P: Civic TypeR FN2- "Beruna"

Nabizim svou Berunu Spím , je cas postoupit dal.
Jedna se o klasicky CTR FN2 s vybavou Plus (xenony, dual klima, klasika) v barve Milano Red. Nema OEM navigaci, nema parkovaci senzory. Uvedeno do provozu 04/2007, jsem 2. majitel- ten 1. byl fanaticky Hondak, najel s tim 64 tkm, prevazne do prace, nahradil ho A8G 2,4i v automatu. Ted najeto 125 tis. km. Vsechny km samozrejme dolozene kazdorocni STK s jejich uvedenym poctem. Vsechny doklady i faktury, ucty apod. samozrejme mam, serviska pravidelne u Hondy, olej menim kazdych 10 tkm (Castrol Edge 10W 60), olej v prevodovce po 20 tkm. Prevodovka je cca rok a pul stara s OEM Honda samosvorem. Podle cisla je ze "zdrave" serie (prevodovky z 1. poloviny r. 2007 mivaly obcas problemy) a byla fungl nova, vedena pro pouziti jako nahradni dil. Spolecne s prevodovkou, kdyz uz byla venku, byl rovnou vymeneny spojkovy kit za Exedy Stage1. Na aute je dal GP bodykit, cca rok a pul stary nerezovy catback Invidia (s krasnym zvukem), se vsemi doklady a E-homologaci, schvaleny k provozu v cele EU. CAI Injen (prime studene sani) v narazniku, da se k nemu v pohode dostat pres podbeh. S timhle CAI + catbackem lidi opakovane namerili na brzde cca 210-213k oproti 201k v serii. Poznamka- auto je minimalne oproti origo sani a vyfuku celkem hlucne, ne neprijemne, ale nekomu se to libit nemusi. Tlumice jsem pro jistotu menil kvuli pouziti lepsich pruzin (Eibach, cca -15/-10mm) za nove nejak pred 30 tkm. Tady mame asfalt zdravy a auto nijak netrpi. Brzd. kotouce EBC TurboGroove na obou napravach, zanovni, s tovarnim prumerem (ted jsem vyreklamoval predni ruply kotouc, ale nove jsem nekoupil, tak tam jsou vpredu OEM kotouce). Ted s deskami Ferodo DS 1.11 vpredu a DS 2500 vzadu. Pancerove hadice, sportovni brzdova kapalina, ...
S autem ted jezdim malo. Netvrdim ze pomalu, ale respektuju poradne ohrati a dochlazeni. Mozna az polovina km je najeta na dalnici- kazda cesta s nim do CR (2x rocne) je spojena s cca 3000 km jenom po dalnici. Stav auta- staram se o nej a jezdim v nemaz na vyjimky sam, takze si dovolim rict, ze je hodne zachovale. I zvenku je bez bouli, lak krasny- kapota a blatniky lakovane na pojistku kvuli stopam od kaminku, i kdyz tam ted zase par je, ale zabarvuju to vzdycky. Nikdy nehavarovano. Zadna boule nebo tukanecek (nechavam prubezne na pojistku vytahovat parkovaci "lisej"), prakticky jediny skrabanec co na aute je je zabarveny a na zadnim plastovem narazniku, da se ev. poresit. Umyvam jenom rucne, ne v myckach. K autu je dal novy predni OEM podnaraznik, sada 16" alu zimnich kol ve vybornem stavu se zanovnimi pneu Continental- v zime ted prakticky nejezdim. Letni kola Team Dynamics v 18". Urcite bych si jeste povzpominal na par veci, co ja vim, nedavno menena baterie, tovarni tutadlo vymeneno za poradny klakson, od B-sloupku dozadu zatmavena okna, karbonova hlavice radicky Mugen, tribodovy pas na miste ridice (s navijakem, ale mam jeste jeden, taky Schroth, s navijakem a el. aretaci s dalk. ovladanim, jenom neni namontovany), srouby na regulaci odklonu prednich kol (ted -1°), sada originalnich zanovnich prednich brzd. desticek + sada nikdy nepouzitych zadnich desticek apod. .
Kdybych ho prodaval hned, tak si podle urovne cen a stavu auta reknu o 10.000,- € = cca 275.000,- Kc.

Vetsina z vas Berunu zna a vi jak jede, jak zni a vypada, jinak nejaka recenze treba tady: http://moje.auto.cz/Bully-/beruna.html . Auto je ted na lucemburskych RZ, neni problem se jakkoli dohodnout, at uz jde o cestu a vyrizeni vseho tady, nebo bych auto mohl prevezt do CR i sam.

Vložil Bully, 25. Září 2014 - 17:42
 

jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Tak to gratuluju ke koupi. Pokud bude vhodna prilezitost, postavim se do fronty na svezeni Směju se

Ja se zatim klonim k tomu mit neco rychlejsiho jako daily, ale nez k tomu dojde, tak se muze hodne zmenit. A pak by nejaky Lotus byl v hledacku.

--
27. Říjen 2014 - 19:41
Rogger01
Obrázek uživatele Rogger01
příspěvků: 533
bývalý majitel

Pěkné. Moc rád bych tě i s tímto krasavcem viděl na srazu C8G v Šumperku.

--
27. Říjen 2014 - 18:08
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Je to tak, takova mala motokara. Velikosti jako predposledni Toyota Yaris, jenom je to skoro o pulku nizsi Hlasitě se směju Obecne se Elise a Exige (S2) nedoporucuje pro lidi vyssi nez 180 cm, vejdou se, ale neni to ono. Neresim to, mam "japonskou vysku" Směju se
Jako daily car si to asi predstavit nejde, leze se do do toho vazne hur jak do tanku. Dozadu se da divat jenom bocnimi zrcatky, to poresim nejakou couvaci kamerou, ale stejne uz jsem zvykly z UFOna. Jediny zavazadlovy prostor ma 112 l. a je hned za motorem, takze kdyz si koupis v obchode mrazenou pizzu, dovezes ji domu uz upecenou. Sam ale sedim spis vpredu, takze neco mista zbyde i za sedackou a kdyz pojedu sam, tak muzu misto spolujezdce vzit i normalni mnozstvi zavazadel.
Odpruzeni je kupodivu docela v pohode, cekal jsem to mnohem horsi. Sedacky jsou ale tvrde, takze po delsi jizde budou asi hrozit otlacene obratle Nejsem si jist + rev a jekot motoru s kompresorem za zady, nema to skoro zadne tlumici materialy.
Spotreba se pry da pri normalni jizde diky preplnovani a nizke vaze vozu stlacit v klidu pod 10, to s CTR skoro neslo. Ale pocitam s tim, ze to bude pri mem zpusobu jizdy v prumeru jako s tou Berunou, tech 12-13/100, pokud na to budu slapat. Kazdopadne ma tohle auto (kdyz nepocitam tu nekrestanskou porizovaci cenu) krome normalni spotreby dalsi obrovske vyhody- pojisteni, celkove provozni naklady vc. spotrebnich dilu i bezny servis je taky na urovni toho CTR.
Vyzvedavat bychom ho meli 5.11. a na jare se snim masochisticky pokusim dojet do CR, snad i na sraz C8G (kdyz me nikdo nevyrazi). Kdyz to slo s Berunou, tak snad bude stacit si vzit na cestu o par Paralenu vic a pujde to i s Exige Hlasitě se směju
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
27. Říjen 2014 - 13:37
Storm
Obrázek uživatele Storm
příspěvků: 1389
majitel jiné Hondy

Já si to jednou prohlížel na okruhu a docela mě překvapilo, jak je to malý (podle fotek jsem to tak nikdy nevnímal). Pak ještě když jsem viděl, jak se do toho majitel soukal Směju se Ale jinak paráda. Je to i auto na běžný ježdění? Tím myslím, jestli je aspoň trochu pohodlný nebo jen naladěný na okruhy? Jak se pohybuje spotřeba?

--
27. Říjen 2014 - 9:57
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Uz jsme s mou milovanou polovickou Koulím očima zaplatili zalohu na lehce ojety (25 tkm) Lotus Exige S 240, barva Old English White. Motor Toyota/Yamaha 2ZZ-GE, 1800cm3, kompresor Eaton M62. 177 kW pri 8000 ot/min, 230 Nm pri 5500 ot/min, cca 930 kg (+- 3,8kg/k). Omezovac na 8500 ot/min, 0-100 4,3s., Vmax 250 km/h. Performance + Sport Packet (lip dimenzovane chladice, 4-pistky s vetsim prumerem od AP Racing vpredu, zesilena spojka, plynule nastavitelna kontrola trakce, Launch Control s volbou otacek, nastavitelny stabilizator predni napravy,..). Bude mit i man. klimatizaci, el. okna a radio. Budu se ucit znovu jezdit Směju se - pohon zadnich kol, motor uprostred/vzadu, rozlozeni vahy pr./zad. 37/63% a rozvor jenom 2300mm.
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
26. Říjen 2014 - 23:53
jc
Obrázek uživatele jc
příspěvků: 2861
bývalý majitel

Pekne. Pridej prosim trosku textu pro neznale Směju se

--
26. Říjen 2014 - 20:58
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Prodano Nejsem si jist Je to zvlastni pocit, kdyz se o auto tak starate, prozijete s nim par let a pak se koukate, jak odjizdi.
Na druhou stranu zase zacne neco noveho. To je on:

Exige_S240_1.jpg

____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
25. Říjen 2014 - 22:14
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

Bully napsal:
Muj nazor je, ze jsou bud lidi, co dane auto opravdu chteji nebo takovi, co si o tom radi povidaji, ze by ho chteli Hlasitě se směju

Jinak to vypada, ze nasledovnik Beruny uz je skoro doma. Kdyz na to clovek slinta uz skoro rok, tak to pak jde raz na raz Koulím očima
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna


Jasny, mam ho poveseny na dverich v pokojicku Hlasitě se směju
--
23. Říjen 2014 - 20:32
Bully
Obrázek uživatele Bully
příspěvků: 1955
bývalý majitel

Muj nazor je, ze jsou bud lidi, co dane auto opravdu chteji nebo takovi, co si o tom radi povidaji, ze by ho chteli Hlasitě se směju

Jinak to vypada, ze nasledovnik Beruny uz je skoro doma. Kdyz na to clovek slinta uz skoro rok, tak to pak jde raz na raz Koulím očima
____________________________________________

Civic Type-R 8G Beruna

--
23. Říjen 2014 - 19:37
Fil
Obrázek uživatele Fil
příspěvků: 1162
bývalý majitel

zitnyp napsal:
Fil: jako ja bych to auto tak bral, ale proste priority jsou spis z cihel nez z plechu Mrk

467672.pngPetr Žitný - LinkedIn

Hele kamarad rozjel pujcky s makedoncema, klidne ti neco dohodim a bude na oboji Hlasitě se směju

Ja bych ho bral taky ale zhruba tak na 90% je tam par veci ktere by mi vadili coz je pro me no-gou vzhledem k tomu ze to auto je starsi a drazsi..., kdyby to bylo 100% tak ty dva posledni aspekty neresim a uz ho mam v garazi...

--
23. Říjen 2014 - 18:22

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".