Hledat |
Spotřeba 2,0 (FN2, CTR 8G)Zakladam konkurencni tema pro majitele nejvykonnejsi varianty UFOna. A ne ze sem nekdo napisete ze jezdite se spotrebou blizici se te oficialne udavane hodnote 9,1 l. , to by vam patrilo to auto sebrat Asi nas sem bude prispivat malo, tak se klidne rozepiste, i mirny je vitany Vložil Bully, 14. Prosinec 2011 - 18:41
|
3D 2.0
mám od: 7.5. 2016
v provozu od: 1.8. 2008
Po 6000 km mám průměrnou spotřebu 9.7, převážně jezdím po Brně. Naštěstí mimo kolony, tak jde jezdit těch 20kiláčků nad povolenou rychlostí
Nejmíň se mi povedlo 8.9, to jsem jel po okreskách a dálnici (spousta zúžení, takže taková eco jízda ) s 3 osobama v autě. Je pravda, že jsem tomu moc nedával na okreskách, abych nevytřásl z osoby vzadu duši
Poslední dobou jsem si tu jízdu začal víc užívat a spotřeba je kolem 10.2-10.5 a né 9.4-9.6
A co se týče dálnice.. tam mám taky kolem těch 9.8 - 10 +- člověk těch 130 jet nemůže protože jízda v pravým pruhu se nedá (alespoň Praha - Brno dálnice). Tam jsem jednou jel doprava asi v nejhorším úseku a tak jsem se zhrozil jak to začlo skákat, že jsem okamžitě šel zpátky do levýho pruhu. Vím, že to má tvrdej podvozek a 19" tomu taky moc nepomáhají.. ale to byl opravdu extrém
3D 2.0 Plus
mám od: 8.3. 2014
v provozu od: 17.2. 2010
Jak to delate...
Kazdy vikend jezdim asi 60km, z toho cca 40km je po dalnici, zbytek Praha/okreska, dlouhodobe je z toho 10.8-11 litru...
3D 2.0
mám od: 10.6. 2016
v provozu od: 8.8. 2010
Po 7tis/km z 80%po Praze 9,7l...takže celkem pohoda
bývalý majitel
Praha - Spis - Praha, prevazne dalnice 130kou, okresky podle provozu - 1200km a 8,4l dle PP. Jsem velmi mile prekvapen.
bývalý majitel
Padam : přesně jak píšeš ty bíle tečky jsou hrozné.Udělám to jako ty .
příspěvků: 1893
bývalý majitel
Bari: bude klid, mám najeto už 147tis. km a fólie je naprosto v pohodě, kromě asi dvou ťupek, které ale musely být od hodně velkých kamenů.
Jinak co se týká barvy tak mi přijde, že na to červená trpí nejvíc, ono ten bílý plnič tomu moc nepomůže. Pokud máš šikovného lakýrníka tak může být alternativním řešením červený plnič a nad ním červený lak. Obecně nově nalakovaný díl bude mít vyšší vrstvu laku než z prvovýroby, kde to stříká robot a případné ťupky s červeným plničem nebudou vidět na víc jak 10cm. Fólie není totiž tak lesklá jako lak a "leštičům" byt to mohlo esteticky vadit.
bývalý majitel
Přesně mám to stejný.Pobité mám hlavně blatníky někde mám pěkný krátery . Lak je naprd.V hondě už jsem se předběžně dohodl na přelakování blatníkú a kapoty.A pak nechám na to dát tu ochranou folii jak píše Padam a snad bude klid.
příspěvků: 1893
bývalý majitel
tomahawk: přelakovat kapotu, potáhnout ochrannou fólií, třeba zde: http://www.autostudio.cz/cz/m/stoneprotect/
Já jsem měl kapotu po 20.000km taky naprosto poďobanou, od té doby mám klid.
bývalý majitel
Tak ta karbonova kapota bude spis tuning/styling nez resenim stop od kaminku (ale bude paradni!), ale jako druhotnou funkci to takovou mit muze. Honda ma obecne neprilis kvalitni lak, navic C8G svym tvarem predni casti vozu dost temhle stopam napomaha. CTR si potom vubec kupuji spis ti co jezdi radi dost rychle a ve vysokych rychlostech takova pecka od sterku napacha skodu mnohem vetsi nez u predpisove jizdy.
Kapotu mam taky celkem dobitou (ale i naraznik a blatniky + vymenena mlhovka), zatim to necham takhle, casem to necham prelepit nejakou ochrannou folii, at uz cirou nebo mozna cernou.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
3D 2.0 Sport
mám od: 17.4. 2010
v provozu od: 20.10. 2011
To je u všech 8g stejné já jsem to vyřešil koupí karbonové kapoty