Hledat |
Type R nebo 2,2 ictdi s chipem?Zdravím Co myslíte kolega zvažuje o koupi 8g a zvažuje o CTR nebo o 2.2 i-ctdi s ostrým chipem co pojede lépe díky za názor nebo jestli už to máte odzkoušene? Vložil kubicek, 5. Srpen 2015 - 21:22
|
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2013
v provozu od: 28.12. 2013
Tak na okruhu jsme nebyli ale Type R se opravdu moc neukazala )))uzivateli Vti17 na jistem klubu jede ta čmuchta naftová hooodně dobře:-)))))zdar a sílu všem tajparum
bývalý majitel
Tak ti nevim, mozna bychom meli zkusit nejaky jiny jazyk
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Asi to bude tím, že já se bavím o dvou věcech naráz. Stačí jen pozorně číst. Rozdíl v ovládací síle na volant jsem zmínil jen jako něco navíc, čeho jsme si klukama při porovnávání našich aut všimli. A pokud jde volant lehčeji, tak při malých rychlostech auto zatáčí z pohledu řidiče snáz. Proto jsem psal o pocitu z rychlejšího zatáčení. Ale je jasné, že strmost řízení bude vždy závislá na převodovém poměru převodky řízení a tu maj naše auta stejnou.
bývalý majitel
Jak to souvisi se strmosti? Pletes veci dohromady. Rozdil v rizeni je prece zrejmy i po vymene pneu letni-zimni ve stejnych rozmerech na stejnem aute. Ale strmost zustava stejna.
bývalý majitel
btw.: tahle komedie se odehrava i na honda-clubu: http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=60349&postdays=0&postorder=asc&start=0
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
Rozměr pneu byl stejný. Vše origo 17" disky. Možná to byl jen pocit, ale v každém případě mě ze všech těch aut šel volant nejlehčeji. A vzpomínám si, že když jsem ho poprvé u majitele projížděl, tak zvyklý na klasický servo posilovač, byly účinek elektrického posilovače a strmost řízení až nepříjemné. Ale vše je o zvyku a dnes když usednu do staršího Civica co máme doma, tak je to přesně naopak. Připadám si že si ukroutím ruce, než to zatočí.
bývalý majitel
Rozdil muze byt treba na podvozku nebo na kolech, ale tezko se bude menit strmost rizeni. Si u tech jinych aut vyzkousej, kolikrat otocis volantem mezi krajnima polohama.
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007
S tou strmosti rizeni to bude v C8G zalezet kus od kusu a i podle najezdu km. Jel jsem s nekolika ufony s najezdem nad 150 tkm a vsechny mely rizeni jaksi jine, mozna min strme nez mam na svem pri 65 tkm. A mezi temi ostatnimi byly take lepsi a horsi. Tenkrat jsem si toho vsiml a tak jsme to na velkem place zkouseli. No nejvetsi masakr je sednout pak do jineho auta, treba muj druhy Civic 6G, to by si clovek ruce ukroutil. A jak se mi s nim drive krasne jezdilo..
bývalý majitel
Nevim jak s tou strmosti rizeni, skoro bych si tipnul ze na tom 1.8 bude s type-r hodne podobne. A co se tyce ne/pretacivosti, tak je to IMHO obracene. 1.8 je vice neutralni a v urcitych chvilich mirne pretaciva, kdezto type-r je vyrazne nedotacivy. Aspon tak jsem to odsledoval pri nekolika testech type-r a take po upgradu 1.8 na type-r podvozek.
bývalý majitel
Ty auta nema vubec smysl srovnavat kazde je nekde uplne jinde, mel jsem 1.8 5D, ted mam CTR, v icdti jsem jel take
a ty auta jsou uplne jinde jak co pouzitim tak tim jak jedou a co vsechno vam daji nebo nedaji.
Moje zkusenosti z CTR oproti "obycejnemu" 5D s 1.8:
U CTR se mi zda ze ma jeste strmejsi rizeni nez klasicke 5D
Razeni jak u nafty tak u benzinu bylo skoro shodne, skoro stejne drahy i reakce u CTR jsou drahy kratsi a razeni je jeste presnejsi
Dvere, CTR ma pouze 3dvere, od toho si odvodte plusy a minusy
OEM naladene CTR se mi zda hodne neutralni velmi malo nedotacive v nekterych situacich bych rekl ze az lehce pretacive, 5D bylo nedotacive pomerne vice a mimo toho ze ma hrozne tvrdy podvozek tak jeste houpe jak lodicka.
Sedacky, CTR ma anatomy bez pameti ktere perfektni podrzi v zatackach, da se na ne docela dobre zvyknout ale na dovolenou do chorvatska bych v nich asi nejel, nemaji vyhrev a diky tomu ze nemaji ani pamet se pokazde po sklopeni rozhodi pozice. 5D muze mit sesle s vyhrevem ve veprikovi.
Podle me to jsou proste uplne odlisna auta i kdyz si muzou byt podobna, asi bych volil tak ze pokud budu jezdit hodne a sam, chci mensi auto ktere se da vsude zaparkovat ma rozumnou spotrebu a zaroven kralovskou vybavu vzal bych icdti v execu, pokud bych mel vozit rodinu nebo jezdit vic po dalnici radsi bych koupil accorda.
pokud bych mel jezdit jen mesto/okrsky, neresil bych spotrebu a chtel bych se vyradit tak CTR
Jeste k tomu dodam ze ty auta jsou jinde i cenove, pekne naftove ufo se da sehnat uz kolem 200k czk, pekne nebourane CTR s rozumnyma km pod 300 asi ne.