Rachtání pri zataceni

Mam problém,nemyslím to "klasicke" cvaknuti od predni nápravy co nas tady obcas trápí, ale muj problém je, ze za studena při větším rejdu začne něco rachtat,jako u zavodaka diferaky. Nesetkal se s tim nekdo? Rizeni nebo dif?

Vložil Ronin, 4. Březen 2018 - 21:38
 

StB
Obrázek uživatele StB
příspěvků: 63
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006

Ahoj, napadá mě pokut to není jednoznačně slyšet z které strany to jde, tak sundej kolo a mrkni na manžetu kloubu. Pokut se zavčas nepodchytí její poškození, tak se kloub odporoučí do věčných lovišť.

--
20. Říjen 2020 - 21:29
Keomatepo
příspěvků: 294
náhodný návštěvník

Ahojte, pri rozbehu s vytocenym volantom mi lupka od prednej napravy. Pri odbacani do lavej strany, je to vyraznejsie ako do pravej.

Viete mi poradit, ako sa da spolahlivo identifikovat, ktory homokynetak je potrebne vymenit?

Dakujem

Spritmonitor.de

--
19. Říjen 2020 - 23:35
Andy
Obrázek uživatele Andy
příspěvků: 1
5D 1.8 Comfort
mám od: 29.6. 2017
v provozu od: 1.10. 2009

Zdravím, tak isto mi to rachta ked idem v zákrute a v servise mi to určili na ľavý vnútorný kĺb. Chcel by som vymenit rovno celú poolos nech mám pokoj. Chcem sa spýtať či táto pasuje a či máte s ňou nejaké skúsenosti.
https://m.autodoc.cz/gsp/9285539

--
14. Září 2019 - 8:19
pilot
příspěvků: 575
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010

jen pro info, snad to není tolik Offtopic ; u civicu si odpadnutí kola neumím představit; na Š136R mi odpadlo kolo celkem 3x (slov třikrát..), m.j.7.1.2001 do přehrady Husinec. Naštěstí bylo hodně pod nulou a silný led, takže jsem kolo (i s bubnem..) zachránil. Tam se jednalo o primitivní příčinu - poškození několikahranu na hřídeli u unašeče, a následkem vzniklé vůle povolení centrální matice (bohužel na levém kole nebyl otočený/levý závit = měli se poučit u středu s pedály na bicyklech..). Pochopitelně, že o té vůli jsem tehdy věděl, leč spoléhal na to, že dojedu. No nedojel Andílek . Ale ten pohled na to kolo s bubnem řitící se ze stráně ještě než jsem zjisil, že je voda zamrzlá, a pak ty odskoky až na přehradní hráz a zase zpátky.. no comment 666

--
26. Březen 2018 - 18:09
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

len som pisal, co som pocul....a pocul som od mechanikov, co vyrastali na skodovkach, takze zrejme odtial tie povery o odpadnutom kolese Mrk

--
25. Březen 2018 - 22:13
StB
Obrázek uživatele StB
příspěvků: 63
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006

niio: Proč by padalo kolo po závadě na homo kloubu? Poloosa slouží pouze k pohonu kola a samotné kolo upadne při vylomení kloubu ramene, uchycení tlumiče, kloubu řízení, nebo po fatálním rozkladu ložiska. Prostě kolo drží těhlice na kloubech. Jó Škoda 120, to byla jiná, tam po prasknutí zadní poloosy kolo upadlo. Stejně tak se poloosa nezatlačí do převodovky, protože tam jsou kameny pomocí kterých se vyrovnává výkyv kola a ty jsou na druhé straně osy než je HK.

--
23. Březen 2018 - 17:10
Ronin
příspěvků: 50
5D 1.8 Executive
mám od: 4.7. 2013
v provozu od: 10.10. 2006

Tak pry venkovní kloub, cena cca 3,5tis.kc,tak asi chvili pockam kdyz to dela jen v zime...a do toho mrkajci xenon, pry zarovka

--
13. Březen 2018 - 18:58
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

ignorovanie: bud odpadne koleso, alebo bude poloos zatlacena do prevodovky. ja som s tym nejakych 10-15tis najazdil,kym to uz rachotalo uplne neznesitelne na kazdom kruhaci a pri kazdom zatacani

--
8. Březen 2018 - 15:42
optimas
příspěvků: 317
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011

Kolegovi taky rachtal ale na Mazdě a taky se mě ptal jak dlouho to vydrží. Říkám 1hod. 1 den 1 týden měsíc rok a prd za 14 dní mu upadlo kolo.
Někdy stačí doplnit mazivo do kloubu a vydrží dál. Možná už je vyschlej a potřebuje namazat teda pokud rachtá jen občas. Pomud často užje ko

--
6. Březen 2018 - 21:56
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

ruzny, vetsinou to jsou vnejsi homoklouby, menil jsem u sebe levej na 180tkm +- a oba dva na kamaradove ufu, asi 120tkm. V realu to nic moc rozbit nemuze. Realne vybracema asi hrozi mozne poskozeni druheho kloubu (vnitrniho - ten je drazsi), pripadne lozisek nebo pripadne gufera v prevodovce. Gufero neni draha zalezitost, loziska jsem KO snad jeste na Civicoj nevidel, ale ja nejsem automechanik Mrk

PS: co by me stvalo nejvic, ze nevis poradne dne ani hodiny kdy se ti rozleti a pak cekas na odtah

1.8 5D467672.pngTypeR895360.png

--
6. Březen 2018 - 20:49

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".