Hledat |
Blikajúca kontrolka systému imobilizéra !?Pri ponechaní klúča v polohe 1-teda zapnutie príslušenstva sa mi vybila baterka. Na druhý den som ju dobil do plna, a auto nejde naštartovat. Bliká zelený kĺúčik-teda kontrolka imobilizéra. Motor pretáča ,ale nenaskočí. Skúšal som aj odpojit a zapojit batériu, no bliká to stále, a nejde naštartovat. Nemáte s tým niekto skúsenost? Asi mi ostáva len servis. Hrozné, tahať hondu do servisu. Tá hanba. Vložil Tulko, 31. Říjen 2009 - 16:50
|
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Moja čerstvá skusenost - imobilizér - ten istý problém, tá istá príčina.
Riešenie :
naozaj len honda servis. Usetrite si cas a nervy pobehovaním po servisoch ostatných . Bez HDS to nejde a toto asi nikto z nich nemá.
Odtah nutný. Rada - riešte cez asistenčné služby PZP napríklad alebo iné ak máte. Aspoň časť nákladov na odtah preplatia a okrem toho vsetko zorganizujú.
Zdá sa , že tento problém spôsobuje štartovanie s vybitou bateriou a aj tak je pomerne zriedkavý. Pri bežnom odpojení baterie sa podobné problémy nevyskytujú. Odpojenie baterie je bežnou sucastou postupu servisných ukonov a nikdy podobný problém v takomto prípade nebol zaznamenaný (info od technika Honda).
Okrem toho sa mi súčasne vysypala spínačka - opotrebované stavítka aj klúče (rok 2006 a 234500km). Jeden nešiel zasunut už dávnejšie, používal som druhy. Žial došlo aj na neho. Na druhej strane lepšie miesto na tuto poruchu než dielňa značkového servisu si nemožno želať
Riešenie - výmena stavítok a výroba nových klúčov v klúčovej službe. Neporovnatelne lacnejšie a rýchlejšie než navrhované nová spínačka od Hondy.
Celkovo ma to vyslo 210€:
Odtah 80€ ( RV-KE)
repas spínačky 30€, 2x novy klúč 60€ ( elektronika vlastná to starých klučov)( klúčová služba v Prešove)
Programovanie riadiacej jednotky imobilizéra a klúčov 24€ ( Honda KE)
Demontáž a montáž spínacej skrinky 16€ ( Honda KE)
čistý čas na vybavenie od porucha po "opravené" ( bez prepravy auta a skrinky )- necelá hodka u klučiara a presne jedna "normohodina " v Honde. Toto považujem za dalši benefit tohoto riešenia, lebo objednávka dielov ci už u Hondy alebo kdekolvek inde, bez ohladu na to , že by to bolo násobne drahšie , v covidovom case trvá dlho.
Rada od pána z klúčovej služby a popis príčiny - dôvodom sú delené stavítka zamku , ktoré používa Honda v spínacích skrinkách. Síce sú ovela bezpečnejšie oproti bežným systémom proti krádeži, ale sa rýchlejšie opotrebujú. Vám sa zdá , že je to ok, lebo ste zvyknutí roky dávat kluc rovnakým sposobom, ale stací, že date kluc inemu človeku, zasunie ho pod mierne iným uhlom a je hotovo. Mne sa toto presne stalo a musim potvrdit , že je to pravda. Ani mne už nesiel zasunut jeden vobec a druhy len určitým nacviceným sposobom. Takže stacilo, že to vzal do ruky technik v honde a bolo to.
Prevencia , resp. recept na dlhšiu zivotnost - Používat kluce na striedačku. Nie jeden a po par rokoch ked je problem vziat druhý. Pointa - musi byt vsetko opotrebovane rovnomerne. Opotrebované stavítka a nový kluč nebudu fungovat a zámok sa môže poškodit. To isté aj naopak- po výmene stavítok za nové je aj tak vždy nutný aj nový kluč. Po takejto oprave je spínačka de facto v stave novej.
Keby niekoho zaujmalo kto to robí, nech napíše ( neviem , ak môžem, kludne zverejním, len nechcem porušovať pravidlá ohladne reklamy)
A to najdôležitejšie - nečakat až sa to vysype - usetríte si odtah a kopec starostí, ak sa vam to stane napríklad v noci s detmi na dovolenke v zahraničí , ked sa pojdete niekde mimo civilizácie vyčúrat do kríkov
Teda ak blbne baterka tak ju treba vymenit co najskôr a ked sa objavia príznaky problémov so spínačkou radšej hned riešit.
Civic 1.8 sedan LS 2006 TR
5D 1.8 Sport
mám od: 30.11. 2017
v provozu od: 25.6. 2006
JOKR
Stalo se mi něco podobného. Náhle zvadla baterie (vadný článek). Koupil jsem novou, zapojil, ale bliká zelený klíč imobilizéru. Podle diskuze zde je nutné dopravit auto do servisu Honda. Pro mne 60 km do Olomouce. Zkusil jsem dobít novou baterku, opraváře v neautorizovaném servisu, ale bez úspěchu. Zítra vezu auto do autorizovaného servisu. Docela mě to štve. Starou baterii jsem měl odpojenou několikrát a nebyl žádný problém.
5D 1.8 Sport
mám od: 2.2. 2010
Nie auto je už mimo záruky.
5D 1.8 Sport
mám od: 12.4. 2007
Auto nemáš v záruce?
bývalý majitel
No, kod imobilizera nema co vypadnut ani po okamzitom odpojeni baterie, nielen po pozvolnom vybiti baterie. Skusali po odstraneni problemu znova odpojit bateriu ? Lebo toto zavana chybou riadiacej jednotky. Suhlasim s tym ze to nebola chyba uzivatela (okrem vybitia samotnej baterky)a mala byt odstranena uplne bezplatne.
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
ked to fixli, tak je ok, ale nedal by som im ani cent!
5D 1.8 Sport
mám od: 2.2. 2010
Takže auto som musel dat s domu odviesť odťahoukou-20e, Lebo bez naštartovania by sa to asi tažko šoférovalo. Robili to v servise v Trnave, asi 3h, povedali mi že tam vypadol nejaký kód imobilizéra. Že to riadiaca jednotka neopoznala. Pýtal som sa, či pokaždé ked sa trochu viac vybije baterka, to vypadne. No viac mi k tomu nepovedali nič. Platil som na prekvapenie iba 3eurá. Vlastne len cenu nejakej akciovej prehliadky.
5D 2.2 Sport
mám od: 27.9. 2007
tak ako si dopadol? Reklamacia? menili nieco?
3D 1.8 Sport
mám od: 2.4. 2008
tak potom uz len ozaj zavolat do servisu alebo precitat navod ci tam nieje nieco spomenute.
"IF YOU CAN DREAM IT,
YOU CAN DO IT."
5D 1.8 Sport
mám od: 2.2. 2010
Skušal som aj druhý klúč,no nič nepomáha. Stále blíká znak zeleného klúča. Na nervy...