Hledat |
olejova vana motoru - FK2, 1,8 benzin, r.v.2008 -Zdravím, Originál stojí cca 10 000 Kč. Autorizovaný servis Hondy mi řekl, že podle VIN potřebuji 11200RSAG03 (+ 2 kroužky 91301RNAA01) - prý se používá u tohoto typu motoru od r.v. 2008 až snad do 2017. Při hledání druhovýroby nabízí prodejci pro tento typ motoru olej. vany nahrazující originální číslo 11200RNAA02, 11200RNAA01, 11200RNAA00 (1500-3500 Kč). Nemáte někdo zkušenost, zda-li je originální olej. vana 11200RSAG03 nahraditelná některou z druhovýroby nahrazující originální číslo 11200RNAA02, 11200RNAA01, 11200RNAA00? (příp. zda-li existuje druhovýroba přímo na 11200RSAG03 ?). Jeden prodejce tvrdil, že podle obrázku to vypadá, jako by ty z druhovýroby neměly otvor pro čidlo stavu oleje, jinak vypadají totožně ... Vložil Milan Seidler, 31. Březen 2022 - 23:36
|
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2009
v provozu od: 25.3. 2009
Závěr: Koupena originální vana od autorizovaného servisu (výměna je celkem složitá, ale to již je jiné téma ....).
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2009
v provozu od: 25.3. 2009
Info o verzi vany s otvorem pro čidlo mám z autorizovaného servisu - jestliže sedan je primárně pro JPN a USA, tak bychom možná mohli mít stejnou vanu. Je mi divné, že na to nikdo doposud nenarazil (prošel jsem všechny témata na tomto webu) - při tak nízkém podvozku nemohu být po tolika letech první, který shání novou vanu z druhovýroby (pokud ovšem nejsem jeden z mála, který tam má to čidlo "-( ).
Obeslal jsem i obtlefonoval minimálně 30-40 vrakovišť (i specializovaných na Hondy) - nikde jsem nesehnal. Eshopů s druhovýrobou jsem prohledal také spoustu - i Allegro.pl, které nabízí to samé, co české eshopy (tj. 11200RNAA00 (nebo ...01, ...02) - tj. bez čidla) a ani přítel google nepomohl. Hledal jsem chvilku i v Budapešti, ale našel jsem tam pouze prodejce a servisy...maďarsky mi to moc nejde "-) (samozřejmě jsem si to přeložil ..."-).
Dle obr. předpokládám, že tam jsou 3 díry se závitem na šrouby + díra na čidlo.
Nevím, zda-li je na tom víku bez čidla pro uchycení čidla rovina, nebo bych to tam musel pro uchycení čidla vybrousit. To, že vana z druhovýroby s jiným kódem se liší od té mé pouze v čidle, je odhad dle obrázků - nechce se mi ji kupovat a potom zjistit že tam nepasuje (auto mám v servisu u známého - ten by ze mě asi neměl moc radost, kdyby to rozdělal, nesedělo to a potom musel čekat cca 7-10 dnů na díl od autorizovaného servisu ...).
4D 1.8 LS
mám od: 15.5. 2019
v provozu od: 10.4. 2007
Neviem síce ako to tam presne vyzera , ale mám verziu sedan, teda primarne pre us a Jpn a toto čdlo mám.
Tak som z toho trochu popletený teraz.
Každopádne ma napadlo - a nebolo by jednoduchšie proste na novej vani ten otvor pre čidlo urobiť?
Inak ani informácia , že na vrakovom trhu sa nedá zohnať sa mi celkom nezdá.chapem , že nejaký človek s vurackou , asi nebude veľmi ochotný dať ti iba vaňu...ale sú špeciálne vrakace... Len u nás sú aspoň dva vrakace špeciálne na Honda/ Toyota. Okrem toho je tu Allegro pl.
Jeden velmi dobrý obchod s aj použitými dielmi je v Budapešti napríklad. Proste je toho plno.
Civic 1.8 FD7 4D LS 2006 made in Turkey
5D 1.8 Sport
mám od: 25.3. 2009
v provozu od: 25.3. 2009
Získal jsem další informaci, že víko ze sekundární výroby 11200RNAA00 (01,02) se používá pro auta v JPN a USA z roku 2008, které nemají hladinové čidlo (které tam nepoužívají). Zůstává otázka, jak odpojit hladinové čidlo aniž by řídící jednotka hlásila chybu - nemá někdo zkušenost ?
Pozn.: Zkusil jsem oslovit firmu, co se zabývá přečipováním řídících jednotek - u tohoto modelu motoru a řídící jednotky toto chybové hlášení bohužel nejde na úrovni řídící jednotky vypnout. Jednoduše (např. zkratem nebo vloženým odporem) to podle mého asi nepůjde řešit - jak jsem ze schémat pochopil, hladina oleje se stanovuje na principu cyklického měření teploty, která se neustále vyhodnocuje vůči dalšímu teplotnímu čidlu ...