Nabizim svou Berunu , je cas postoupit dal.
Jedna se o klasicky CTR FN2 s vybavou Plus (xenony, dual klima, klasika) v barve Milano Red. Nema OEM navigaci, nema parkovaci senzory. Uvedeno do provozu 04/2007, jsem 2. majitel- ten 1. byl fanaticky Hondak, najel s tim 64 tkm, prevazne do prace, nahradil ho A8G 2,4i v automatu. Ted najeto 125 tis. km. Vsechny km samozrejme dolozene kazdorocni STK s jejich uvedenym poctem. Vsechny doklady i faktury, ucty apod. samozrejme mam, serviska pravidelne u Hondy, olej menim kazdych 10 tkm (Castrol Edge 10W 60), olej v prevodovce po 20 tkm. Prevodovka je cca rok a pul stara s OEM Honda samosvorem. Podle cisla je ze "zdrave" serie (prevodovky z 1. poloviny r. 2007 mivaly obcas problemy) a byla fungl nova, vedena pro pouziti jako nahradni dil. Spolecne s prevodovkou, kdyz uz byla venku, byl rovnou vymeneny spojkovy kit za Exedy Stage1. Na aute je dal GP bodykit, cca rok a pul stary nerezovy catback Invidia (s krasnym zvukem), se vsemi doklady a E-homologaci, schvaleny k provozu v cele EU. CAI Injen (prime studene sani) v narazniku, da se k nemu v pohode dostat pres podbeh. S timhle CAI + catbackem lidi opakovane namerili na brzde cca 210-213k oproti 201k v serii. Poznamka- auto je minimalne oproti origo sani a vyfuku celkem hlucne, ne neprijemne, ale nekomu se to libit nemusi. Tlumice jsem pro jistotu menil kvuli pouziti lepsich pruzin (Eibach, cca -15/-10mm) za nove nejak pred 30 tkm. Tady mame asfalt zdravy a auto nijak netrpi. Brzd. kotouce EBC TurboGroove na obou napravach, zanovni, s tovarnim prumerem (ted jsem vyreklamoval predni ruply kotouc, ale nove jsem nekoupil, tak tam jsou vpredu OEM kotouce). Ted s deskami Ferodo DS 1.11 vpredu a DS 2500 vzadu. Pancerove hadice, sportovni brzdova kapalina, ...
S autem ted jezdim malo. Netvrdim ze pomalu, ale respektuju poradne ohrati a dochlazeni. Mozna az polovina km je najeta na dalnici- kazda cesta s nim do CR (2x rocne) je spojena s cca 3000 km jenom po dalnici. Stav auta- staram se o nej a jezdim v nemaz na vyjimky sam, takze si dovolim rict, ze je hodne zachovale. I zvenku je bez bouli, lak krasny- kapota a blatniky lakovane na pojistku kvuli stopam od kaminku, i kdyz tam ted zase par je, ale zabarvuju to vzdycky. Nikdy nehavarovano. Zadna boule nebo tukanecek (nechavam prubezne na pojistku vytahovat parkovaci "lisej"), prakticky jediny skrabanec co na aute je je zabarveny a na zadnim plastovem narazniku, da se ev. poresit. Umyvam jenom rucne, ne v myckach. K autu je dal novy predni OEM podnaraznik, sada 16" alu zimnich kol ve vybornem stavu se zanovnimi pneu Continental- v zime ted prakticky nejezdim. Letni kola Team Dynamics v 18". Urcite bych si jeste povzpominal na par veci, co ja vim, nedavno menena baterie, tovarni tutadlo vymeneno za poradny klakson, od B-sloupku dozadu zatmavena okna, karbonova hlavice radicky Mugen, tribodovy pas na miste ridice (s navijakem, ale mam jeste jeden, taky Schroth, s navijakem a el. aretaci s dalk. ovladanim, jenom neni namontovany), srouby na regulaci odklonu prednich kol (ted -1°), sada originalnich zanovnich prednich brzd. desticek + sada nikdy nepouzitych zadnich desticek apod. .
Kdybych ho prodaval hned, tak si podle urovne cen a stavu auta reknu o 10.000,- € = cca 275.000,- Kc.
Vetsina z vas Berunu zna a vi jak jede, jak zni a vypada, jinak nejaka recenze treba tady: http://moje.auto.cz/Bully-/beruna.html . Auto je ted na lucemburskych RZ, neni problem se jakkoli dohodnout, at uz jde o cestu a vyrizeni vseho tady, nebo bych auto mohl prevezt do CR i sam.
bývalý majitel
Tak to gratuluju ke koupi. Pokud bude vhodna prilezitost, postavim se do fronty na svezeni
Ja se zatim klonim k tomu mit neco rychlejsiho jako daily, ale nez k tomu dojde, tak se muze hodne zmenit. A pak by nejaky Lotus byl v hledacku.
bývalý majitel
Pěkné. Moc rád bych tě i s tímto krasavcem viděl na srazu C8G v Šumperku.
bývalý majitel
Je to tak, takova mala motokara. Velikosti jako predposledni Toyota Yaris, jenom je to skoro o pulku nizsi Obecne se Elise a Exige (S2) nedoporucuje pro lidi vyssi nez 180 cm, vejdou se, ale neni to ono. Neresim to, mam "japonskou vysku"
Jako daily car si to asi predstavit nejde, leze se do do toho vazne hur jak do tanku. Dozadu se da divat jenom bocnimi zrcatky, to poresim nejakou couvaci kamerou, ale stejne uz jsem zvykly z UFOna. Jediny zavazadlovy prostor ma 112 l. a je hned za motorem, takze kdyz si koupis v obchode mrazenou pizzu, dovezes ji domu uz upecenou. Sam ale sedim spis vpredu, takze neco mista zbyde i za sedackou a kdyz pojedu sam, tak muzu misto spolujezdce vzit i normalni mnozstvi zavazadel.
Odpruzeni je kupodivu docela v pohode, cekal jsem to mnohem horsi. Sedacky jsou ale tvrde, takze po delsi jizde budou asi hrozit otlacene obratle + rev a jekot motoru s kompresorem za zady, nema to skoro zadne tlumici materialy.
Spotreba se pry da pri normalni jizde diky preplnovani a nizke vaze vozu stlacit v klidu pod 10, to s CTR skoro neslo. Ale pocitam s tim, ze to bude pri mem zpusobu jizdy v prumeru jako s tou Berunou, tech 12-13/100, pokud na to budu slapat. Kazdopadne ma tohle auto (kdyz nepocitam tu nekrestanskou porizovaci cenu) krome normalni spotreby dalsi obrovske vyhody- pojisteni, celkove provozni naklady vc. spotrebnich dilu i bezny servis je taky na urovni toho CTR.
Vyzvedavat bychom ho meli 5.11. a na jare se snim masochisticky pokusim dojet do CR, snad i na sraz C8G (kdyz me nikdo nevyrazi). Kdyz to slo s Berunou, tak snad bude stacit si vzit na cestu o par Paralenu vic a pujde to i s Exige
____________________________________________
Civic Type-R 8G
majitel jiné Hondy
Já si to jednou prohlížel na okruhu a docela mě překvapilo, jak je to malý (podle fotek jsem to tak nikdy nevnímal). Pak ještě když jsem viděl, jak se do toho majitel soukal Ale jinak paráda. Je to i auto na běžný ježdění? Tím myslím, jestli je aspoň trochu pohodlný nebo jen naladěný na okruhy? Jak se pohybuje spotřeba?
bývalý majitel
Uz jsme s mou milovanou polovickou zaplatili zalohu na lehce ojety (25 tkm) Lotus Exige S 240, barva Old English White. Motor Toyota/Yamaha 2ZZ-GE, 1800cm3, kompresor Eaton M62. 177 kW pri 8000 ot/min, 230 Nm pri 5500 ot/min, cca 930 kg (+- 3,8kg/k). Omezovac na 8500 ot/min, 0-100 4,3s., Vmax 250 km/h. Performance + Sport Packet (lip dimenzovane chladice, 4-pistky s vetsim prumerem od AP Racing vpredu, zesilena spojka, plynule nastavitelna kontrola trakce, Launch Control s volbou otacek, nastavitelny stabilizator predni napravy,..). Bude mit i man. klimatizaci, el. okna a radio. Budu se ucit znovu jezdit - pohon zadnich kol, motor uprostred/vzadu, rozlozeni vahy pr./zad. 37/63% a rozvor jenom 2300mm.
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Pekne. Pridej prosim trosku textu pro neznale
bývalý majitel
Prodano Je to zvlastni pocit, kdyz se o auto tak starate, prozijete s nim par let a pak se koukate, jak odjizdi.
Na druhou stranu zase zacne neco noveho. To je on:
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Jasny, mam ho poveseny na dverich v pokojicku
bývalý majitel
Muj nazor je, ze jsou bud lidi, co dane auto opravdu chteji nebo takovi, co si o tom radi povidaji, ze by ho chteli
Jinak to vypada, ze nasledovnik Beruny uz je skoro doma. Kdyz na to clovek slinta uz skoro rok, tak to pak jde raz na raz
____________________________________________
Civic Type-R 8G
bývalý majitel
Hele kamarad rozjel pujcky s makedoncema, klidne ti neco dohodim a bude na oboji
Ja bych ho bral taky ale zhruba tak na 90% je tam par veci ktere by mi vadili coz je pro me no-gou vzhledem k tomu ze to auto je starsi a drazsi..., kdyby to bylo 100% tak ty dva posledni aspekty neresim a uz ho mam v garazi...