příspěvků: 21 3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Oživujem túto tému. Riešil niekto vôlu v riadení + inštaláciu tohto?
--
18. Duben 2020 - 6:55
zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel
prakticky to co kouka ven, ja mam radicku oproti serii urcite niz, ale ja to nedelal, takhle jsem to uz pred Xlety koupil. Ale je tak o 2cm niz nez serie. Soudim ze jen nekdo vytocil delsi zavit a vrsek riznul, ale vic jsem to nestudoval
příspěvků: 58 3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Urcite nad tym rozmyslali inzinieri avsak 6ka ma byt prave taka ze pridem na dialnicu dam 130 sup 6ks a otazcky prask dole a vyborna spotreba. Teda to je moj nazor a bohuzial to co pisal @zitnyp je kruta realita emysie su svina to by to auto muselo mat inak postavenu aj 5ku a myslim ze to uz by bolo vela.
zitnyp napsal:
zalezi ceho chces dosahnout, teoreticky mas moznost i hodit niz tu radicku, cimz se drahy zkrati. Bude to sice narocnejsi na ruce (bude mensi paka), ale reseni to muze byt.
Dosiahnut chcem len kradsie drahy. Mal som to raz otvorene a vcelku si neviem dobre predstavit ako mam dat nizsie. Mozno si to len zle pamatam ale myslim ze vyskusam to co pisal @jardabar.
dráhy kratší, ale chod samozřejmě tužší .. stále žádný zázrak
zalezi ceho chces dosahnout, teoreticky mas moznost i hodit niz tu radicku, cimz se drahy zkrati. Bude to sice narocnejsi na ruce (bude mensi paka), ale reseni to muze byt.
urcite premysleli, ale ono dost veci je o emisich a pak takovy auto pri 90-100 bude muset na 5ku a emise budou vyssi. To je dost casto celej problem. Ono tech "kurvitek" emisnich je v motoru dost. U nasi R18ky to neni tak hrozny, ale u wankelu aby to splnilo emise toho je dost...
PS: tohle sem ale nepatri, takze si najdete bud vlastni vlakno, nebo pokud neni, tak si ho na to zalozte, ale tady resi zkraceni drah razeni
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
niio napsal:
skusal niekto riesit dlhsiu 6tku? aby pri 130 tocilo 3000 ? osobne jazdim 145 tacho, co je v norme, aby ma nenamerali ale motor sa okolo 4tis zacina dost ozyvat...
No já nevím, myslíš že nad tím inženýři z Japonska nějakou dobu nepřemýšleli, jak má být ta šestka optimálně dlouhá? Abys pak nemusel na dálnici už v mírném kopci podřazovat.
--
6. Květen 2015 - 10:18
ths
příspěvků: 58 3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
niio napsal:
skusal niekto riesit dlhsiu 6tku? aby pri 130 tocilo 3000 ? osobne jazdim 145 tacho, co je v norme, aby ma nenamerali ale motor sa okolo 4tis zacina dost ozyvat...
Nemam s tymto skusenost ale skus napisat na ceskom honda klube chalanovy s nickom "streedkid" on robi prevodovky a vyzna sa. Mne robil repas a skratenie na ITR a prevodovka po jeho zasahu bola 100%
--
6. Květen 2015 - 9:24
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel
skusal niekto riesit dlhsiu 6tku? aby pri 130 tocilo 3000 ? osobne jazdim 145 tacho, co je v norme, aby ma nenamerali ale motor sa okolo 4tis zacina dost ozyvat...
--
6. Květen 2015 - 9:01
JardaBar
příspěvků: 160 3D 2.0 Plus
mám od: 1.10. 2014
v provozu od: 28.5. 2007
3D 1.8 Sport
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 15.5. 2019
Oživujem túto tému. Riešil niekto vôlu v riadení + inštaláciu tohto?
příspěvků: 2249
bývalý majitel
prakticky to co kouka ven, ja mam radicku oproti serii urcite niz, ale ja to nedelal, takhle jsem to uz pred Xlety koupil. Ale je tak o 2cm niz nez serie. Soudim ze jen nekdo vytocil delsi zavit a vrsek riznul, ale vic jsem to nestudoval
Petr Žitný - LinkedIn
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Urcite nad tym rozmyslali inzinieri avsak 6ka ma byt prave taka ze pridem na dialnicu dam 130 sup 6ks a otazcky prask dole a vyborna spotreba. Teda to je moj nazor a bohuzial to co pisal @zitnyp je kruta realita emysie su svina to by to auto muselo mat inak postavenu aj 5ku a myslim ze to uz by bolo vela.
Dosiahnut chcem len kradsie drahy. Mal som to raz otvorene a vcelku si neviem dobre predstavit ako mam dat nizsie. Mozno si to len zle pamatam ale myslim ze vyskusam to co pisal @jardabar.
příspěvků: 2249
bývalý majitel
zalezi ceho chces dosahnout, teoreticky mas moznost i hodit niz tu radicku, cimz se drahy zkrati. Bude to sice narocnejsi na ruce (bude mensi paka), ale reseni to muze byt.
Petr Žitný - LinkedIn
příspěvků: 2249
bývalý majitel
urcite premysleli, ale ono dost veci je o emisich a pak takovy auto pri 90-100 bude muset na 5ku a emise budou vyssi. To je dost casto celej problem. Ono tech "kurvitek" emisnich je v motoru dost. U nasi R18ky to neni tak hrozny, ale u wankelu aby to splnilo emise toho je dost...
PS: tohle sem ale nepatri, takze si najdete bud vlastni vlakno, nebo pokud neni, tak si ho na to zalozte, ale tady resi zkraceni drah razeni
Petr Žitný - LinkedIn
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
No já nevím, myslíš že nad tím inženýři z Japonska nějakou dobu nepřemýšleli, jak má být ta šestka optimálně dlouhá? Abys pak nemusel na dálnici už v mírném kopci podřazovat.
3D 1.8 Sport
mám od: 13.3. 2015
v provozu od: 31.3. 2015
Nemam s tymto skusenost ale skus napisat na ceskom honda klube chalanovy s nickom "streedkid" on robi prevodovky a vyzna sa. Mne robil repas a skratenie na ITR a prevodovka po jeho zasahu bola 100%
bývalý majitel
skusal niekto riesit dlhsiu 6tku? aby pri 130 tocilo 3000 ? osobne jazdim 145 tacho, co je v norme, aby ma nenamerali ale motor sa okolo 4tis zacina dost ozyvat...
3D 2.0 Plus
mám od: 1.10. 2014
v provozu od: 28.5. 2007
http://www.ebay.com/itm/Honda-Civic-Type-R-2006-2011-FD2-FN2-Quick-Shift-Adapter-Short-Shifter-Turbo-/321139229740?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ac563c42c
dráhy kratší, ale chod samozřejmě tužší .. stále žádný zázrak