mate niekto skusenost s poznavacimi cestami po europe? takymi 2-3 tyzdnovymi? napr:
cesta autom po celom taliansku? da sa tam prespavat v stanoch, pripadne nudzovo v aute? su tam kempy s vodou a sprchami? aka je dostupnost motelov popri dialniciach?
dik.
příspěvků: 1522 5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Taky jsem absolvoval, cesta na 3 dny (nikoliv 3 týdny, jak se ptal niio). Veškeré jídlo na 3 dny sebou.
1.Výlet do Spa-Franchorchamps na den otevřených dveří pro motoristickou veřejnost. Neznalost jazyka sice neomlouvá, nicméně se nám podařilo vmísit do fronty vozidel natolik šťastně, že o podepisování registrace a značení registrovaných účastníků náramkem na ruku jsme se dozvěděli až po odjezdu z okruhu. 8)Jinak proběhlo první kolo za SC, pak 20 minut jízda po okruhu, někdo stihl 2 kola, někteří i 3, pak tu první skupinu vyhnali z dráhy a na řadu šla druhá.
2.Poté přejezd do Kerpenu kousek od hranic s Belgií, do motokárového centra bratří Schumacherů. Ralf má modré, Michael jak jinak červené hned vedle sebe. Vstupné 7€/35min.
3.Přejezd na Nürburgring, prohlídka zříceniny a města, nového okruhu a jízda na smyčce (předloni ještě cena 21€ za kolo). Nocování v autě, ale penzionů je v okolí samozřejmě dost. Toto vše se dá stihnout za první den.
4.Ráno odjezd do Itálie, plánovaná návštěva Orlího hnízda zavržena pro nedostatek času, odpoledne jsme dorazili do Královského parku v Monze. Prohlídka (starého) okruhu, hlavně teda ovál mě zajímal, mimochodem je to největší ovál na světě, vjezd autem do parku je možný za 5€. Večer ubytování v kempu kousek od zatáčky Variante Prima/Retifillo. Cena za auto (mimo sezónu, myšleno hlavně ne v období GP ) 5€, za osobu 10€/noc. Stánek s občerstvením v kempu je, ale kolik stál ten Bitburger už si nepamatuju.
5.Další den přejezd do Maranela do muzea Ferrari, cca.2 hodinky jízdy? Nevím přesně každopádně přesto že jsme zaspali tak v 11 hodin jsme byli před muzeem. Vstupné celodenní 12€.
6.Poté už jsme měli v plánu jet domů, ale vzali jsme to ještě přes Rakousko přes Östereichring/A1Ring. Dojezd za soumraku už sice v plánu nebyl, ale kdybychom ráno na Monze nezaspali, krásně by to vyšlo. Prohlídka okruhu načerno s protažením dírou v plotě zdarma. Už jsme na noc nezůstávali, pokazilo se počasí a za volantem jsme se střídali, návrat do Ostravy čtvrtý den ráno, ale na jednoho šoféra by to bylo bez přespání neúnosné.
Jinak jsem zatím jel 2 takový cesty, 1. Německo, Švýcarsko, Francie (Anecy-Aurillac-Bordeaux-Biarritz), Španělsko podél Pyrenejí, pak zpátky Francie podél pobřeží do Itálie a San Marina.
2. Itálií na Sicílii a zpátky
Spaní vždycky 2 noci v autě, 1 v hotelu pro vykoupání a dobití všemožný elektroniky. Obecně se dá říct, že (kromě liduprázdnýho Španělska) problém s nalezením pěknýho místa na spaní - všechno je na rozdíl od nás "něčí", dost často oplocený, takže spaní nakonec vždycky na nějakým odpočívadle u cesty. Jednou jsme zastavili na nějaký příjezdový cestě k "venkovským sídlům", tak na nás někdo zavolal Carabinieri, který nás přemístili na turistické parkoviště u vykopávky vprostřed města, jinak všechno v pohodě
5D 1.8 Sport
mám od: 1.4. 2011
v provozu od: 1.4. 2011
Taky jsem absolvoval, cesta na 3 dny (nikoliv 3 týdny, jak se ptal niio). Veškeré jídlo na 3 dny sebou.
1.Výlet do Spa-Franchorchamps na den otevřených dveří pro motoristickou veřejnost. Neznalost jazyka sice neomlouvá, nicméně se nám podařilo vmísit do fronty vozidel natolik šťastně, že o podepisování registrace a značení registrovaných účastníků náramkem na ruku jsme se dozvěděli až po odjezdu z okruhu. 8)Jinak proběhlo první kolo za SC, pak 20 minut jízda po okruhu, někdo stihl 2 kola, někteří i 3, pak tu první skupinu vyhnali z dráhy a na řadu šla druhá.
2.Poté přejezd do Kerpenu kousek od hranic s Belgií, do motokárového centra bratří Schumacherů. Ralf má modré, Michael jak jinak červené hned vedle sebe. Vstupné 7€/35min.
3.Přejezd na Nürburgring, prohlídka zříceniny a města, nového okruhu a jízda na smyčce (předloni ještě cena 21€ za kolo). Nocování v autě, ale penzionů je v okolí samozřejmě dost. Toto vše se dá stihnout za první den.
4.Ráno odjezd do Itálie, plánovaná návštěva Orlího hnízda zavržena pro nedostatek času, odpoledne jsme dorazili do Královského parku v Monze. Prohlídka (starého) okruhu, hlavně teda ovál mě zajímal, mimochodem je to největší ovál na světě, vjezd autem do parku je možný za 5€. Večer ubytování v kempu kousek od zatáčky Variante Prima/Retifillo. Cena za auto (mimo sezónu, myšleno hlavně ne v období GP ) 5€, za osobu 10€/noc. Stánek s občerstvením v kempu je, ale kolik stál ten Bitburger už si nepamatuju.
5.Další den přejezd do Maranela do muzea Ferrari, cca.2 hodinky jízdy? Nevím přesně každopádně přesto že jsme zaspali tak v 11 hodin jsme byli před muzeem. Vstupné celodenní 12€.
6.Poté už jsme měli v plánu jet domů, ale vzali jsme to ještě přes Rakousko přes Östereichring/A1Ring. Dojezd za soumraku už sice v plánu nebyl, ale kdybychom ráno na Monze nezaspali, krásně by to vyšlo. Prohlídka okruhu načerno s protažením dírou v plotě zdarma. Už jsme na noc nezůstávali, pokazilo se počasí a za volantem jsme se střídali, návrat do Ostravy čtvrtý den ráno, ale na jednoho šoféra by to bylo bez přespání neúnosné.
bývalý majitel
K Itálii jsem něco psal tady: http://8g.hondaclub.cz/forum/evropske-dalnice-zkusenosti-postrehy
Jinak jsem zatím jel 2 takový cesty, 1. Německo, Švýcarsko, Francie (Anecy-Aurillac-Bordeaux-Biarritz), Španělsko podél Pyrenejí, pak zpátky Francie podél pobřeží do Itálie a San Marina.
2. Itálií na Sicílii a zpátky
Spaní vždycky 2 noci v autě, 1 v hotelu pro vykoupání a dobití všemožný elektroniky. Obecně se dá říct, že (kromě liduprázdnýho Španělska) problém s nalezením pěknýho místa na spaní - všechno je na rozdíl od nás "něčí", dost často oplocený, takže spaní nakonec vždycky na nějakým odpočívadle u cesty. Jednou jsme zastavili na nějaký příjezdový cestě k "venkovským sídlům", tak na nás někdo zavolal Carabinieri, který nás přemístili na turistické parkoviště u vykopávky vprostřed města, jinak všechno v pohodě
http://moje.auto.cz/Kubajsu/honda.html
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
bully: no jo no ...
bývalý majitel
Nepise "napr: cesta autom po celom taliansku?"
____________________________________________
Civic Type-R 8G
5D 2.2 Sport
mám od: 30.10. 2009
up - nejen v itálii, ale i ve francii a švýcarsku ... ?