Pár dotazů ohledně C8G 2.2

Zdravím, jsem nový majitel civica 8G 2.2 i-ctdi.Je to náš první naftový motor a tak se s ním musím teprve sžít.
Je to r.v.9/2008,původ ČR,serviska,najeto 130000km,výbava Executive, udělaná spojka+setrvačník a přední tlumiče.
První věc která mě zajímá, jak správně jezdit s tímto motorem?Myslím jaké otáčky mu škodí. Hlavně přes město když jedu cca 53km/h na čtyřku, tak tam je asi 1500 ot/min,neni to už málo? Nebo jezdit na trojku?

Vložil Eman07, 17. Červen 2016 - 7:30
 

Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Mně ty ostřiky zatím zkoušeli vždy. To, že je to lehká závada mě překvapuje. Na druhou stranu kapalinu tam mít nemusím, tak to pak nemají ani jak vyzkoušet.

--
28. Červen 2016 - 17:28
zitnyp
Obrázek uživatele zitnyp
Administrátor
příspěvků: 2249
bývalý majitel

Je zkouseli jo? To se divim, zatim se me to nestalo, ze by zkouseli ostriky a to mam vsechny auta s xenonama Směju se

467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

--
28. Červen 2016 - 8:56
Phoenix_8G
Obrázek uživatele Phoenix_8G
příspěvků: 11
5D 2.2 Executive
mám od: 5.8. 2015
v provozu od: 18.2. 2008

Já teďkom s nefunkčními ostřiky Xenonů prošel jako lehká závada. Nevím jestli to, že chybí není problém větší Smích

--
28. Červen 2016 - 7:28
MilanK
příspěvků: 65
5D 1.8 Comfort
mám od: 20.8. 2012
v provozu od: 26.6. 2007

niio napsal:
pisal, ze natankoval skoro plnu. z toho usudzujem, ze zobral 35 litrov na stojane a rucicka mu ukazovala skoro plnu. v tom nie su ziadne exaktne data. treba tankovat plnu, pricom len do potrubia sa zmestia este takmer 2 litre paliva, takze popravde natlacit do auta sa da 52 litrov - ale nemam to vyskusane, len vychadzam z toho, ze po natankovani az po hrdlo sa rucicka drzi na uplne plnej viac, ako 50km, kym sa minie palivo z potrubia a zacne klesat hladina v nadrzi.

Mě po tankování až do vypnutí pistole, začne ručička palivoměru klesat od plného dorazu až po ujetí 100-110 km.

--
21. Červen 2016 - 22:28
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

pisal, ze natankoval skoro plnu. z toho usudzujem, ze zobral 35 litrov na stojane a rucicka mu ukazovala skoro plnu. v tom nie su ziadne exaktne data. treba tankovat plnu, pricom len do potrubia sa zmestia este takmer 2 litre paliva, takze popravde natlacit do auta sa da 52 litrov - ale nemam to vyskusane, len vychadzam z toho, ze po natankovani az po hrdlo sa rucicka drzi na uplne plnej viac, ako 50km, kym sa minie palivo z potrubia a zacne klesat hladina v nadrzi.

--
21. Červen 2016 - 13:47
tomika
Obrázek uživatele tomika
příspěvků: 840
bývalý majitel

Kdyz ti svitil dojezd 30km tak si urcite nemohl natankovat 35 do plna - tzv. do vycvaknuti. Tam se spise nabizeji jine varianty (napr. spatne zkalibrovane stojany, vadny palivomer...).

Spritmonitor.de

--
21. Červen 2016 - 13:02
Eman07
Obrázek uživatele Eman07
příspěvků: 25
5D 2.2 Executive
mám od: 13.6. 2016
v provozu od: 3.9. 2008

A kolik je litrů v nádrži,když natankuji do plna?Svítil mě dojezd 30km,tak jsem natankoval 35l a mám skoro plnou.Dá se palubní pc nějak skalibrovat?

--
21. Červen 2016 - 12:37
niio
příspěvků: 1655
bývalý majitel

pri dojazde 50km sa rozsvieti. este ak ukazuje 0 dojazd, tak sa da prejst 30km kombinovane, kedze tam ostava okolo 2-3 litre este.

--
21. Červen 2016 - 9:42
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

"Když se tato kontrolka rozsvítí, v palivové
nádrži zbývá přibližně 7,5l paliva do nulové
hodnoty (0). Jakmile ukazatel dosáhne 0, v
palivové nádrži stále zbývá malé množství
paliva."

--
21. Červen 2016 - 7:56
Martoch
Obrázek uživatele Martoch
příspěvků: 172
bývalý majitel

mě většinou tak při 50km, ale kolik je tam litrů nevím přesně Nejsem si jist

--
20. Červen 2016 - 22:46

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".