Hledat |
Ufoun 5dver-swap k20Ahoj,premyslely jste, jak tezke by bylo swapnout misto R18 K20? Ano,muzu si misto meho peti dverka koupit rovnou typer ale to nechci.Mam dve deti a muj ufoun vyhovuje. Ale mit v tom K20 by byla pecka.Dle meho by to nemuselo byt az tak slozite. Diky za postrehy a reakce Vložil Lazzzik, 31. Prosinec 2018 - 19:18
|
příspěvků: 2249
bývalý majitel
To urcite levnejc nevyjde, CTR ma jinde B sloupek. Takze to realizovatelne neni. Samo moznost swapnout tu je, ale nebude to davat finacne smysl. Skoro bych se obaval, ze se cenou clovek priblizi cene Civica 8G 5D a zaroven Civica 8G TypeR, coz v souctu uz rovnou muzu mit dve auta a nebo jeste neco (asi furt jeste tak 200 bude chybet) do CTR9G, ktery 5D je.
Samo chapu, ze nekdo nema to "stesti", ackoliv ja si tu moznost vybral sam, ohledne parkingu / vlastnictvi victi aut. Nicmene osobne bych do swapu nesel, neni to nic uplne rentabilniho.
PS: kdyby nekdo CTR chtel, tak bych treba zvazil upgrade na CTR9G, zatim teda upgrade planuju za cca rok, ale rychlejsi zmene se nebranim, navic to auto realne uplne nepotrebuju.
1.8 5DTypeR
5D 1.8 Executive
mám od: 2.5. 2013
v provozu od: 1.11. 2008
Možná vyjde levněji pořídit TypeR, a dobastit tam nějak 3 a 4 dveře
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Jako sorry ale souhlasím 2bep. Proč by to někdo dneska dělal a přivodil si spousty problémů jak vypsal 2bep. Kdybys to chtěl jen na okruhy tak si to hoď třeba na trakař, ale než nastlit tuhle blbárnu s takovou elektronikou aby fungovala je fakt blbost. To si raději kup toho TypeR a nebudeš mít starosti. Je to fakt blbost
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Do klídku se hoď sám a neber vše tak moc vážně, obvzláště dnes Místo "ptákoviny" si dosaď třeba "blbina"
Já Ti jenom ukázal, co je možné najít během asi 5 minut na netu Třeba Ti to pomůže, inspiruje nebo odradí
Pro začátek si prožeň translátorem následující:
5D 1.8
mám od: 6.9. 2015
v provozu od: 6.9. 2015
Hele klidek, to ze je to pro tebe ptakovina, neznamena ze to musi byt,, ptakovina"pro druhe.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Ale když chceš začít s podobnejma ptákovinama. Tak bys měl začít minimálně na zlepšení angličtiny https://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/18372-engine-swap-1-8-i-vtec-2-0-i-vtec-type-r.html
Nebo v jednom úspěšném případě rumunštiny -> https://www.civinfo.com/forum/modification-projects/346666-gurs-5-door-type-r-8th-gen-k20z4-engine-swap.html
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Tak ona je tam jedna podstatná otázka. Proboha proč? Když už se K20 někam swapovala, tak do Integry nebo starých lehkých Hond.
Aby si v 5D K20 opravdu využil, budeš muset auto přitvrdit, ideálně i vyměnit přední sesle, aby tam člověk nelítal jak nudle v bandě. To vše bude na úkor daily komfortu.
Už třeba taková maličkost, že TypeR točí na šestku při dálničních 130km/h přes 4.000ot. Byl by si ochotný to akceptovat? Do toho již Tebou zmíněná administrativní buzerace. Bude to nelegální přestavba a s dnešní STK praxí vše napojovat na diagnostiku, další problém. Bude tam jiná jednotka, jiné hodnoty na emisích. Ano, všechno jde zatím obejít, ale jsou to jen další komplikace.
Jestli něco rozumně smysl dává, tak je kompresor -> https://8g.hondaclub.cz/forum/turbo-do-18-i-vtec
5D 1.8
mám od: 6.9. 2015
v provozu od: 6.9. 2015
Tak je naprosto jasne, ze stat to urcite neco bude o tom zadna. Uz o tomhle premyslim dyl a docela se divim, ze se do toho tady jeste nikdo nepustil, ano rozumim dnesni problemy a horsi a horsi buzerace na stk, k tomu urcite nepomuze.
Skoda ze neumim jine jazyky ze bych pohledal po jinych zemich. Dost by me zajimalo, jak by to bylo s ulozenim motoru, asi nepredpokladam ze by se to dalo posadit na origo drzaky z R18.
příspěvků: 5047
bývalý majitel
Jelikož v identickém motorovém prostoru ten motor funguje, tak po technické stránce to určitě půjde.
Je otázkou co všechno budeš muset sehnat. Kompletní motor s převodovkou, svodama včetně katu a autoelektrikou, poloosy, ECU. Možná i budíky, některé montážní prvky v motoru do kastle.
Pak by to chtělo upgradovat brzdy, i podvozek.
A pokud by si musel měnit u druou polovinu motoru, tak koncovky z 3D verzí nesedí na trojúhelníky 5D verzí co se zadního podnárazníku týče. 3D mají výfuky cca o 3 cm níž
Investičně to vidím na 100.000,- minimálně