Hledat |
Rachtání pri zataceniMam problém,nemyslím to "klasicke" cvaknuti od predni nápravy co nas tady obcas trápí, ale muj problém je, ze za studena při větším rejdu začne něco rachtat,jako u zavodaka diferaky. Nesetkal se s tim nekdo? Rizeni nebo dif? Vložil Ronin, 4. Březen 2018 - 21:38
|
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
Ahoj, napadá mě pokut to není jednoznačně slyšet z které strany to jde, tak sundej kolo a mrkni na manžetu kloubu. Pokut se zavčas nepodchytí její poškození, tak se kloub odporoučí do věčných lovišť.
náhodný návštěvník
Ahojte, pri rozbehu s vytocenym volantom mi lupka od prednej napravy. Pri odbacani do lavej strany, je to vyraznejsie ako do pravej.
Viete mi poradit, ako sa da spolahlivo identifikovat, ktory homokynetak je potrebne vymenit?
Dakujem
5D 1.8 Comfort
mám od: 29.6. 2017
v provozu od: 1.10. 2009
Zdravím, tak isto mi to rachta ked idem v zákrute a v servise mi to určili na ľavý vnútorný kĺb. Chcel by som vymenit rovno celú poolos nech mám pokoj. Chcem sa spýtať či táto pasuje a či máte s ňou nejaké skúsenosti.
https://m.autodoc.cz/gsp/9285539
5D 1.8 GT
mám od: 11.1. 2019
v provozu od: 26.7. 2010
jen pro info, snad to není tolik ; u civicu si odpadnutí kola neumím představit; na Š136R mi odpadlo kolo celkem 3x (slov třikrát..), m.j.7.1.2001 do přehrady Husinec. Naštěstí bylo hodně pod nulou a silný led, takže jsem kolo (i s bubnem..) zachránil. Tam se jednalo o primitivní příčinu - poškození několikahranu na hřídeli u unašeče, a následkem vzniklé vůle povolení centrální matice (bohužel na levém kole nebyl otočený/levý závit = měli se poučit u středu s pedály na bicyklech..). Pochopitelně, že o té vůli jsem tehdy věděl, leč spoléhal na to, že dojedu. No nedojel . Ale ten pohled na to kolo s bubnem řitící se ze stráně ještě než jsem zjisil, že je voda zamrzlá, a pak ty odskoky až na přehradní hráz a zase zpátky.. no comment
bývalý majitel
len som pisal, co som pocul....a pocul som od mechanikov, co vyrastali na skodovkach, takze zrejme odtial tie povery o odpadnutom kolese
5D 2.2 Executive
mám od: 20.12. 2014
v provozu od: 20.12. 2006
niio: Proč by padalo kolo po závadě na homo kloubu? Poloosa slouží pouze k pohonu kola a samotné kolo upadne při vylomení kloubu ramene, uchycení tlumiče, kloubu řízení, nebo po fatálním rozkladu ložiska. Prostě kolo drží těhlice na kloubech. Jó Škoda 120, to byla jiná, tam po prasknutí zadní poloosy kolo upadlo. Stejně tak se poloosa nezatlačí do převodovky, protože tam jsou kameny pomocí kterých se vyrovnává výkyv kola a ty jsou na druhé straně osy než je HK.
5D 1.8 Executive
mám od: 4.7. 2013
v provozu od: 10.10. 2006
Tak pry venkovní kloub, cena cca 3,5tis.kc,tak asi chvili pockam kdyz to dela jen v zime...a do toho mrkajci xenon, pry zarovka
bývalý majitel
ignorovanie: bud odpadne koleso, alebo bude poloos zatlacena do prevodovky. ja som s tym nejakych 10-15tis najazdil,kym to uz rachotalo uplne neznesitelne na kazdom kruhaci a pri kazdom zatacani
5D 1.8 GT
mám od: 7.9. 2017
v provozu od: 8.9. 2011
Kolegovi taky rachtal ale na Mazdě a taky se mě ptal jak dlouho to vydrží. Říkám 1hod. 1 den 1 týden měsíc rok a prd za 14 dní mu upadlo kolo.
Někdy stačí doplnit mazivo do kloubu a vydrží dál. Možná už je vyschlej a potřebuje namazat teda pokud rachtá jen občas. Pomud často užje ko
příspěvků: 2249
bývalý majitel
ruzny, vetsinou to jsou vnejsi homoklouby, menil jsem u sebe levej na 180tkm +- a oba dva na kamaradove ufu, asi 120tkm. V realu to nic moc rozbit nemuze. Realne vybracema asi hrozi mozne poskozeni druheho kloubu (vnitrniho - ten je drazsi), pripadne lozisek nebo pripadne gufera v prevodovce. Gufero neni draha zalezitost, loziska jsem KO snad jeste na Civicoj nevidel, ale ja nejsem automechanik
PS: co by me stvalo nejvic, ze nevis poradne dne ani hodiny kdy se ti rozleti a pak cekas na odtah
1.8 5DTypeR