Zdavím, nedávno jsem si koupil Civic 1.8 VTEC ale ISHIFT.
Po chvíli používání jsem přišel na to, že když auto nastartuji a je úplně studené, tak mi začne zvláštně cukat.
Všiml jsem si toho, jen když se rozjíždím do mírného kopce/bo i velkého (ráno vyjíždím z garáže). Když se rozjíždím po rovince, tak to nedělá.
Je to takové specifické cukání. Popsal bych to tak, jako kdybych měl manual a rychle pustil spojku, ale nikdy to nechcípne.
Ale když auto nastartuju a nechám tak 20-30s se ohřát, tak pak to vyjedu bez jediného cukání.
Má s tím někdo podobné zkušenosti?
Díky za případnou pomoc
5D 1.8 Executive
mám od: 15.10. 2013
v provozu od: 11.7. 2006
Ano, to myslím vážně Ale tak já jezdím často trasu z Lovosic do Ústí nad Labem a to je podle vody po rovince a jedu sám
I když ted jsem byl 2x v týdnu v Praze a po dálnici tak 130-140cca protože jsem pokaždé měl docela naspěch, a tak se to zvedlo na 6,5 :-/ Ale to zase klesne
Nemůžu si na spotřebu stěžovat A zrovna od posledního tankování jsem si to začal počítat, tak uvidíme jestli se to shodne s PP v autě.
5D 1.8 Executive
mám od: 23.6. 2012
v provozu od: 23.10. 2006
Ano, plně s Tebou souhlasím. Jasně, já taky NIKDY nevyřazuji...to jen otec.. S tou spotřebou to myslíš vážně? Já se skoro nedostanu pod 7,0/100 - vyzkoušeno na 10000 km jakákoliv trasa - dálnice ( průměr.rychlost 140), město( Praha), okresky..a myslím, že jezdím pijánko, jen občas ve mně bouchnou saze..
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Trochu jsem poupravil titulek vlákna, aby bylo na první pohled jasné oč se jedná.
5D 1.8 Executive
mám od: 15.10. 2013
v provozu od: 11.7. 2006
Jojo, když už teda jedu na automat, tak mě vadí, že nevidím rychlost a tím pádem se mi občas stane, že když si chci sám podřadit, tak podřadím zároveň s automatem a podřadí jak já, tak i automat Takže z 5 na 3 třeba Nemam totiž rád, když se to moc podtáčí :-/
Já osobně nikdy nevyřazuju do N. Napomáhám si brzdit motorem, hlavně v zimě. A podle mého, když tam máš N, tak možná dojedeš o kousek dál, ale zase když to máš v N, tak zase ten motor si musí udržovat otáčky a něco málo to žrát musí a zase když tam máš rychlost, tak Ti to lehce brzdí, ale motor udržuje v chodu samo Takže to vyjde na stejno, co si myslím teda
Ale zatím jezdím se spotřebou okolo 6,3 až max 6,5. A to většinou jezdím na vzdálenosti ani ne 20km + z5 po okreskách.
5D 1.8 Executive
mám od: 23.6. 2012
v provozu od: 23.10. 2006
No já jezdím hlavně na automat - jsme líný.. jen někdy při předjíždění a hlavně když si chci zařádit, tak do kopce se zatáčkami jedině s manuálem! Dost mi vadí, že v režimu automatu se nezobrazí aktuální zařazená rychlost.. Jo.. máš zkušenosti s vyřazováním? Občas půjčím civíčka fotříkovi a on je ze " staré školy" a rád z kopce vyřazuje a jede na neutrál.. jinak by se to mělo hodit i v zimě na sněhu nebo při náledí - říkají odborníci na řízený smyk- Já to zatím moc nezkoušel..
5D 1.8 Executive
mám od: 15.10. 2013
v provozu od: 11.7. 2006
Díky Ti za odpověd, aspoň tu nejsem sám s I-SHIFTem
Ano rozjíždím se dopředu, ale zkoušel jsem to i dozadu. Stejný problém, taky mi to kopne.
A přesně jak říkáš, když je to studené, tak prvních 15s počkat a pak je to bez problému. Nemůžu si jinak vůbec stěžovat.
Já osobně používám stále manuál. Ano, zkoušel jsem i automat ale přeci jenom více věřím sobě než stroji, hlavně při předjíždění tedy.
5D 1.8 Executive
mám od: 23.6. 2012
v provozu od: 23.10. 2006
Ahoj, mám také ISHIFT, ale tyto problémy ne..- asi proto že se většinou rozjíždím na rovince nebo mi trvá více než 20-30s než se rozjedu. .Předpokládám, že se rozjíždíš dopředu. Já mám problém s couváním, zvláště když je auto studené - nejdříve nic a potom kopanec.. Jinak má podle mě ISHIFT problém s řazením se studeným motorem, osobně se studeným motorem řadím manuálně, protože se mi zdá, že se automatu nechce řadit a jedu dobu na jedničku.. Někdy mi připadá, že si ISHIFT dělá co chce.. naštěstí je tu možnost manuálu, ale stejně, když motor pořádně vytočím ( při předjíždění) tak si stejně přeřadí..