Problem so startovanim.

Ahojte. Prosim o radu! Mam Civica 2,2i-CTDI a zacal problem so startovanim v "medzi-teplote" motora t.j. v rozmedzi cca 25-45 st. Celzia (sledovane cez OBDII a android app. Torque.) Velmi tazke starty s nastartovanim, alebo absolutne bez nastartovania Nechápu . Za studena startovanie vsetko OK, motor nad cca 50 st.C. startovanie vsetko OK! Nikto mi nevie poradit, v servise hadaju co by to mohlo byt. Precistili sitko v nadrzi pod stredovym panelom, vymena palivoveho filtra (bol som pri tom). Diagnostika... bez chyby. Nafta Shell V power Diesel. Uz neviem kde sa mam obratit. za akekolvek rady dakujem!! majte sa.

Vložil MirecKE, 10. Duben 2013 - 9:25
 

Shafo
Obrázek uživatele Shafo
příspěvků: 14
bývalý majitel

Ahojte, idem ozivit tuto temu.
Stala sa mi taka vec ze po 4 tyzdnovom stani auta som sa chcel niekam pohnut. Auto nastartovalo bez problem a po zaradeni jednotky som sa pohol par metrov kym prislo na preradenie na dvojku a nasledne mi auto zdochlo. Odvtedy sa mi nepodarilo auto uz znova nastartovat. Je to diesel bez DPF filtra, baterka je stara 2-3 roky a mam najazdenich uz nieco cez 200 000km bez ziadnych problemov. Pri opetovnom pokuse o nastartovanie auto nevypisuje ziadnu chybu, mam tak dojazd 66km tak som aj skusil doliat cca 5 litrov nafty no ani potom ziadna zmena. Starter toci, poistky som skontroloval.
Chalani poradte kde by mohla byt chaba. Za kazdy nazor a radu som vopred vdacny.

--
5. Říjen 2019 - 19:17
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

inac co mam skusenost, tak ak starter dokaze roztocit motor a aj napriek tomu nechce naskocit, tak problem nebude v baterke, ta je OK. Nakolko zo vsetkeho mozneho v aute ma prave roztacanie motora starterom zdaleka najvacsiu spotrebu energie. Ak uz je baterka natolko slaba, ze nedokaze pretocit motor, tak stale dokaze ta baterka dodavat dostatok energie (ak sa odpoji uplne alternator), aby bolo auto schopne prejst este 10km na tento "elektropohon". Tolko zazitky zo stareho auta s chybnym altikom...

--
30. Říjen 2013 - 16:13
MirecKE
příspěvků: 24
5D 2.2 Sport
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 26.11. 2010

Caute. Tak problem vyrieseny, co som velmi stastny Hlasitě se směju ! Zistene, ze v "medzi teplote" som stracal pri starte tlak! Zistene az hlbsou a detailnou diagnozou celeho systemu. Vymena vadnych a hlavne nastastie vymenitelnych casti vysokotlakoveho cerpadla + nejaky ventil. Ked uz sa to robilo ... dal som uz premerat aj vstr. trysky ... mali pokles t.j. prepad, nie velky ale bol. takze vymena Brečím . Cena nakoniec pekna palka! ale co uz nebolo inej moznosti. aj ked mozno trysky som nemusel menit .... nevadi. To vsetko zevraj zlou a nekvalitnou naftou... co k tomu dodat?! teraz este lepsia spotreba a to nikdy nejazdim v nizkych otackach kvoly malej spotrebe. su aj horsie poruchy na Common rail-och ale toto ma u Hondy dost sklamalo. V kazdom pripade dakujem cloveku kt. na to prisiel a vyriesil perfektne. A vsetci ostany drzte sa. cau.

--
30. Říjen 2013 - 9:19
Goku_SSJ4
Obrázek uživatele Goku_SSJ4
příspěvků: 544
bývalý majitel

Nieco nove? Verim, ze tento pribeh ma stastny koniec Směju se .

--
24. Říjen 2013 - 17:40
MirecKE
příspěvků: 24
5D 2.2 Sport
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 26.11. 2010

Diky! snad sa podari. Inac ak by niekto mal este nejaku radu alebo nazor tak kludne piste Mrk . Kazda rada a nazor pomoze! zatial... Hlasitě se směju

--
11. Duben 2013 - 19:49
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Tak držím palce, ať závadu odhalí.
Nezapomeň se tady pak pochlubit, jak to dopadlo Mrk

--
11. Duben 2013 - 18:26
MirecKE
příspěvků: 24
5D 2.2 Sport
mám od: 26.11. 2010
v provozu od: 26.11. 2010

taaak... dnes som sa presvedcil, ze co clovek alebo servisak to nazor na moj problem. najprv bolo, ze zhavice bud funguju alebo nie, takze u mna to nemoze byt ono. potom, ze asi mozu byt niektore z nich uz slabsie Tak to mrkám dobre no.... neskor som sa dostal k Bosch odbornikovi v KE a ten ako prvy zo vsetkych ludi vedel o akom probleme rozpravam. nedavno ze mal diesel Civic a ze ten mal problem s riadiacou jednotkou a to mu trvalo pol roka kym zistil o co presne ide, nic blisie som nestihol zistit. takze mam tam nechat auto na 1-2 dni a zmeraju kde je problem. takze uvidime. inac najhorsie je ked pri popise problemu na vas vsetci cumia ako.... To mi spadla čelist! Tak zatial majte sa.

--
11. Duben 2013 - 17:30
Ukrutnik
příspěvků: 227
bývalý majitel

Nebude to skor tym ze pri uplne studenom motore zhavi dlhsie, takze aj pri slabych zhavicoch to staci ?

--
10. Duben 2013 - 22:20
Petr78
Obrázek uživatele Petr78
příspěvků: 1293
4D 1.8
mám od: 28.4. 2012
v provozu od: 27.7. 2006

Přesně tak.
Když je chladno, tak ty žhavičky můžou mít správný odpor, ale za tepla už třeba ne.
Zkusil bych je proměřit za studena a za tepla a porovnal naměřené hodnoty buď s jiným autem, které funguje bez problému (jak bylo psáni níže) anebo s hodnotama v dílenském manuálu.

--
10. Duben 2013 - 21:58
kminko
příspěvků: 20
5D 2.2 Executive
mám od: 10.6. 2009

Nemusí byť problém pri studenom štarte. Keď je motor chladný tak môžu žhaviť dobre. pri nízkej teplote motora zas nenažhavia dostatočne.

--
10. Duben 2013 - 21:46

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".