Ufoun 5dver-swap k20

Ahoj,premyslely jste, jak tezke by bylo swapnout misto R18 K20? Ano,muzu si misto meho peti dverka koupit rovnou typer ale to nechci.Mam dve deti a muj ufoun vyhovuje. Ale mit v tom K20 by byla pecka.Dle meho by to nemuselo byt az tak slozite. Diky za postrehy a reakce Směju se

Vložil Lazzzik, 31. Prosinec 2018 - 19:18
 

zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

To urcite levnejc nevyjde, CTR ma jinde B sloupek. Takze to realizovatelne neni. Samo moznost swapnout tu je, ale nebude to davat finacne smysl. Skoro bych se obaval, ze se cenou clovek priblizi cene Civica 8G 5D a zaroven Civica 8G TypeR, coz v souctu uz rovnou muzu mit dve auta a nebo jeste neco (asi furt jeste tak 200 bude chybet) do CTR9G, ktery 5D je.

Samo chapu, ze nekdo nema to "stesti", ackoliv ja si tu moznost vybral sam, ohledne parkingu / vlastnictvi victi aut. Nicmene osobne bych do swapu nesel, neni to nic uplne rentabilniho.

PS: kdyby nekdo CTR chtel, tak bych treba zvazil upgrade na CTR9G, zatim teda upgrade planuju za cca rok, ale rychlejsi zmene se nebranim, navic to auto realne uplne nepotrebuju.

1.8 5D467672.pngTypeR895360.png

--
6. Leden 2019 - 21:09
Miki
Obrázek uživatele Miki
příspěvků: 104
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008

Možná vyjde levněji pořídit TypeR, a dobastit tam nějak 3 a 4 dveře Hlasitě se smějuHlasitě se smějuHlasitě se směju

--
3. Leden 2019 - 2:15
optimas
příspěvků: 317
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011

Jako sorry ale souhlasím 2bep. Proč by to někdo dneska dělal a přivodil si spousty problémů jak vypsal 2bep. Kdybys to chtěl jen na okruhy tak si to hoď třeba na trakař, ale než nastlit tuhle blbárnu s takovou elektronikou aby fungovala je fakt blbost. To si raději kup toho TypeR a nebudeš mít starosti. Je to fakt blbost

--
1. Leden 2019 - 1:59
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Do klídku se hoď sám a neber vše tak moc vážně, obvzláště dnes Mrk Místo "ptákoviny" si dosaď třeba "blbina" Mates
Já Ti jenom ukázal, co je možné najít během asi 5 minut na netu Směju se Třeba Ti to pomůže, inspiruje nebo odradí Mrk

Pro začátek si prožeň translátorem následující:

Quote:
Having had my type r engine in and out at least 8 times this year and trying to find parts that are the same for a five door and type r to try and save cost ref your thoughts on putting a type r in a 1800 dont bother you would have to replace all as listed below 100% sure

DRIVE SHAFTS ALL
INTERMEADATE SHAFT
LOWER WISHBONES
FRONT KNUCKLES AND BEARINGS
ELEC POWER STEERING MOTOR AND ECU
ALSO YOU WOULD HAVE TO WELD IN FRONT ENGINE BEAM MTG BRACKETS TO MOUNT THE FRONT BEAM
ENGINE ECU AND ENGINE BAY WIRING HARNESS .
FRONT LH SIDE ENGINE MOUNTING
GEARBOX SIDE ONLY MOUNTING
FRONT / REAR LOWER UNDERTRAYS ?
EXHAUST SYSTEM COMPLETE

i know there are some other items but at the mo cant remember any more




--
1. Leden 2019 - 0:23
Lazzzik
příspěvků: 27
5D 1.8
mám od: 6.9. 2015
v provozu od: 6.9. 2015

Hele klidek, to ze je to pro tebe ptakovina, neznamena ze to musi byt,, ptakovina"pro druhe.

--
31. Prosinec 2018 - 22:41
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Ale když chceš začít s podobnejma ptákovinama. Tak bys měl začít minimálně na zlepšení angličtiny https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/18372-engine-swap-1-8-i-vtec-2-0-i-vtec-type-r.html
Nebo v jednom úspěšném případě rumunštiny -> https://www.civinfo.com/forum/modification-projects/346666-gurs-5-door-type-r-8th-gen-k20z4-engine-swap.html


--
31. Prosinec 2018 - 21:53
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Tak ona je tam jedna podstatná otázka. Proboha proč? Když už se K20 někam swapovala, tak do Integry nebo starých lehkých Hond.
Aby si v 5D K20 opravdu využil, budeš muset auto přitvrdit, ideálně i vyměnit přední sesle, aby tam člověk nelítal jak nudle v bandě. To vše bude na úkor daily komfortu.
Už třeba taková maličkost, že TypeR točí na šestku při dálničních 130km/h přes 4.000ot. Byl by si ochotný to akceptovat? Do toho již Tebou zmíněná administrativní buzerace. Bude to nelegální přestavba a s dnešní STK praxí vše napojovat na diagnostiku, další problém. Bude tam jiná jednotka, jiné hodnoty na emisích. Ano, všechno jde zatím obejít, ale jsou to jen další komplikace.
Jestli něco rozumně smysl dává, tak je kompresor -> https://8g.hondaclub.cz/forum/turbo-do-18-i-vtec


--
31. Prosinec 2018 - 21:37
Lazzzik
příspěvků: 27
5D 1.8
mám od: 6.9. 2015
v provozu od: 6.9. 2015

Tak je naprosto jasne, ze stat to urcite neco bude o tom zadna. Uz o tomhle premyslim dyl a docela se divim, ze se do toho tady jeste nikdo nepustil, ano rozumim dnesni problemy a horsi a horsi buzerace na stk, k tomu urcite nepomuze.
Skoda ze neumim jine jazyky ze bych pohledal po jinych zemich. Dost by me zajimalo, jak by to bylo s ulozenim motoru, asi nepredpokladam ze by se to dalo posadit na origo drzaky z R18.

--
31. Prosinec 2018 - 20:09
2bep
Obrázek uživatele 2bep
Administrátor
příspěvků: 5047
bývalý majitel

Jelikož v identickém motorovém prostoru ten motor funguje, tak po technické stránce to určitě půjde.
Je otázkou co všechno budeš muset sehnat. Kompletní motor s převodovkou, svodama včetně katu a autoelektrikou, poloosy, ECU. Možná i budíky, některé montážní prvky v motoru do kastle.
Pak by to chtělo upgradovat brzdy, i podvozek.
A pokud by si musel měnit u druou polovinu motoru, tak koncovky z 3D verzí nesedí na trojúhelníky 5D verzí co se zadního podnárazníku týče. 3D mají výfuky cca o 3 cm níž Směju se

Investičně to vidím na 100.000,- minimálně Směju se


--
31. Prosinec 2018 - 19:50

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".