Type R nebo 2,2 ictdi s chipem?

Zdravím Co myslíte kolega zvažuje o koupi 8g a zvažuje o CTR nebo o 2.2 i-ctdi s ostrým chipem co pojede lépe díky za názor nebo jestli už to máte odzkoušene?Směju se

Vložil kubicek, 5. Srpen 2015 - 21:22
 

kubicek
příspěvků: 9
5D 2.2 Sport
mám od: 28.12. 2013
v provozu od: 28.12. 2013

Tak na okruhu jsme nebyli ale Type R se opravdu moc neukazala Směju se)))uzivateli Vti17 na jistem klubu jede ta čmuchta naftová hooodně dobře:-)))))zdar a sílu všem tajparum Palce nahoru

--
14. Srpen 2015 - 22:54
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

mortein75 napsal:
Stačí jen pozorně číst.

mortein75 napsal:
S tou strmosti rizeni to bude v C8G zalezet kus od kusu a i podle najezdu km.

Tak ti nevim, mozna bychom meli zkusit nejaky jiny jazyk Směju se

--
13. Srpen 2015 - 8:17
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

jc napsal:
mortein75 napsal:
mě ze všech těch aut šel volant nejlehčeji

Jak to souvisi se strmosti? Pletes veci dohromady. Rozdil v rizeni je prece zrejmy i po vymene pneu letni-zimni ve stejnych rozmerech na stejnem aute. Ale strmost zustava stejna.

Asi to bude tím, že já se bavím o dvou věcech naráz. Stačí jen pozorně číst. Rozdíl v ovládací síle na volant jsem zmínil jen jako něco navíc, čeho jsme si klukama při porovnávání našich aut všimli. A pokud jde volant lehčeji, tak při malých rychlostech auto zatáčí z pohledu řidiče snáz. Proto jsem psal o pocitu z rychlejšího zatáčení. Ale je jasné, že strmost řízení bude vždy závislá na převodovém poměru převodky řízení a tu maj naše auta stejnou.

--
12. Srpen 2015 - 21:47
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

mortein75 napsal:
mě ze všech těch aut šel volant nejlehčeji

Jak to souvisi se strmosti? Pletes veci dohromady. Rozdil v rizeni je prece zrejmy i po vymene pneu letni-zimni ve stejnych rozmerech na stejnem aute. Ale strmost zustava stejna.

--
12. Srpen 2015 - 18:35
tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel
--
12. Srpen 2015 - 16:39
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

Rozměr pneu byl stejný. Vše origo 17" disky. Možná to byl jen pocit, ale v každém případě mě ze všech těch aut šel volant nejlehčeji. A vzpomínám si, že když jsem ho poprvé u majitele projížděl, tak zvyklý na klasický servo posilovač, byly účinek elektrického posilovače a strmost řízení až nepříjemné. Ale vše je o zvyku a dnes když usednu do staršího Civica co máme doma, tak je to přesně naopak. Připadám si že si ukroutím ruce, než to zatočí. Smích

--
12. Srpen 2015 - 15:40
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Rozdil muze byt treba na podvozku nebo na kolech, ale tezko se bude menit strmost rizeni. Si u tech jinych aut vyzkousej, kolikrat otocis volantem mezi krajnima polohama.

--
12. Srpen 2015 - 11:18
mortein75
Obrázek uživatele mortein75
příspěvků: 479
5D 1.8 Executive
mám od: 29.10. 2014
v provozu od: 20.8. 2007

S tou strmosti rizeni to bude v C8G zalezet kus od kusu a i podle najezdu km. Jel jsem s nekolika ufony s najezdem nad 150 tkm a vsechny mely rizeni jaksi jine, mozna min strme nez mam na svem pri 65 tkm. A mezi temi ostatnimi byly take lepsi a horsi. Tenkrat jsem si toho vsiml a tak jsme to na velkem place zkouseli. No nejvetsi masakr je sednout pak do jineho auta, treba muj druhy Civic 6G, to by si clovek ruce ukroutil. A jak se mi s nim drive krasne jezdilo..

--
12. Srpen 2015 - 11:01
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Nevim jak s tou strmosti rizeni, skoro bych si tipnul ze na tom 1.8 bude s type-r hodne podobne. A co se tyce ne/pretacivosti, tak je to IMHO obracene. 1.8 je vice neutralni a v urcitych chvilich mirne pretaciva, kdezto type-r je vyrazne nedotacivy. Aspon tak jsem to odsledoval pri nekolika testech type-r a take po upgradu 1.8 na type-r podvozek.

--
12. Srpen 2015 - 9:18
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Ty auta nema vubec smysl srovnavat kazde je nekde uplne jinde, mel jsem 1.8 5D, ted mam CTR, v icdti jsem jel take
a ty auta jsou uplne jinde jak co pouzitim tak tim jak jedou a co vsechno vam daji nebo nedaji.

Moje zkusenosti z CTR oproti "obycejnemu" 5D s 1.8:

U CTR se mi zda ze ma jeste strmejsi rizeni nez klasicke 5D

Razeni jak u nafty tak u benzinu bylo skoro shodne, skoro stejne drahy i reakce u CTR jsou drahy kratsi a razeni je jeste presnejsi

Dvere, CTR ma pouze 3dvere, od toho si odvodte plusy a minusy

OEM naladene CTR se mi zda hodne neutralni velmi malo nedotacive v nekterych situacich bych rekl ze az lehce pretacive, 5D bylo nedotacive pomerne vice a mimo toho ze ma hrozne tvrdy podvozek tak jeste houpe jak lodicka.

Sedacky, CTR ma anatomy bez pameti ktere perfektni podrzi v zatackach, da se na ne docela dobre zvyknout ale na dovolenou do chorvatska bych v nich asi nejel, nemaji vyhrev a diky tomu ze nemaji ani pamet se pokazde po sklopeni rozhodi pozice. 5D muze mit sesle s vyhrevem ve veprikovi.

Podle me to jsou proste uplne odlisna auta i kdyz si muzou byt podobna, asi bych volil tak ze pokud budu jezdit hodne a sam, chci mensi auto ktere se da vsude zaparkovat ma rozumnou spotrebu a zaroven kralovskou vybavu vzal bych icdti v execu, pokud bych mel vozit rodinu nebo jezdit vic po dalnici radsi bych koupil accorda.

pokud bych mel jezdit jen mesto/okrsky, neresil bych spotrebu a chtel bych se vyradit tak CTR

Jeste k tomu dodam ze ty auta jsou jinde i cenove, pekne naftove ufo se da sehnat uz kolem 200k czk, pekne nebourane CTR s rozumnyma km pod 300 asi ne.

--
11. Srpen 2015 - 15:50

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".