už ok. Som mal strach, že to bude riadiaca jednotka stieračov, ktorá je pekne mastná, lebo je to jeden diel spolu s poistkovou skriňou.
bývalý majitel
niekde sa to tu uz riesilo, ze ked blbol cyklovac, tak na vine bola slaba baterka, aj ked navonok auto fungovalo a startovalo OK...