Hledat |
Shell V-Power Racing vs. V-Power 95 vs. N95Tankujem najčastejšie N95, sem tam V-Power 95 a posledne som skúsil plnú nádrž V-Power Racing (asi 100 oct.). Okrem navýšenia ceny za liter a pochopiteľné sebapresviedčanie, že to ide lepšie, nepociťujem žiadny rozdiel. Máte inú skúsenosť? Vložil Gonda, 13. Září 2006 - 10:43
|
bývalý majitel
Tak já když odečtu DPH, tak mě V-POWER DIESEL teď vychází na 23,95 kč(28,50), takže není co řešit.Teď testuji spotřebu a jsem zvědav jak to vyjde.Spotřeba mi šla dolů, ale to bude asi spíš zajetím než naftou.Uvidím.
HONDA CIVIK 8G 2,2iCTDi Executive ULTRA BLACK
příspěvků: 1398
bývalý majitel
Nie ;o)
Teda, chcem povedat, ze V-Power Racing vzdy pridal autu cca 50k, nezavisle na type a motore. OMV 100 cca 30k. 98-ka cca 10k. V-power 95 asi 20k. Obyc.95 -37k ))))
příspěvků: 583
5D 1.8 Sport
mám od: 11.5. 2006
Parkrat jsem zkusil V-Power 95, a zadny rozdil jsem nepostrehl. Znamy co pracuje na pumpe mi ho nedoporucuje moc brat. Nejde pry moc na odbyt a tak jim lezi nekolik tydnu v tanku a akorat chyta vodu
N95 jim totiz doplnuji obden, a V-Power jednou mesicne... Mozna to je v Praze jine
5D 1.8 Comfort
mám od: 12.6. 2006
Na srazu u hotelu OREA SANTON v Brně jsme probírali toto téma (Vlad, Koly, jc) a obecný závěr byl, že je to vše o subjektivním pocitu, objektivně lepší zdokladované výsledky neexistují. Objektivně je více oktanový benzín akorát dražší!
e_czech@volny.cz - Honda CIVIC 8G 1.8 Comfort (od 12. 06. 2006)
5D 1.8 Sport
mám od: 6.10. 2006
V-power racing som neskusal, lebo do 1,5VTEC co mam to je plytvanie. Ale uz cez 2 roky lejem do mojho civika 6G V-power ONLY az na pripady ze som bol nuteny z nedostatku SHELL pumpy v okoli natankovai iny znackovejsi benzin. A jedine co viem je, ze motor ide hladsie, a trochu lepsie taha v nizsich otrackach. Ale hlavne ide o taky hladsi pocit .... A pri spotrebe 6,5l/100km to ze platim o 1,80SKK na liter viac ani neni nejake rozhadzovanie
tuzobne ocakavam moje UFO ....