Zdravím
V rámci jarní servisní kampaně Honda jsem se byl podívat v Auto Jarov kde mají tajpára 8G v barvě Nighthawk s akční slevou 10% slovy úspora nezanedbatelných 78.900 CZK.
Co je zajímavé u tohoto vozu je výrobní číslo 10849.Ty angláni potažmo japončíci s motory K20A se nějak činí ?.
Já vlastním tajpára s výrobním číslem 499 koupený III_2007.
Bude zajímavé sledovat do budoucna kam se až výroba dostane?
Jako jeden z vlastníků tohoto "rychlíku" si přeji nejen z obchodního pohledu tak max. 20.000ks avšak čas ukáže?
Jaký je názor z tábora 8G ?
Ozzy
3D 2.0 SE
mám od: 30.3. 2009
uvidime, v kazdom pripade este stale cakam kym si vsetko posada ako ma a potom sa to mozno zmeni, aj ked pri CTR sa na to velmi nepozera. Len som bol zvyknuty na 1,6 Sport a tam ked sa rucicku riadne namacal do cerveneho, brala 10,5L CTR berie 16,5L.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
morloq: já jsem porovnával N95 a 100okt., oproti 98 tam asi nebude tak velký rozdíl.
3D 2.0 SE
mám od: 30.3. 2009
ok, skusim, zatial tam lejem 98 okt.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Doporučuju tankovat Shell V-power Racing nebo OMV Carrera 100okt., spotřeba mi šla o necelý litr dolů.
3D 2.0 SE
mám od: 30.3. 2009
Yo, verim, ze bude v pohode, a 14ky sa nebojim, skor som mal strach z tej doby, ktoru auto muselo stat. Aspon mam v cisle 8-ku, kedze je to 8G a kupovane v roku 2008 so 148 kW
A dajte si z podpisov prec tie obrazky spotreby, trochu ma to pri mojich 12,5 L irituje )))))))
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Jo tak to je možný, moje auto bylo dokonce v objednávkovém systému dovozcem před dealery skryto. Jen protože můj dealer ho uviděl na nějaké sestavě, která se normálně nepoužívá, tak hned zavolal do Hondy a oni mu ho uvolnili.
Ať nám CTR slouží.
5D 1.8 Executive
mám od: 27.4. 2006
v provozu od: 1.2. 2009
morloq: Být tebou - vůbec bych se nebál. 14 kilometrů je nic. Moje auto mělo 7 km když jsem ho vyzvedával. Občas se s ním musí popojet na parkovišti, na náklaďák, z náklaďáku atd atd. Žádné obavy. Však to auto musí něco vydržet ne?
3D 2.0 SE
mám od: 30.3. 2009
Mnoo, asi mam trochu upokojujuce vysvetlenie priamo od dealera. Kazdy importer (pre Sk a CZ je jeden) si robi predobjednavky na urcity pocet kusov dopredu. Tieto vozidla su vyrabane nasledne dovazane na sklad do Belgicka a alokovane pre konkretneho importera (teda aj dealerov spadajucich pod neho), kym si ich, jednoducho povedane, neminie (dealeri nerozoberu). pokial sa blizi ich vycerpanie, robi dalsiu objednavku, atd. moje nizke cislo moze znamenat, ze cervenych CTR sa predalo na SK a v CZ podstatne viac ako ciernych(moj pripad) a moje auto jednoducho cakalo na sklade, kym na neho pride rad. zostavam tomu verit, a uz neriesim, iba by som mal zbytocne paranoje. nech nam CTR s sluzia a robia radost.
3D 2.0 SE
mám od: 30.3. 2009
Tu ti musim oponovat, v ramci konkurencnej vojny si auta predavaju medzi sebou, aby mohli dat poriadne zlavy na ktore chytia zakaznika. mam osobne skusenosti s tym, ze CZ dealer mi ponukal auto z DE showroomu a SK dealer z HU showroomu . nakoniec som kupil tam, kde mi potvrdil, ze auto ide priamo zo skladu, nemal som dovod neverit, kedze som tam kupoval uz 2-he auto a je to znamy, ale...fakt neviem, preco je moje cislo take nizke napriek tomu ze objednane bolo podstatne neskor. Co sa im v tom sklade stratilo? Alebo nikto nechce cierne?
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Tak jestli přišlo kamionem tak bylo ze skladu, dealeři Hondy si nepředávají auta mezi sebou, tak jako to dělají Škoda nebo VW. Dealer totiž musí auto zaplatit hned jak mu přijde, u koncernu se prý platí až se prodá.