Vysoká spotreba po servise

Ahojte, vo štvrtok som si zobral auto zo servisu (civic ufo 1.8vtec 2010).. Menila sa spojka (exedy), olej (motul 5w30 plus filter Mann), olej v prevodovke (Honda mtf 3), brzdové doštičky a kotúče (ate)...

Zatiaľ som najazdil asi len 40km ale podľa palubaku mi šla dosť slušne spotreba hore. Keď som resetol trip meter tak po meste mi to zmeralo 12.5l na 100km pri jazde ala dôchodca pri čom pred tým keď som tomu občas prikuril bolo max 8.3l... Mimo mesto a kúsok mesto mi to pri eko jazde vyplulo okolo 7,pred tým kľudne aj 4.8l... Všetky brzdové kotúče až na jeden boli tak teplé že som sa na jednom popalil...štvrtý bol taky vlažný. Disky boli tiež teplé tak ze ten jeden disk bol menej teply.

Ďalšia vec, za jazdy počuť hrkanie/suchanie/chrastenie z pravej strany (keď sú otvorené okna).

Samkzrejme zajtra ráno hneď idem do servisu ale nenapadá vás nič? Lamem si s tým hlavu od včera

Vložil shadowko, 5. Červenec 2018 - 17:58
 

shadowko
Obrázek uživatele shadowko
příspěvků: 14
5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2018
v provozu od: 20.4. 2010

moj problem nakoniec nebol problem Směju se

teple kotuce samozrejme byt musia, hlavne ked clovek casto brzi, nie motorom ale brzdami, ked uz sa nahrieva disk velmi velmi, tak vtedy je problem

co sa tyka mojej spotreby, bola kvoli resetu ECU, uz sa auto "znova naucilo" a spotreba je OK

zvuk z brzd nebol z brzd (zisitl som ked som na mieste pridal plyn, taky isty zvuk ako za jazdy, taky suchavy rezunujuci) v servise to ale opravili, len nieco rezonovalo, kto vie co - nepovedali

cize co som si myslel ze je problem nebol...

--
19. Červenec 2018 - 10:09
Forus001
Obrázek uživatele Forus001
příspěvků: 12
5D 1.8 Sport
mám od: 10.5. 2010

Ja som mal pred tyzdnom menene zadne kotuce aj dosticky a siel som 800km po dialnici a pri kazdom zastaveni na odpocivadle boli zadne brzdy nahriate tak, ze som neudrzal prst a voda zosicala ked som prskol. Bol som na kontrolu v servise, ale vsetko ok. Pozrel dosticky, piesty, vodiace capi a vsetko ok. Ma civic rozdelovac brzdnej sily na zdnu napravu? ak ano, kde je schovany? Hladali sme ho na podvazku niekde v zadnej casti, no nenasli. Aku by mali mat zadne brzdy teplotu ked to ubrzdim zo 140 - 0 ??? Dakujem za odpovede

--
17. Červenec 2018 - 18:17
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

ak by ti visela brzda, tak by si mal vriace koleso + 100stupnov. prejdi sa po dialnici a skus potom plech/disk obliat vodou, ci sa nevypari. ak je vsetko ok, tak na dotyk by mal byt teply, ale nie tak, ze cuknes rukou

--
12. Červenec 2018 - 13:33
shadowko
Obrázek uživatele shadowko
příspěvků: 14
5D 1.8 Sport
mám od: 20.4. 2018
v provozu od: 20.4. 2010

v servise hodili auto na zdvihak, kolesa sa vsetky tocili bez problemov, bolo pocut mierne suchanie (to co pocujem za jazdy ale samozrejme jemnejsie) ... kukali na to 3ja mechancili a povedali ze este stale je siva vrstva na kotucoch (co mali pravdu) ze mam len vyckat a usadi sa to... co sa tyka spotreby hovoril ze tam moze byt viac dovodov ale aj to mam pocit ze uz sa ustaluje... kazdopadne uvidime co prinesie cas

--
6. Červenec 2018 - 13:35
Michal vti
příspěvků: 33
5D 1.8 Sport
mám od: 26.8. 2017
v provozu od: 28.8. 2017

Najskôr ti to asi isto pribrzďuje,je to odfláknutá robota reklamuj,ja keď som si menil brzdy nič sa nehrialo a spotreba bola Ok

--
5. Červenec 2018 - 22:14
flint
příspěvků: 95
5D 1.8 Executive
mám od: 7.10. 2016
v provozu od: 1.8. 2008

A jak reaguje auto na přidání plynu - jede jako dřív nebo se mu nechce? Nebo když vyřadíš, zpomaluje rychleji? Pak by asi problém v brzdách byl. Ale třeba si to po pár km "sedne".

--
5. Červenec 2018 - 20:38

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".