Hledat |
Zamknute auto, mrtva baterka, nefunkcny zamok soferaAhojte. Na ufe sa mi vybila baterka kedze s nim zena nejazdi a tak som hrdinsky vytiahol bateriu a isiel ju dobit. Takze auto zamknute, kapota zavreta, baterka vonku. No a teraz otazka. Ako sa dostanem do zamknuteho auta bez baterky a bez moznosti ho otvorit mechanicky klucom??? Na civicu som uz minimalne 4x dobijal baterku lebo sa na nom vela nejazdi (rv2009 a poctivych 95tis km) a nikdy som sa takto nezasekol, netusim ako som to riesil v minulosti, ale nechce sa mi verit ze by som auto nechal celu noc otvorene.. Fakt mi to hlava neberie. Vdaka za kazdu radu hosi Vložil kiruj, 11. Květen 2020 - 17:13
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Kiruj a preco si nenechas ten zamok opravit? ja by som sa bal takto pustat ženu jazdit. Nikdy nevieš či sa to nestane bohvie kde od bydliska alebo servisu.
Nedavna moja dost podobná skúsenost ma poučila , že sa to neoplatí zanedbávat. Aj ked mne sa to este tak trochu skomplikovalo... ( pozri prispevok v teme "blikajuci imobilizer").
myslím , že oprava zamku u klučiara by nebola tak zložitá a drahá ako prípadné problémy ak to nechas v takomto stave. Navyše ja mam sedan , kde sa da klucom otvorit aj kufor a tak by som v takom prípade mal este aj druhú možnost ako sa do auta dostat, ale aj tak by som to tak nenechal. Ked chces( neviem teda odkial si) viem ti povedat kto to vie. Totiž ako som zistil nevie to zdaleka každý klúčiar, to je pravda.
Civic 1.8 sedan LS 2006 TR
bývalý majitel
Mě se stalo úplně to samé. Ze zoufalství jsem do toho mechanického zámku šťoural klíčem tak dlouho, až jsem ho rozchodil.
5D 1.8 Sport
mám od: 30.10. 2014
v provozu od: 22.5. 2009
Ano suhlasim. Toho sme sa aj bavali.
Preto sme najskor oblepili svorky izolackou a ze len prilozime hrot svorky k +, no kedze nebol priestor na manevrovanie, tak sme tie svorky cvakli a prikladali iba cca 3mm odhaleneho kabla.
Kamos to najskor prilozil, ja som na druhej strane kabla pripojil svorky + na bateriu a mackal kluc na odomknutie
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Pri napajani baterky by som sa bal, ze niekam opriem plusko, ale super ze ste to takto nedestruktivne vyriesili!
5D 1.8 Sport
mám od: 30.10. 2014
v provozu od: 22.5. 2009
Napisem sem ako sa to podarilo vyriesit, pre niekoho do buducna.
Na pomoc som si zavolal kamarata tiez s 8G ktory si prezrel svoj motorovy priestor a dostal dobry napad a tak sme to urobili takto:
Auto sme dvihli a isli na to odspodu. Kedze sa to cele odohravalo na sidliskovom parkovisku medzi ostatnymi autami, trvalo to asi tak 3x dlhsie ako by to mohlo trvat.
Zhodili sme spodny kryt ako pri vymene oleja/fitrov + odsrobovali predny spodny kryt (plastovy) aby sme sa vedeli dostat do pravej casti kde byva ulozena bateria.
Uvolnili sme "+" kabel co sa pripaja na bateriu a potiahli ho smerom dole aby bol dostupnejsi.
Na bateriu postavenu mimo auta sme pripojili startovacie kable, ukostrili a z "+" startovacieho kabla sme odrezali svorky, pretoze sa do priestoru nezmestili.
Takto sme bateriu pripojili na 1 sekundu len prilozenim + na + a odomkol som normalne dialkovym.
Trvalo to cca 3 hodiny aj demontaz aj montaz vsetkych plastov a krytov, no ako som pisal na zaciatku, v garazi alebo inom pristupnejsom mieste by to bolo podstatne rychlejsie.
Ja som sa poucil, uz si dam na to pozor
5D 1.8 Sport
mám od: 19.2. 2018
v provozu od: 30.3. 2008
Pomerne zapeklita situacia...
V poradi by som skusil:
1. spytat sa na radu v origo servise
2. zavolat klucovu sluzbu ci sa s tym zamkom neda nieco spravit (mozno aj odvrtat)
3. zospodu otvorit kapotu, ak mas ako zdvihnut auto (ale neviem, ci by si sa tam nejak zmestil
4. obetovat okno
5. predat ho za lacno a kupit pekne poFL 9g
Kazdopadne drzim palce nech sa to podari nejak elegantne vyriesit, daj potom vediet